Elämästäsi helpompaa vai vaikeampaa mitä luulet?
Tekisinkö minä sinun
48
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä luultavammin kyllä
- Anonyymi00002
Sen verran vaikeaa, ettei tarvitse miettiä sitä vaihtoehtoa!
- Anonyymi00003
Tuhoan sut!
m- Anonyymi00008
Vaikeampaa.
- Anonyymi00010
🙈🐒🙋🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️
- Anonyymi00014
Oot sairas päästäs ukko, etkä sellaisella tavalla mihin voisi suhtautua empaattisesti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oot sairas päästäs ukko, etkä sellaisella tavalla mihin voisi suhtautua empaattisesti.
Susta ei kukaan tykkää
m - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen samaa mieltä tiettyyn henkilöön liittyen!
- Anonyymi00004
helpompaa toivottavasti:) mikäli asiat menisivät tästä nykysestä kanssasi vaikeammaksi niin voit olla varma etten sitä ’menoa’kauaa kattelisi:)
- Anonyymi00005
🎺🎤🪈🎹🪘🎸🎸🥁🎼🎼🦍🦍🦧🦧🐅🐎🐄🦣🦤🦜🐈🦦🦥🦥🪶🦩🪗🪗🪇🎤🪈🪕🪕🎷🏺✝️📣📣🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🐪🦬🐐
- Anonyymi00006
!!!!!
- Anonyymi00009
Tuo kertoikin paljon, nuo kaksi viimeistä etenkin.
- Anonyymi00007
Kantoihin on ilmestynyt outoja kantoja. Median myötä.
- Anonyymi00011
Valitettavasti vaikeampaa. Sen takia pysyn kaukana, en halua kenellekään lisää ongelmia.
- Anonyymi00012
Minkä vuoksi?
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minkä vuoksi?
Luin aloituksen väärin. Minä tekisin hänen elämästään vaikeampaa, koska minulla on liikaa omia ongelmia.
- Anonyymi00013
Aika paljon vaikeampaa. Elämäni on nyt järjestyksessä. Eikö sinunkin?
Naiselta- Anonyymi00020
Tuo on se ongelma jos kaipaa varattua.
- Anonyymi00048
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo on se ongelma jos kaipaa varattua.
Näin on. Tai jos kaipaa varattuna. Tai sekä että.
- Anonyymi00016
Vaikeampaa. Sulla sellainen draamantarve ja kyselyikä.
- Anonyymi00023
Huomasin tuon piirteen hänessä jo kauan sitten, eikä minulla ole koskaan ollut kiinnostusta tutustua yhteenkään oman lapseni ikäiseen henkilöön!
- Anonyymi00017
Jos kyse on heterosuhteesta...
Mies helpottaa naisen elämää
Nainen vaikeuttaa miehen elämää- Anonyymi00022
Mene nukkumaan jo. Palstalla on vihattu naisia tarpeeksi tälle vuorokaudelle.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mene nukkumaan jo. Palstalla on vihattu naisia tarpeeksi tälle vuorokaudelle.
Kaikki kommentit naisista on naisvihaa. Mene itse nukkumaan, miesinhoa ja tuota säälittävää feminismiä on nähty jo palstalla riittävästi.
- Anonyymi00021
Paljonkin vaikeampaa. Olen tunteikas mies, saatan ottaa erimielisyydet rakastettuni kanssa raskaasti.
- Anonyymi00024
Se kokonaisvaltainen lämmin tunne siitä, että hän seisoisi rinnallani, olisi paljon olennaisempaa.
- Anonyymi00025
Hmmm. Oon tosi varovainen, ihmiset on tosi kummallisia nykyään, ympäristö voi olla tosi sairastuttava. Mietin sitä, että mitä jos tyhmyyspäissään avaa koko sydämensä ja sitten vain huomaakin, että toinen harrastaa seksiä toisten kanssa ja onkin yksinkertaisesti vain tyranni ja julma. Et, mitähän siinä kävis, jos ei yht'äkkiä pysty syömään eikä mitään. Puhun siitä, että jos oikeasti kuvittelee, että toinen vois olla se. Pystyiskö semmoisessa tilanteessa ajattelemaan vaikka, että toinen on sairas, psyykeltään sairas, antaisko kaiken vain anteeks. Jäiskö siihen sitten roikkumaan ja toivomaan jotain.
- Anonyymi00027
Sukupuolinarsistinen feministisonta vaikeuttaa vain toisten ihmisten elämää.
- Anonyymi00039
Feminismi on mielisairaus.
- Anonyymi00028
Paljon helpompaa
- Anonyymi00029
Elämä yksin on sekä vaikeampaa kuin yhdessä että helpompaa kuin yhdessä, joten tuohon on hankala vastata tyhjentävästi.
- Anonyymi00032
Yksin olemisessa on enemmän onnellisuuden tunteita.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Itse en koe noin. Voi tosin johtua masennuksesta. Yleensä jaettu ilo on isompi ilo.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Noin minä sen koen nyt kun ikää on paljon.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Noin minä sen koen nyt kun ikää on paljon.
Voi myös riippua siitä, mikä henkilökohtainen historia on. Esim. monet iäkkäämmät naiset kokevat noin. Avioliittovuodet olivat täynnä sitä, että joutui pistää koko perheen itsensä edelle eikä saanut tarpeeksi puolisolta tukea. On ihan ymmärrettävää, että tuon jälkeen yksinolo tuntuu kevyeltä ja vapauttavalta. Harva vanhempi nainen pyrkii esim. menemään naimisiin uudestaan. Yksinelo tuntuu niin hyvältä.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voi myös riippua siitä, mikä henkilökohtainen historia on. Esim. monet iäkkäämmät naiset kokevat noin. Avioliittovuodet olivat täynnä sitä, että joutui pistää koko perheen itsensä edelle eikä saanut tarpeeksi puolisolta tukea. On ihan ymmärrettävää, että tuon jälkeen yksinolo tuntuu kevyeltä ja vapauttavalta. Harva vanhempi nainen pyrkii esim. menemään naimisiin uudestaan. Yksinelo tuntuu niin hyvältä.
Osasit hyvin selittää miltä naisesta voi tuntua, juuri sellaisen miehen kanssa, jolta ei saanut juuri mitään tukea parisuhteessa. Lasteni isän isä oli sellainen ajatustavoiltaan, että kaikki kodinhoito kuului vain naiselle. Joten siitä lasteni isä sai samanlaisen mallin, mutta vielä vaikeammalta tuntui se, ettei mies pystynyt puhumaan meidän parisuhteeseen liittyvistä asioista ollenkaan! Kyllä myönnän, että yksin oleminen ei ole tuntunut huonolta koskaan eroni jälkeen. Siksi en ole koskaan edes haaveillut suhteesta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00030
Eipä liene yksiselitteistä vastausta. Mikä on toiselle helppoa voi olla toiselle vaikeaa. Elämä harvemmin on tasasta mutkatonta baanaa, on nousuja ja laskuja, tyyntä ja myrskyä, mitä haastetta milloinkin ja taivasta hipovia onnenhetkiä. Ei vaikeuksien pelossa kannata jättää kokematta elämää. Joskus elämä yllättää positiivisestikin.
- Anonyymi00031
Hoidan oman elämäni, toisia voin auttaa tarpeen mukaan. Sinuakin ehkä.
- Anonyymi00047
Noin minäkin ajattelen, että jos löytyisi noin ajatteleva mies, koska minä olen samoin ajatteleva nainen ja voisimme auttaa toinen toisiamme!
- Anonyymi00033
Huhhuh 😅 Kunto loppuu.
- Anonyymi00034
Pääsisin eroon tästä ahdistavasta yksinäisyydestä ja saisin viimein lohdutuksen tähän kaipaukseen. Yksin elämisessä on vapautta olla ja mennä miten lystää, mutta itse tykkäisin olla enemmän rakkaan naisen omana. Rakkauteen kuuluu myös toisesta huolehtiminen, niin joo, naisesta olisi vaivaa, mutta ei minulla ole parenpaa tekemistä ainakaan. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00035
Kyllä hän tekisi elämästäni helpompaa, sillä kaipaan hänen seuraa ja sitä kuinka vahvasti hän on läsnä rauhoittavalla tavalla. On hän tosin joskus nostanut sykettä ja verenpainettanikin:)
- Anonyymi00036
Sitäpä olen miettinyt Nainen useastikin. Ehkä aluksi elämä rullaisi radallaan, mutta pelkään ja olen varuillani tulevaisuudesta mitä se toisi tullessaan. Osaisimmeko molemmat käsitellä mahdollisia erimielisyyksiä riittävän hyvin ja rauhoittaa tilanne stabiiliksi ja turbulenssit edessäpäin tasoittaa ja oppia niistä jotain tulevaisuuden varalle. Otan riskin ja uskon rakkauteen... se voittaa kaiken. Kokeillaan!
- Anonyymi00037
Kokeillaan! ❤️
- Anonyymi00040
Ei väliä, rakastaisin sua kuitenkin täysillä
- Anonyymi00045
Samoin teen tää on näkymätön rakkaus mutta kuitenkin rakkaus.
- Anonyymi00044
Huuda demokraatteihin.
- Anonyymi00049
H*lvetiltä vaikutti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa424407Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2523505Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2623300Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2742554Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot282061En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1401772Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2501614Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm201353- 1201145
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu201139