tehdäänkö me vauva ja

Anonyymi-ap

muutetaan omakotitaloon ja otetaan pari lemmikkiä?

38

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On tulos jo...🤰👶🏼👶🏼

• Anonyymi00009

Taas.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taas.

Ja taas eri miehen kanssa...

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja taas eri miehen kanssa...

Taidat oikeasti uskoa tähän palstatodelisuuteen orientoituneeseen asiaasi, mitä tuputat palstaäijän emojihömpöttelyiden yhteudessä ja se on ”jokseenkin” huolestuttavaa

• Anonyymi00012

Palstaäijälle jäänyt päähän tämä kaksoskeskenmeno, yksityisyydessä tapahtuvaa pskaa. Onkohan tämä sekopåå meedio, miettikäähän sitä verkkorunqqarit

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Palstaäijälle jäänyt päähän tämä kaksoskeskenmeno, yksityisyydessä tapahtuvaa pskaa. Onkohan tämä sekopåå meedio, miettikäähän sitä verkkorunqqarit

Niinpä miettikääpä sitä. Hienoa että kirjoitit monikossa, sillä joku ”kunkku” skeemailee näistä ihan nk tositarkoituksella

• Anonyymi00002

Kuulostaa ihanalta. Pitää vaan odottaa, että kadotan viimeisetkin järjenrippeet.

• Anonyymi00004

🤢🤮🤮🤮

• Anonyymi00005

Ei tuollaista, kiitos.

• Anonyymi00006

Ei tehdä. Muutetaan omakotitaloon ja otetaan pari karvaista matua täysihoitoon.

• Anonyymi00007

ei enää. se aika oli ja meni.

• Anonyymi00008

Joo, tehdään, mutta ensin meidän pitää tutustua. Pitää saadaa tietää kaikki, että onko sun vanhemmat ollu alkoholisteja, onko traumoja, koliikki, keskonen, ne kaikki nousee sit kuitenkin pintaan siinä perhe-elämän keskellä.

• Anonyymi00015

Juu älkää tehkö vauvoja ainakaan noilla kriteereillä.

• Anonyymi00022

Koliikkia tuskin voi etukäteen ennustaa ja keskosuuskin on saattumanvaraista. sivusta

• Anonyymi00013

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Vauvan osalta olisi tosin neuvoteltavaa sillä en ole varma haluaisinko tuoda ketään tähän tilanteeseen sillä perusteella miltä tämän yhteiskunnan kehityssuunta vaikuttaa, luettuani tämän hetken päiväkoti ja koulumeiningeistä. Toki pääkaupunkiseudun ulkopuolella asiat saattavat olla toisin.

• Anonyymi00016

Eihän sitä tiiä vaikka kerralla tulis kaksoset 😁 🤭

• Anonyymi00017

Tehkää vaan vauvoja. Suomen pitää saada lisääntymään.

• Anonyymi00019

Ei tarvi. Suomi on jo pullollaan kolmekymppisiä miesvauvoja.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

🤭

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja yhtä pullollaan katkeria femakkoja?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tuosta sainkin idean ihan valtiotasolle. Näitä 30v-miesvauvoja voisi vaihtaa esim. kiinalaisiin vauvoihin päittäin. Siksi kun siellä on voluumeja ja geenistöllä on hyvin paljon kokemusta.

• Anonyymi00018

en haluu enää lapsii en tee lapsia yli 30. ja olen pian sen verran. eikä ole edes miestä. se oli siinä.

• Vauvoja ja elukoita samassa talossa ei kuulosta niin hyvältä.

• Anonyymi00021

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ei. Itsellä ei enää ole kumpiakaan, kun vauvan on jo koululainen ja koirat edesmenneitä, mutta eivät nuo lapsen vaiva-aikana törmäyskurssilla olleet.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ei. Itsellä ei enää ole kumpiakaan, kun vauvan on jo koululainen ja koirat edesmenneitä, mutta eivät nuo lapsen vaiva-aikana törmäyskurssilla olleet.

Jaa. Mä kun pelkään, että elukat syö noi vauvat. No ehkei ny ihan sentäs mutta kuitenkin vähän hirvittää. Ja sitten toi talous puoli. Isot koirat kun syö niin paljon ja eläinlääkärikulut ym, ne kun voi olla suuremmat kun ihmisillä ja vauvoilla ihan ilmanen terveydenhoito.

• Anonyymi00028
        JeroP kirjoitti:

Jaa. Mä kun pelkään, että elukat syö noi vauvat. No ehkei ny ihan sentäs mutta kuitenkin vähän hirvittää. Ja sitten toi talous puoli. Isot koirat kun syö niin paljon ja eläinlääkärikulut ym, ne kun voi olla suuremmat kun ihmisillä ja vauvoilla ihan ilmanen terveydenhoito.

Nyt on kyllä pakko kysyä, että millaisia lemmikkejä sä oikein pidät. Mun koirani ainakin vain suojelivat lasta, tai vahtivat. Vanhempi koirani aloitti sen suojelemisen jo silloin kun olin raskaana. En koskaan ennen sitä, enkä sen jälkeen nähnyt sen koiran käyttäytyvän niin. Se seurasi perässäni aivan kaikkialle, vahti kaikkea mitä teen, meni heti minun ja jokaisen kokemansa uhan väliin. Ei mitenkään varsinaisesti estäen, vaan katsoi pikemmin niin, että oletkos nyt ihan varma tästä asiasta. Kun muksu alkoi liikkua niin koira kulki sitten aina sen perässä ja sain aina taatusti ilmoituksen, jos muksu oli tekemässä jotain "kummallista".

Isoa koiraa mulla ei ole koskaan ollut. Lapinkoiria olivat, eli keskikokoisia. Ei koirien ruokaan tarvitse mitään isoja summia kuluttaa. Lisäksi koirani ovat aina olleet hyvin terveitä, mutta se on toki vähän tuuristakin kiinni. Mun mielestä ihmiset kuluttaa ihan turhaakin rahaa elikoiden tarvikkeisiin ja ruokiin ja samoin kyllä lastenkin.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko kysyä, että millaisia lemmikkejä sä oikein pidät. Mun koirani ainakin vain suojelivat lasta, tai vahtivat. Vanhempi koirani aloitti sen suojelemisen jo silloin kun olin raskaana. En koskaan ennen sitä, enkä sen jälkeen nähnyt sen koiran käyttäytyvän niin. Se seurasi perässäni aivan kaikkialle, vahti kaikkea mitä teen, meni heti minun ja jokaisen kokemansa uhan väliin. Ei mitenkään varsinaisesti estäen, vaan katsoi pikemmin niin, että oletkos nyt ihan varma tästä asiasta. Kun muksu alkoi liikkua niin koira kulki sitten aina sen perässä ja sain aina taatusti ilmoituksen, jos muksu oli tekemässä jotain "kummallista".

Isoa koiraa mulla ei ole koskaan ollut. Lapinkoiria olivat, eli keskikokoisia. Ei koirien ruokaan tarvitse mitään isoja summia kuluttaa. Lisäksi koirani ovat aina olleet hyvin terveitä, mutta se on toki vähän tuuristakin kiinni. Mun mielestä ihmiset kuluttaa ihan turhaakin rahaa elikoiden tarvikkeisiin ja ruokiin ja samoin kyllä lastenkin.

Ei mulla tällä hetkellä oo mitään. mutta jos ois aikaa, niin kyllä ois. Ikää jos sen verran, ettei vauvaa enää tuu. Joskus aikoja sitten täällä kulki vapaana sellanen suomen pystykorva. se oli kiva koira. (ennen saivat kulkea vapaana) Yhellä tutulla oli berhantilainen ja sellasta en kyllä ottais, eikä se elänytkään kauaa. Sen suhteen se surullista onkin kun eivät niin kauaa elä. Mutta hieno juttu, että sulla oli kiltit koirat, kaikki eivät jaksa kouluttaa koiria tarpeeks.

• Anonyymi00032
        JeroP kirjoitti:

Ei mulla tällä hetkellä oo mitään. mutta jos ois aikaa, niin kyllä ois. Ikää jos sen verran, ettei vauvaa enää tuu. Joskus aikoja sitten täällä kulki vapaana sellanen suomen pystykorva. se oli kiva koira. (ennen saivat kulkea vapaana) Yhellä tutulla oli berhantilainen ja sellasta en kyllä ottais, eikä se elänytkään kauaa. Sen suhteen se surullista onkin kun eivät niin kauaa elä. Mutta hieno juttu, että sulla oli kiltit koirat, kaikki eivät jaksa kouluttaa koiria tarpeeks.

Jos ei jaksa edes koiraa kouluttaa, niin lasta nyt ei sitten ainakaan sellasen kannata tehdä. Lapsessa on paljon enemmän "kouluttamista".

• Anonyymi00023

Kaunis toive!!! Vaihtoehtoina kaikki loistavia, mutta elämä jatkuu ja saa sisältöä eninten vauvasta. Vauva yhdistää parin täydellisesti ja tekee kodin. Vauvan hoito on yhteistä puuhaa ja kasvattaminen tärkeää työtä, jossa molempien merkitys on erittäin suuri. Vauvan kehittymistä ja kasvamista aikuisuuteen on mielenkiintoista seurata ja nauttia kasvatustuloksien onnistumisista. Ylpeys vauvasta voi saada joskus kyyneleen vierähtämään silmäkulmasta, mutta sen voi halata piiloon. Vauva yhdistää miehen ja naisen, muuttaa elämän normaaliksi ilman turhuuksia ja saa arvostamaan ja kunnioittamaan asioita, jotka tuntuvat hyvälle eivätkä ainoastaan näytä. Vauvan kasvettua isoksi, on tärkeä oppia pitämään kumppania vauvana, muuten menetyksen suru ja tyhjyys tekee siitä kaksinkertaisen.
      https://www.youtube.com/watch?v=KSTm3FjmIzs&list=RDKSTm3FjmIzs&start_radio=1

• Anonyymi00024

nyt kun on ollut aikaa miettiä kaikkea tässä niin olen tajunnut ettei minulta puutu kuin mielekäs työ ja mies. mieluiten lapseton mies.

• Anonyymi00025

miksi lapseton mies no siksi että toivon että ajalla jonka voimme viettää kaksin voimme ELELLÄ. se on kuitenkin elämässä tärkeintä. lapset lemmikit ynnä muu sitoo järkyttävästi. tuntuu kuin olisit loukussa.

• Mutta sitoohan se työkin. Harvoin kuitenkaan saa sellasta työtä, että vois tehdä vaikka 16 tunnin työpäiviä kolme kuukautta ja sitten lähtee kolmeks kuukautta kiertää maailmaa. Että kun tässä kuitenkin on sidottu tähän kortteliin, niin miksei siinä se vauvakin ois menny. ja sitten kun se vauva ois kasvanu, niin ois päässy vanhempain iltaan. Lapsettomalta kun jää tällänenkin kokemus puuttuu...

• Anonyymi00026

Ok. Ostan kaupasta tarvikkeet.

• Anonyymi00027

Talo on mut vaimo vauva tai vauvoja sekä kissa puuttuu

• Anonyymi00029

Ok. Kerro lisää itsestäsi.

T.vauva taloon

• Anonyymi00030

Onhan mulla sellainen vauvakuume ollut välillä. Mut liia riskiä se olisi. Ei enää. Oli ne kuinka ihania tahansa.

• Anonyymi00034

Ei enää koskaan lapsia. Kaksi on ehdottomasti oikea määrä minulle.

• Anonyymi00035

Tai no vauvakin kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta,kun yritetään lykätä viittä vaille eläkeläisten joukkoon. On silkkaa tuskaa, kun kohdellaan vanhempana kuin on. En todellakaan samaistu viisi-kuusikymppisiin naisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe