Nainen, yön mietteitä rakkaudesta

Anonyymi-ap

Kannattaako rakastua ja rakastaa sillä rakkaudella on myös ne piikkinsä.
Se voi aiheuttaa myös sitä kaikkein suurinta kipua jota on olemassa.
Sillä suureen rakkauteen kuuluu myös suuri suru.
Sillä on hintansa ja se on todella kova hinta.

:/

24

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siksi kai parempi, että rakkaus saa odottaa sitä täydellistä aikaa ja täydellistä maailmaa, sillä tänne se ei kuulu eikä sovellu.

• Anonyymi00002

Niin jos joku haluaa löytää rakkauden kohteen, niin ei se tänne kuulu minunkaan mielestä. Minä olen ollut täysin varma siitä ettei minulla ole mitään tarvetta uuteen suhteeseen ja niin se tulee aina olemaan!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin jos joku haluaa löytää rakkauden kohteen, niin ei se tänne kuulu minunkaan mielestä. Minä olen ollut täysin varma siitä ettei minulla ole mitään tarvetta uuteen suhteeseen ja niin se tulee aina olemaan!

Muistaa vaan, että se on päätös.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tein sen päätöksen jo parikymmentä vuotta sitten, enkä ole koskaan halunnut muuttaa tuota päätöstäni!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin kovin vakaumukselliselta tämän palstsäikön tätiroolin sanoma vaikuttaa. Miten koet, että se sinun heinietäsi kutittaa?

• Anonyymi00004

ensin pitää rakastua, ja minähän en ole rakastunut 😂 harmi kun tiesi ja osasi lukea tilanteet 😂 urpojen hommaa.

• Anonyymi00014

Tässäkin trollauksessasi on varmaan palstaäijä jokin syvempi ajatus, ellei itse näiden lukeminen sillä silmällä ole sitä urpojen hommaa. Naiselta

• Anonyymi00019

Kyllä miehestä aina näkee onko se oikeasti kiinnostunut vai ei. Olen hyvin tarkka huomaamaan pieniäkin vivahteita. Ja koska itse en koe mitään tarvetta enää koskaan rakastua niin ei silloin mitään voi tullakaan kenenkään kanssa! Ja se on hyvä se!

• Anonyymi00005

ootte aika paljon velkaa tänne. ja perin kaikkea ja teidän tyylillä 😂

• Anonyymi00016

Ja mikä on tämä heidän tyyli, monologimies?

• Anonyymi00006

Rakkaus tulee ja jää kysymättä kannattaako.

• Anonyymi00007

Näin on

• Anonyymi00009

En ymmärrä mitä tarkoitat, koska en ole kokenut rakastumisen tunteita ketään kohtaan enää sen jälkeen, kun aikoinaan erosin lähes mykän mieheni takia! Hänen kotona ei ollut koskaan puhuttu mistään, koska hänen isänsä oli myös lähes mykkä ,kuten poikansakin!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat, koska en ole kokenut rakastumisen tunteita ketään kohtaan enää sen jälkeen, kun aikoinaan erosin lähes mykän mieheni takia! Hänen kotona ei ollut koskaan puhuttu mistään, koska hänen isänsä oli myös lähes mykkä ,kuten poikansakin!

No siinähän on ollut palstaäijä sitten huono riidellä rakentavasti tms. Nyt hän, mies olikin mykkä

• Anonyymi00010

Jos voisi hallita rakkautta, valitsisiko ehkä toisin?
      Rakkaudella on hintansa ja velkansa. Ilman toista, ei olisi elämää ja ilman toista ei voi elää. Se on turvallinen paikka. Paikka, jossa kaikki on hyvin. Minä en ole sääntöjä sille antanut.

Voisin kait valita muutakin. Varmaan voisin vastoin rakkautta toimia ja valita sellaisia hyveitä, joita olen koko ikäni ajatellut olevan oikeita. Olen ollut erämaassa, jotta näkisin, etten sitä hallitse itse. Vuosien jälkeen oppii kunnioittamaan toista ja riisutaan oma tahto.

• Anonyymi00012

Minä tavallaan pystyn hallitsemaan rakkautta, koska en koe minkäänlaisia haluja ketään kohtaan ja se määrää sen ettei suhdetta voi tulla. Siksi kukaan ei ole koskaan kiinnostanut niin paljon että se olisi ollut välttämätöntä minulle. Monet naiset toimivat ikääntyessään samoin kuin minä, koska niin voidaan sanoa olevan tarkoitetun. Ero ja sen aikaansaama helpotus on saanut kokemaan elämän suorastaan helpoksi.

• Anonyymi00020

Noin voi ajatella, jos ei ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa. Minä olen ollut ja juuri sen vuoksi pystyn hallitsemaan rakastumisiani ja ikä tuo monia muutoksia mukanaan ja sekin vaikuttaa. Eri asiat kiinnostaa eri ikäisiä ihmisiä!

• Anonyymi00011

Minulla ei ole rakkauden suhteen omaa tahtoa tai valintaa. Voi koettaa repiä sitä irti ja katkoa kaikki sen siteet. Tehtävä on mahdoton. Olen luovuttanut hallintavallan rakkauden suhteen. En päätä sen kohtalosta.

En tiedä, onko rakkaus kaiken tämän arvoista. En tiedä enää. Sillä näyttää olevan säännöt, joita en ymmärrä.

• Anonyymi00017

Ei h__vetti.

• Anonyymi00018

Jos pojalla on isä ja tytöllä on isä ja isä sanoo, tuo on sinun pojalle ja isä sanoo tytölle, tuo on sinun. Menkää ja syökää. Niin jättääkö toinen syömättä?

• Anonyymi00021

Korjaa aloitus AP
      Et puhu rakkaudesta
      Puhut omista odotuksistasi rakkauteen liityen !
      Haaveistasi ja pelostasi.
      Rakkaudesta puhutaan vasta silloin kun olette jo yhdessä rakaaasi kanssa!
      Ja kuulostat myös pelkääväsi rakkautta.
      Tai muuten vain itsesäälirunkusta kun ei muuta ole saatavilla!

Naiselta

• Anonyymi00022

Toinen kuolee ennen toista ja jos rakkaus on suurta se tekee tosi kipeää......

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin no mieti miltä tuntuu siitä toisesta jos kärsii nyt yksin. Jos vaik kuolee ikävään....

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

särkyneeseen sydämeenkin helposti...
        Niin käy jos leikitään....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe