Voi voi! Montako hyvää seuraajaa ja kommentoijaa itkijänaisten 60+- takia on jo poistettu teidän tarkoituksella tehtyjen provojen takia? Hävetkää aikuiset naiset!
Uhriutujat taas vauhdissaan!
8
270
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olipa taas eräs uhriutunut videon kommettikentässä.
- Anonyymi00002
Onko aloittaja poistettu kommenttikentiltä? Kommenttikenttä ei ole toisten kommentoijien arvostelua varten. Eräiltä, poistuneilta nimmareilta tälläistä käytöstä näki...Ja sitten ihmetellään!
- Anonyymi00003
Valitettavasti useimmat ihmiset kyllä huomaa tekopyhän uhriutujan, sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi00004
Ei yhtään kun aloituskin on saanut jäädä. Akka siinäkin kirjoittaa.
- Anonyymi00005
"Valitettavasti useimmat ihmiset kyllä huomaa tekopyhän uhriutujan, sitä saa mitä tilaa!"
Ihmettelen samaa, oikein haetaan että joudutaan "kiusatuksi" ja sitten esitetään, me pahaa maailmaa vastaan! Kaikkia ei vaan sumuteta, suurin osa on fiksua porukkaa! :)- Anonyymi00006
Kelaluukun asukkaan tuskin kannattaa puhua fiksuudesta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kelaluukun asukkaan tuskin kannattaa puhua fiksuudesta.
Tuo on jo vanha juttu toi kela ja sulle tuttu! Jos sinä olet tyhmä ei kaikki sitä todellakaan ole!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo on jo vanha juttu toi kela ja sulle tuttu! Jos sinä olet tyhmä ei kaikki sitä todellakaan ole!
Olen samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233