Jättäisit kaiken kuten minäkin. Ja tuottaisin vain pettymyksen. Ei riitä itseluottamus tehdä aloitetta.
Entä kun en riitä
17
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
110 lukukertaa, ei yhtään vastausta. Mitä kaikkea olette jättämässä? Ja miksi ajattelet noin, että tuottaisit jollekin vain pettymyksen?
- Anonyymi00002
Ei se itseluottamuksesta ole kiinni. Joskus tulee vastaan joku, jonka kohdalla et voi vain olla tekemättä mitään. Itsekin olen täysi pska ja itseluottamus tosi huono, mutta silti tein aloitteen, kun tuollainen mies tuli vastaan. Oli vain pakko, ei voinut jättää asiaa sikseen. En saanut häntä, mutta oli pakko yrittää.
- Anonyymi00003
Niin. Se vaatii isoja tunteita, rohkeutta ja luottamusta: ei vain itseen vaan myös siihen toiseen. Ei ole pakko. Voidaan elää näin.
- Anonyymi00004
Tarvitseeko kaikkea päättää kerralla, tai juuri tänään?
Etukäteen murehtiminen ainakin on turhaa. - Anonyymi00005
Entä jos riittäisitkin.
Olisit tarpeeksi, se mitä toinen haluaa.
Et liikaa etkä liian vähänkään.
Vaan just sopivasti, riittävästi.
Sinä.
Mitä sun pitäisi jättää, miksi ja minne?
Mulla ei ole mitään jätettävää enää.
Pettymys saattaa tulla vaan jos ei anna mahdollisuutta millekään. - Anonyymi00006
Mihin se itseluottamus ja riittämättömyys liittyy?
- Anonyymi00007
En mitään aloitettasi odotakaan. Uudet kuviot päällä.
- Anonyymi00014
Sen mä kyllä uskon.
- Anonyymi00008
No sehän on jo todettu, että minä en riitä sinulle. Siksi olen jo sisäistänyt sen, että vikaa on minussa ja en kelpaa tällasena sulle. Ei tarvi siksi aloitteitakaan tehdä sinne suuntaan, kun tämä on tehty harvinaisen selväksi.
- Anonyymi00009
Kyllä hän riittäisi. En usko, että pettyisin häneen. En odota ihmisiltä ihmeitä, ihmisenä oleminen riittää. En mä myöskään kyllä odota häneltä aloitetta. Tiedän, että se on liikaa.
- Anonyymi00010
Ei se liikaa ole. Mut miks ottais sellaseen yhteyden joka vihaa ja inhoo sua? Haluaa tappaa jne.
- Anonyymi00011
Sivusta, krhm, pikku jutska eräälle *vinkvink*, että odotan hältä aloitetta. Niin, just sulta 🫵🏻 Äläkä virnuile, hunsvotti, en kestä... 🫠
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sivusta, krhm, pikku jutska eräälle *vinkvink*, että odotan hältä aloitetta. Niin, just sulta 🫵🏻 Äläkä virnuile, hunsvotti, en kestä... 🫠
Sä vaan huijaat mua.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sä vaan huijaat mua.
Ohi, sitä miestä ei voi huijata...
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se liikaa ole. Mut miks ottais sellaseen yhteyden joka vihaa ja inhoo sua? Haluaa tappaa jne.
Hanki parempi seurapiiri 😬😬😬
- Anonyymi00013
Mikähän erilaatu peruna sinäkin luulet olevasi? Yksikään ei ihmettele.
T.mitäs tässä
https://m.youtube.com/watch?v=4OA6bTZTVAo - Anonyymi00018
Mitä tässä olisi vielä mitä jättää??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760