Uusi liikuntahalli

Anonyymi-ap

18

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo ja yhtä hyvä tilavaraus kioskille,

• Anonyymi00002

En voi mitenkään käsittää, miksi Pohjankylän koulun liikuntasali purettiin. Ymmärrys ei myöskään riitä siihen, miksi niinkin uusi koulurakennus purettiin.

• Anonyymi00003

Todennäköisesti sali on liian pieni futsalille ja salibandylle - kuten Merenojan salikin.

Terävä pää voisi katsoa joskus muuallekin kuin pullon pohjaan.

• Anonyymi00004

Äläpä ala neuvoon terävää päätä - tekevät töitään ilman mitään vastuuta ja osaamista.

• Anonyymi00005

Käsittämätöntä, miten verorahoja voidaan käyttää . Kuka pölvästi tämänkin hallin on suunnitellut?

• Anonyymi00006

Minkälainen sen pitäisi olla?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minkälainen sen pitäisi olla?

Tuollahan aikaisemmin sen on jo joku kertonut. Pitääkö piirtää vai tavuttaa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuollahan aikaisemmin sen on jo joku kertonut. Pitääkö piirtää vai tavuttaa?

Ja vitut ole kertonut. Anna vaikka esimerkki jos et osaa itse kirjoittaa. Ei taida koko Suomesta löytyä sopivaa...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja vitut ole kertonut. Anna vaikka esimerkki jos et osaa itse kirjoittaa. Ei taida koko Suomesta löytyä sopivaa...

Tanssit, jes!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitää varmaan piirtää sinulle kuva, jos lukeminen ja luetun ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pitää varmaan piirtää sinulle kuva, jos lukeminen ja luetun ymmärtäminen tuottaa sinulle vaikeuksia.

Opettele lukemaan ja ymmärtämään ihan itse dille. Katsele vaikka kuvia. Ja anna sitten se esimerkki.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Opettele lukemaan ja ymmärtämään ihan itse dille. Katsele vaikka kuvia. Ja anna sitten se esimerkki.

Nouseeko sykkeet?
        Alkaako ahdistaa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nouseeko sykkeet?
        Alkaako ahdistaa?

Ei, eikö löydy esimerkkiä?

• Anonyymi00014

Aika erikoista rakennella näitä pikkuhalleja erikseen.

• Anonyymi00015

Toivottavasti urheilukentän huoltorakennus säilyy jatkossa ja pysyy käytössä.

Kuvaa hyvin paikkakunnan toimintaa.

• Anonyymi00016

Jokohan siellä on saatu korjattua lattialle vuotava vessan lavuaari. Jotenkin kestää aina aikansa näissä hommissa.

• Anonyymi00017

Mitä suotta. Kelpaa hyvin vieraspaikkakuntalaisten käyttöön. Eipähän putket jäädy talvella.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mitä suotta. Kelpaa hyvin vieraspaikkakuntalaisten käyttöön. Eipähän putket jäädy talvella.

Ehdottomasti kannattaa säilyttää - rakennuksen homeenhaju ja koirapuiston paskan haju täydentää toisiaan silleen kivasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe