Ajattelet että olen kateellinen,
en voi käsittää että huomasit sen
vaikka yritin sitä peitellä.
Elämäni on sitä että harmittaa
Kun juuri se menestyy
Jota yritin maahan painaa
Ja joku tubettajaa kehuu
Se on minulta pois
Minulle pienenä opetettiin
Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla
Hei, hei hei, katkeraa on kalkki
Metsamanin haukkujien oma tunnuslaulu
11
273
Vastaukset
- Anonyymi00002
👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi00003
"Elämäni on sitä että harmittaa
Kun juuri se menestyy
Jota yritin maahan painaa"
Aivan järjetöntä tekstiä, maailma on täynnä menestyjiä jotka ovat menestyneet kovalla työllä ja taidoilla.
Mitä väliä sillä on painaako itselleen täysin tuntematonta ventovierasta julkisuutta hinkuavaa ukkoa joka muljauttelee silmiään, vääntelee leukojaan, puhuu ruokotonta kieltä, piereksii, maiskuttaa suutaan ja ylpeilee tavaroillaan Youtube videoilla.
Miksi ihmistä jolla on aivan erilaiset arvot kuin itselle on kotona, kotikylällä ja koulussa opetettu pitäisi kehua ja kiitellä? - Anonyymi00004
"Minulle pienenä opetettiin
Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla"
Voi olla, että sinulle on opetettu mutta eikö sinulla ole silmiä ja korvia päässä?
Jokainen ihminen on erilainen, kahta samanlaista ei ole. - Anonyymi00005
Kuka tuo on. Onko kyseessä koko kylän haukkuja, saikuttaja, naamanvääntelijä, ilman pesukonetta ja repaleissa kulkeva mieshenkilö. Vai kaikki tämä yhdessä ?
- Anonyymi00007
Hienot sanat👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi00008
Hyvän laulun teit. Jatka samaa tahtia.
- Anonyymi00009
Jatketaan
- Anonyymi00010
Hieno biisi!
- Anonyymi00013
Paskaa tekstiä josta puuttui järki.
Mistä sinä olet kateellinen metsämanille?
Onko metsäman komeampi kuin sinä?
Lähetteleekö sinun avovaimo itse kirjailemia ja hajustamia kissikorttejaan metsämanille?
Katseletko yhdessä avokkisi, vai sanotaanko havokkisi kanssa metsämanin Youtube videoita?
Huomaatko avokkisi silmien säihkyvän kun metsäman astuu tuvasta aamu aurinkoon ja lausuu maagiset sanansa:
"Terve vuanj" luo katseensa taivaisiin ja lausuu päivän ensimmäisen säätila toteamuksen:
"Kylläpä vieläkii tuulla reotoo, yöllä oelj ollu sähköt poekki, ee meellä vuanj nuapurkylällä, katoen PKS:n sivuilta.
- Anonyymi00012
Tikku ukko voisi keksiä tohon sävelet vähän niiku ukko nooassa ja anja vois painaa sen kurkusta ulos palkeet täysillä. Olis siinä.
- Anonyymi00014
"Minulle pienenä opetettiin
Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla"
Järjettömintä tekstiä mitä olen koskaan lukenut.
Jos sinulle kotona opetettiin kaikkien olevan samanlaisia niin etkö sinä pölkkyypää huomannut jo koulun hiihtokilpailuissa ettei tuossa höpinässä ollut mitään perää?
Yksi voitti ja kaikki loput olivat jotakin sieltä voittajan ja viimeisen väliltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001