Metsamanin haukkujien oma tunnuslaulu

Anonyymi-ap

Ajattelet että olen kateellinen,
en voi käsittää että huomasit sen
vaikka yritin sitä peitellä.

Elämäni on sitä että harmittaa
Kun juuri se menestyy
Jota yritin maahan painaa

Ja joku tubettajaa kehuu
Se on minulta pois
Minulle pienenä opetettiin
Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla

Hei, hei hei, katkeraa on kalkki

11

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi00003

"Elämäni on sitä että harmittaa
      Kun juuri se menestyy
      Jota yritin maahan painaa"

Aivan järjetöntä tekstiä, maailma on täynnä menestyjiä jotka ovat menestyneet kovalla työllä ja taidoilla.
      Mitä väliä sillä on painaako itselleen täysin tuntematonta ventovierasta julkisuutta hinkuavaa ukkoa joka muljauttelee silmiään, vääntelee leukojaan, puhuu ruokotonta kieltä, piereksii, maiskuttaa suutaan ja ylpeilee tavaroillaan Youtube videoilla.

Miksi ihmistä jolla on aivan erilaiset arvot kuin itselle on kotona, kotikylällä ja koulussa opetettu pitäisi kehua ja kiitellä?

• Anonyymi00004

"Minulle pienenä opetettiin
      Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla"

Voi olla, että sinulle on opetettu mutta eikö sinulla ole silmiä ja korvia päässä?
      Jokainen ihminen on erilainen, kahta samanlaista ei ole.

• Anonyymi00005

Kuka tuo on. Onko kyseessä koko kylän haukkuja, saikuttaja, naamanvääntelijä, ilman pesukonetta ja repaleissa kulkeva mieshenkilö. Vai kaikki tämä yhdessä ?

• Anonyymi00007

Hienot sanat👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi00008

Hyvän laulun teit. Jatka samaa tahtia.

• Anonyymi00009

Jatketaan

• Anonyymi00010

Hieno biisi!

• Anonyymi00013

Paskaa tekstiä josta puuttui järki.
        Mistä sinä olet kateellinen metsämanille?
        Onko metsäman komeampi kuin sinä?
        Lähetteleekö sinun avovaimo itse kirjailemia ja hajustamia kissikorttejaan metsämanille?
        Katseletko yhdessä avokkisi, vai sanotaanko havokkisi kanssa metsämanin Youtube videoita?
        Huomaatko avokkisi silmien säihkyvän kun metsäman astuu tuvasta aamu aurinkoon ja lausuu maagiset sanansa:
        "Terve vuanj" luo katseensa taivaisiin ja lausuu päivän ensimmäisen säätila toteamuksen:
        "Kylläpä vieläkii tuulla reotoo, yöllä oelj ollu sähköt poekki, ee meellä vuanj nuapurkylällä, katoen PKS:n sivuilta.

• Anonyymi00012

Tikku ukko voisi keksiä tohon sävelet vähän niiku ukko nooassa ja anja vois painaa sen kurkusta ulos palkeet täysillä. Olis siinä.

• Anonyymi00014

"Minulle pienenä opetettiin
      Että kaikkien samanlaisia pitäisi olla"

Järjettömintä tekstiä mitä olen koskaan lukenut.
      Jos sinulle kotona opetettiin kaikkien olevan samanlaisia niin etkö sinä pölkkyypää huomannut jo koulun hiihtokilpailuissa ettei tuossa höpinässä ollut mitään perää?
      Yksi voitti ja kaikki loput olivat jotakin sieltä voittajan ja viimeisen väliltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe