Ajattelin, että on yksinkertainen asia

🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy täällä niin hän huomaa mun kirjoitukset helpomin. lukee ne sitten tai jättää lukematta. Hän ei kuitenkaan viihdy täällä sen paremin kuin itsekään.

21

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies miehelle.

• Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
        "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

• Anonyymi00002
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
        "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

💩.ajatus

• Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:

No kun olet mies

• Anonyymi00003

Onpa söpö ajatus, miten kauan olet kaivannut täällä?

• Sillä ei liene sulle mitään merkitystä.

• Anonyymi00012
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sillä ei liene sulle mitään merkitystä.

20 vuotta

• Anonyymi00004

En usko, että kaipaamasi ihminen käy täällä. Sen mahdollisuus on minimaalinen. Sinun pitäisi säästää itseäsi ja unohtaa.

Tähdetön taivas

• Voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta aikuisia ihmisiä ei tarvitse tulla neuvomaan.

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta aikuisia ihmisiä ei tarvitse tulla neuvomaan.

Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.

Tähdetön taivas

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.

Tähdetön taivas

Et tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.

• Anonyymi00011
        lounas.ajatus kirjoitti:

Et tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.

Okei. Olet vähän kärtsy. Eibse kuutenkaan tänne tule. :) se sattuu, mutta on totuus.

• Anonyymi00005

Hieno avaus! 👍 Tuon luettuaan kaivattusi kiitää napero pystyssä luoksesi korpimökille 🤣

• Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.

• Anonyymi00009
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.

Hyvä rooli;)

• Anonyymi00007

En tiennykkää että sä mies tykkäät miehistä

• Anonyymi00010

Ja vielä keskellä korpea

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja vielä keskellä korpea

Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.

Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.

• Anonyymi00013
        lounas.ajatus kirjoitti:

Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.

Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.

Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.

En ymmärrä kysymystäsi. Olen syntymästä lähtien ollut nainen.

• Anonyymi00014
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sellaiset harhakuvitelmat siellä. Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö. Muuta neuvoa ei tule 😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18784
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5755
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5327
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5216
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5041
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      81
      4965
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4483
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4157
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3453
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3135
    Aihe