🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy täällä niin hän huomaa mun kirjoitukset helpomin. lukee ne sitten tai jättää lukematta. Hän ei kuitenkaan viihdy täällä sen paremin kuin itsekään.
Ajattelin, että on yksinkertainen asia
21
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mies miehelle.
Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."- Anonyymi00002
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."💩.ajatus
- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."No kun olet mies
- Anonyymi00003
Onpa söpö ajatus, miten kauan olet kaivannut täällä?
- Anonyymi00012
lounas.ajatus kirjoitti:
Sillä ei liene sulle mitään merkitystä.
20 vuotta
- Anonyymi00004
En usko, että kaipaamasi ihminen käy täällä. Sen mahdollisuus on minimaalinen. Sinun pitäisi säästää itseäsi ja unohtaa.
Tähdetön taivas- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
Voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta aikuisia ihmisiä ei tarvitse tulla neuvomaan.
Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.
Tähdetön taivas Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.
Tähdetön taivasEt tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.
- Anonyymi00011
lounas.ajatus kirjoitti:
Et tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.
Okei. Olet vähän kärtsy. Eibse kuutenkaan tänne tule. :) se sattuu, mutta on totuus.
- Anonyymi00005
Hieno avaus! 👍 Tuon luettuaan kaivattusi kiitää napero pystyssä luoksesi korpimökille 🤣
Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.
Hyvä rooli;)
- Anonyymi00007
En tiennykkää että sä mies tykkäät miehistä
- Anonyymi00010
Ja vielä keskellä korpea
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja vielä keskellä korpea
Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.
Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.- Anonyymi00013
lounas.ajatus kirjoitti:
Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.
Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.
En ymmärrä kysymystäsi. Olen syntymästä lähtien ollut nainen.
- Anonyymi00014
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.Sellaiset harhakuvitelmat siellä. Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö. Muuta neuvoa ei tule 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018784- 695755
- 245327
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375216Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385041Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h814965- 624483
- 434157
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503453- 493135