Ajattelin, että on yksinkertainen asia

🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy täällä niin hän huomaa mun kirjoitukset helpomin. lukee ne sitten tai jättää lukematta. Hän ei kuitenkaan viihdy täällä sen paremin kuin itsekään.

21

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies miehelle.

• Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
        "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

• Anonyymi00002
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:
        "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

💩.ajatus

• Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuota mä en lakkaa ihmettelemästä, että musta keksitään kaikenlaisia satuja. Olen vieläkin nainen niinkuin profiilissani lukee. Tässä mun profiilin teksti:

No kun olet mies

• Anonyymi00003

Onpa söpö ajatus, miten kauan olet kaivannut täällä?

• Sillä ei liene sulle mitään merkitystä.

• Anonyymi00012
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sillä ei liene sulle mitään merkitystä.

20 vuotta

• Anonyymi00004

En usko, että kaipaamasi ihminen käy täällä. Sen mahdollisuus on minimaalinen. Sinun pitäisi säästää itseäsi ja unohtaa.

Tähdetön taivas

• Voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta aikuisia ihmisiä ei tarvitse tulla neuvomaan.

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä sinulle, mutta aikuisia ihmisiä ei tarvitse tulla neuvomaan.

Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.

Tähdetön taivas

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaipaat jotain, mitä et saa. Toivoisin, että pääsisit vapaaksi. En halua neuvoa.

Tähdetön taivas

Et tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.

• Anonyymi00011
        lounas.ajatus kirjoitti:

Et tiedä mun elämästä mitään! Huolehdi vain omista tekemissistäsi.

Okei. Olet vähän kärtsy. Eibse kuutenkaan tänne tule. :) se sattuu, mutta on totuus.

• Anonyymi00005

Hieno avaus! 👍 Tuon luettuaan kaivattusi kiitää napero pystyssä luoksesi korpimökille 🤣

• Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.

• Anonyymi00009
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tuo on taas yksi satu. Asun Espoossa kerrostalossa kolmannessa kerroksessa. Täällä lähiössä on paljon ihmisiä. En tajua miksi tuollaisia tarinoita täytyy keksiä.

Hyvä rooli;)

• Anonyymi00007

En tiennykkää että sä mies tykkäät miehistä

• Anonyymi00010

Ja vielä keskellä korpea

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja vielä keskellä korpea

Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.

Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.

• Anonyymi00013
        lounas.ajatus kirjoitti:

Suomi on aika iso maa. Kaikki eivät asu korvessa niinkuin en minäkään. Asukkaista noin puolet on naisia ja ehkä siinä suhteessa täällä kirjoittavat sekä naiset, että miehet.

Mulle on ihan sama mitä mielessäsi satuilet, yritin vain tiputtaa sinut maan pinnalle sieltä kuvitelmistasi. Ihan sinun parhaaksesi.

Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaipaamani mies kirjoitit? T. Eräs mies maan pinnalta.

En ymmärrä kysymystäsi. Olen syntymästä lähtien ollut nainen.

• Anonyymi00014
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sellaiset harhakuvitelmat siellä. Ota lääkkeesi ja sitten nukkumaan, höperö. Muuta neuvoa ei tule 😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe