Viisaita näkökulmia joten mitä ajattelet nykyisestä elämästäni, miten näet sen?
Joskus tuot ihan
42
497
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli valitset itsellesi sopivan vastausvaihtoehdon 🤭
- Anonyymi00003
Ehkä tai sitten en
- Anonyymi00046
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä tai sitten en
Niin kun on jo sellanen.
- Anonyymi00002
En tiedä sun elämästä paljon. Tiedän että sinulla on vaimo ja kaksi poikaa.
- Anonyymi00004
Näen että olet puolisosi kanssa järkisyistä. Rakastat minua ja haluaisit, meidät… mahdollisuuden tutustua, et kuitenkaan sitä tee. Jos kuitenkin oikeasti rakastaisit minua, niin tilanne ei olisi tämä. Pelkäät myös, etkä uskalla näyttää kunnolla tunteita.
Naiselta- Anonyymi00014
Millainen tilanne ei olisi?
- Anonyymi00005
Tietyllä tavalla aika tyhjää
- Anonyymi00006
Miten pitkään pysyy lutkalla kulissit pystyssä, se mietityttää? 🤔
- Anonyymi00008
Ei vaan kauan sä pysyt pystyssä 😉
- Anonyymi00009
Hv
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei vaan kauan sä pysyt pystyssä 😉
K.O
- Anonyymi00026
Katkera pikkuäijä 😁
- Anonyymi00031
Ketä haukut lutkaksi ? Vai tarkoititko ehkä itseäsi? Löytyykö munaa kertomaan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ketä haukut lutkaksi ? Vai tarkoititko ehkä itseäsi? Löytyykö munaa kertomaan?
Miehen ego on heikko ja yksi helpoimmista murrettavista jos on narsistinen uroskameli
Beepbeep matafucka - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miehen ego on heikko ja yksi helpoimmista murrettavista jos on narsistinen uroskameli
Beepbeep matafuckaKyllä. Narsistinen uroskameli.
- Anonyymi00007
Ootko miettinyt laulajan uraa?
- Anonyymi00010
En todellakaan, olisiko ihana ääni 😅
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En todellakaan, olisiko ihana ääni 😅
Olisi varmaan. Aina kannattaa miettiä kuitenkin vähän uutta elämään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä ne laulut pysyy ihan suihkun puolella
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pienet rakkauslaulut voin sinulle laulaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pienet rakkauslaulut voin sinulle laulaa
Jesh. En malta odottaa ❤️
- Anonyymi00011
Uskon sinun olevan nyt onnellinen ja tasapainossa. Olet palannut juurillesi, työt ovat mukavassa vaiheessa. Sulla on kavereita ja tuttuja ympärillä, paljon mielenkiintoista tapahtumaa ym. Elämässäsi on nyt myös ns.normaalia arkirytmiä. Siltä osin (arkirytmi) se muistuttaa nyt vähän enemmän sellaista elämää kuin minäkin olen viimeiset parikymmentä vuotta elänyt.
Mn- Anonyymi00013
Juurilleni?
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Juurilleni?
Mistä hän on kotoisin. Sori, vastailen näihin joskus "kuin hänelle". Olen nainen. Tiedostan kyllä, ettet ole hän.
- Anonyymi00017
Joku kiusaa mussukkaa ja on sille ökömökönä 😠
- Anonyymi00037
Kateus ja kierous
- Anonyymi00020
Ihan ok.
- Anonyymi00021
no lapset on sulla 4pv kuussa niin on sulla ainakin aikaa ihan vatusti
- Anonyymi00023
Mistähän tietää jonkun elämästä palstalla kun ole yhteyttä?
- Anonyymi00024
Ensinnäkin katsot turhan paljon alaviistoon ihmisiä. Ajattelet etteivät ihmiset pysty samaan mitä sinä. Et voi tietää miten paljon kaikkia resursseja ja lahjakkuutta jossakin ihmisessä oikeasti on. Jos joku on esim. on maailman paras jossakin asiassa, se ei tarkoita että hän oikeasti on kaikkein paras vaan hän haluaa olla maailman paras. Joku voisi olla jo lahjakkuudellaan maailman paras tekemättä juuri mitään, mutta ei ehkä ole kiinnostunut koko asiasta. Motivaatio on aina olennaista missä tahansa menestyksessä ja ihminen ei ole pelkästään sitä, mitä tähän asti on nähty tai ei ole ylipäätään nähty.
- Anonyymi00025
mä aattelen samalla tavalla mutta onkin vaan käymässä.
- Anonyymi00027
Höpöhöpö ja jos kyse on siitä toisesta?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Höpöhöpö ja jos kyse on siitä toisesta?
En tiedä mitään toisesta, en ensimmäisestäkään. Kirjoitin vain jotenkin vaistonvaraisesti tietämättä mistään mitään. Tämähän on vain mielipidekirjoitus muiden joukossa.
- Anonyymi00028
Siitä puuttuu vain mä
- Anonyymi00033
Esitä kysymyksesi Herralle Jeesukselle Kristukselle. Amen.
Kirjoitettu on.Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.- Anonyymi00041
Uusi Jeesus Kristus on tulossa🙏
- Anonyymi00034
Ei mitään käsitystä kuka olet, mutta ei se mitään, en mä hänenkään elämästä tiedä juuri mitään.
- Anonyymi00039
Kerron kun tavataan.
- Anonyymi00040
Sulla pitää kiirettä töissä. Oot tietokonevelho. Nukut vaan vähän. Et tarvitse paljoa unta...
- Anonyymi00042
Missä olen tuonut joskus ihan viisaita näkökulmia? :)
- Anonyymi00045
Varmaan olet valinnut tien joka on sinun näköinen ja nautit siitä tietyllä tapaa, ei välttämättä kuitenkaan yhteiskunnan kannalta paras valinta. Vaikea kysymys kuitenkin ja toisaalta mitkä asiat vaikuttavat valintoihin on todella vaikeita hahmottaa. Ovatko ne sitten niitä juurisyitä...
- Anonyymi00047
Yhteiskunnan puolelta ei ole aina kysymys tuottavuudesta, vaan kuulla yksittäisiä ihmisiä.
Emme ole kaikki samasta muotista valmistettuja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750