Suomen oltava alusta asti hereillä niin pronssi voi tulla. Pelattava niinkuin Sveitsiä vastaan pelin lopussa.
Pronssipelissä Suomi-Slovakia
6
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Just så! Veikkaan että tulee viides pronssi Suomelle näistä olympiakisoista. Kanada taitaa olla liian vahva vastustaja välierässä.
Iivo saattaa ottaa kuudennen, ja siinäpä se Pelkään Suomi-Kanada matsia. Pelkäsin kauheasti, kun katsoin Suomi-Sveitsi matsia. Ihan viime tippaan sai jännittää lähes henkihieverissä. Sietämätöntä.
Sen sijaan Suomi-Italia matsia oli rennompi katsoa, kun Suomi vain laukoi maaleja ja Italia oli hyytyny.
Suomi-Ruotsi peli jännitti, mutta onneksi Suomi voitti.
Saa nähä meneekö Suomi finaaliin vai pronssiotteluun. Toivottavasti finaaliin, mutta se jää nähtäväksi.- Anonyymi00002
Suomella on pidempi palautumisaika pronssipeliin kuin Slovakialla. Se voi ratkaista.
- Anonyymi00003
2010 olympiaturnauksen pronssipeli oli tietynlainen eurooppalaisfinaali, jossa kohtasivat turnauksen kahdeksi parhaaksi eurooppalaismaaksi nimetyt Suomi ja Slovakia. Silloin tosin Yhdysvallat pudotti Suomen välierissä ja Kanada Slovakian. Nyt välieräparit ovat siltä osin toisinpäin. Muuten samanlainen asetelma ainakin välierissä ja mahdollisesti mitaliotteluissa. Suomen ja Slovakian välinen loppuottelu niin, että voittaisivat välierissä, olisi aikamoinen unelma. Eri asia sitten, kuinka todennäköistä tuonkin toteutuminen on pronssipelin jälkeisessä ottelussa tuon turnauksen sisällä.
- Anonyymi00004
Kanada voitti Suomen 3-2 joten pronssipeliin mennään. Tuskin Slovakia USA:ta voittaa.
- Anonyymi00005
Tärkeintä on pysytellä asioiden edellä, siten saa urheilussa valmistautumisetua. Negatiivisuus on osaamista ja lieventää pettymyksiä viisaan ennakkoharkinnan tapaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 84689
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460