Tähti on mun kantapaikka ja tunnen varmaan kaikki kävijät ulkonäöltä. Tulen kuvaamaan kaikki Tukiaista katsomaan tulevat, joita en tunnista, ja teen näädille oman sivun joko faseen tai instaan. Julkisella paikalla saa kuvata. Ehdotuksia tilin nimeksi?
Näädille oma sivu
33
1052
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikein!!!
Kaikki ketkä menee Tukiaisen keikalle ansaitsee tulla nolatuksi ja häväistyksi. - Anonyymi00002
Toivotaan ettei Tähti peru keikkaa, kun saivat tietää, että heidän asiakkaidensa kuvat uhataan julkaista netissä.
- Anonyymi00003
Tähtikin on julkaissut kuvia, joissa näkyy asiakkaita, eikä siitä kukaan ole pahastunut.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tähtikin on julkaissut kuvia, joissa näkyy asiakkaita, eikä siitä kukaan ole pahastunut.
Tähti on julkaissut kuvia asiakkaistaan omilla sivuillaan ja on luultavasti kysynyt kuvissa olevilta ihmisiltä luvan julkaisuun. Mutta että perustetaan oikein oma sivusto, missä julkaistaan tunnistettavat kuvat jonkun tietyn ravintolan asiakkaista.
Mikä lie motiivisi tolle touhulle.
- Anonyymi00004
Aloittaja olettaa, että tukiaisen esitystä tulee katsomaan vain kantikset ja näädät? Oletus voi hyvinkin pitää paikkansa.
Muista kuvata myös itse Tukiaista, niin ihmiset sais nähdä muokkaamattomia kuvia hänestä. Muokkaa kuulemma itse kuviaan reilulla kädellä.- Anonyymi00006
Tukiainen on pelkkä sivuhenkilö tässä projektissa. Yritän tehdä kuvista psykologisia tutkielmia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tukiainen on pelkkä sivuhenkilö tässä projektissa. Yritän tehdä kuvista psykologisia tutkielmia.
Ketä muka tää tunkki kiinostaa ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuksu on usein kieltänyt kuvaamasta häntä keikoilla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä vaan sano Tukiaiselle, että se on pelkkä sivuhenkilö yhtään missään, varsinkaan omalla "keikallaan".
Voipi ruveta muuten läski tummumaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä vaan sano Tukiaiselle, että se on pelkkä sivuhenkilö yhtään missään, varsinkaan omalla "keikallaan".
Voipi ruveta muuten läski tummumaan.Tuksu ja Sofia olisi hyvä jos alkaisivat yhdessä esiintyy ja katsoja riittäisi räkälöissä.
- Anonyymi00011
Joutuuko Tähden henkilökunta luuttuamaan sperm@@ lattioilta Tuksun esityksen jälkeen…?
- Anonyymi00015
"Muokkaa kuulemma itse kuviaan reilulla kädellä."
Täh, ei kai paraskaan nykyteknologia sentään ihmeisiin pysty? Mutta jos kerran pystyy, samalla vaivalla voisi lopetuttaa Ukrainan sodan ja laittaa Putinin Siperiaan miettimään pahoja tekojaan.. - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Muokkaa kuulemma itse kuviaan reilulla kädellä."
Täh, ei kai paraskaan nykyteknologia sentään ihmeisiin pysty? Mutta jos kerran pystyy, samalla vaivalla voisi lopetuttaa Ukrainan sodan ja laittaa Putinin Siperiaan miettimään pahoja tekojaan..Pystyy kyllä. Tukiainen on siitä todiste. Nukkekasvoinen, isosilmäinen, rypytön omissa instakuvissa, todellisuus ihan jotain muuta.
- Anonyymi00012
Bar Idän Tähden facebook-sivulla toinen toistaan kamalamman näköiset kalkkunat pilkkaa Tuksun ulkonäköä. Onko kaikki näädät tuon tasoisia?
- Anonyymi00013
Kukas nyt pilkkaa ja ketä?
Pata kattilaa soimaa..... jne jne. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kukas nyt pilkkaa ja ketä?
Pata kattilaa soimaa..... jne jne.Taas sinne tuli yks lisää.
- Anonyymi00016
Ai että on oltava itse missi jos muitten ulkonäköä meinaa arvostella?
Kamalat kalkkunat saattaa ihmetellä, millä eväillä Tuksu korottaa itsensä maailman kauneimpien naisten joukkoon vaikka on samanlainen kalkkuna kuin muutkin. Kuvien muokkaus ei sitä totuutta hävitä. Muut ei kehtaa edes julkaista itsestään niin muokattuja kuvia samalla itseään kehuen.
Tuksun kommentti Tiktokissa : "Ei kannata surra sitä, että mä olen kaunis. Sure sitä, kuinka itse olet ruma." - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai että on oltava itse missi jos muitten ulkonäköä meinaa arvostella?
Kamalat kalkkunat saattaa ihmetellä, millä eväillä Tuksu korottaa itsensä maailman kauneimpien naisten joukkoon vaikka on samanlainen kalkkuna kuin muutkin. Kuvien muokkaus ei sitä totuutta hävitä. Muut ei kehtaa edes julkaista itsestään niin muokattuja kuvia samalla itseään kehuen.
Tuksun kommentti Tiktokissa : "Ei kannata surra sitä, että mä olen kaunis. Sure sitä, kuinka itse olet ruma."Miksi ei kehtaisi, jos kerran pyydetään. Eli kateus teillä on motiivi 😑 Nyt siellä takuulla joku porttikiellon saanut haukkuu paikkaa räkäläksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi ei kehtaisi, jos kerran pyydetään. Eli kateus teillä on motiivi 😑 Nyt siellä takuulla joku porttikiellon saanut haukkuu paikkaa räkäläksi.
Kateus-kortti taas nostettu!!
Kalkkunat kadehtivat ihanan Johannan sisäistä ja ulkoista kauneutta! Jepjep.
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voisivat kalkkunat tietty jättää kommenttinsa kirjoittamatta. Johanna itse kyllä tietää, että on kaunis nainen eikä nolostele siitä mainita.
- Anonyymi00019
Ottakaa paljon kuvia paikallisista pubiruusuista ja verratkaa Johannaan.
- Anonyymi00020
Ja ottakaa myös paljon kuvia johannasta ja verratkaa pubiruusuihin.
- Anonyymi00021
Joko Tuksu ja JUUNAS ovat tulleet? Puspus <3
Kuullaanko kesällä luvattu duetto? - Anonyymi00022
Onks tää nyt joku tyyliin vuittonin tai jonkun muun hoviprinsessan säälittävä yritys olla relevantti? :D
- Anonyymi00024
Tuksu näyttää nykykuosissaan joperuonansuulta peruuki päässä. Voisi hyvin olla yksi jopen sketsihahmoista.
Jos olisin joku psykologista tutkimusta tekevä niin tekisin tutkielman Veijosta. Mikä ajaa miehen olemaan omien sanojensa mukaan 11vuotta "parisuhteessa" tuon käsittämättömän kuvottavan otuksen kanssa, joka pettää häntä mennentullen ja himoitsee vain hänen rahojaan ja omaisuuttaan. - Anonyymi00025
Siis tottakai me näätyläiset olemme kateellisia tuksulle. Hänen järjettömälle kauneudelleen ja super-cute-outfiteilleen. Siis ääk! miksi minänikin olen jo vuosia tuhlannut aikaa ja tuhonnut vartaloani lukemattomilla jooga/pilatessarjoilla ja kuntoiluvälineillä??? Ei ihme että keskikeho on jäänyt kehittymättä glamouriksi tynnyriksi ja leukojakin on vain yksi. glamouri kolmoisleukakin puuttuu!
Keikkakuvista päätellen estraadilla menossa oli mukana myös "The kihlattu" eli pienimunainen ilmaiseksipanija-Juunas. Päästikö se tyttöystävä- Mia? Juunaksen keikalle?- Anonyymi00026
Ihanaa! Joonas pääsee vihdoin pöllimään Tuksulta sen pinkin Mac'n Saint Germain huulipunan, minkä hän Tuksun kertoman mukaan unohti pölliä viimekerralla kun mukaan lähti vain Apple kännykkä ja aurinkolasit..
- Anonyymi00027
Olikin muuten artistia koko lavan täydeltä. Ei mennyt suklaaterapia hukkaan!
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olikin muuten artistia koko lavan täydeltä. Ei mennyt suklaaterapia hukkaan!
Sissus! kun sille on tullut lisää massaa! Toi mahakumpu alkaa olla jo huolestuttavissa mitoissa! Ihan kuin olisi viimeisillään raskaana. Se alkaa muodostua jo rintojen alta. Ei ihme jos on hengitysvaikeuksia. Tuollainen rasva jo painaa palleaa ja keuhkoja.
Mikäköhän tuo naru on jota se roikottaa noissa kuvissa? Onko se sen muinainen "räjähtänyt" huispausnauha??? Siis, näyttää kuvottavalta, ihan kuin se roikottais jonkun eläimen suolia mukanaan. - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sissus! kun sille on tullut lisää massaa! Toi mahakumpu alkaa olla jo huolestuttavissa mitoissa! Ihan kuin olisi viimeisillään raskaana. Se alkaa muodostua jo rintojen alta. Ei ihme jos on hengitysvaikeuksia. Tuollainen rasva jo painaa palleaa ja keuhkoja.
Mikäköhän tuo naru on jota se roikottaa noissa kuvissa? Onko se sen muinainen "räjähtänyt" huispausnauha??? Siis, näyttää kuvottavalta, ihan kuin se roikottais jonkun eläimen suolia mukanaan.Jospa ne on niitä toissa syksyisen herkkuruoan jämiä eli niitä "hirven persöruolia"... :D
(Ja asiaa tuntemattomille tiedoksi, että noinhan se gourmet-kokki JTuk herkkunsa itse somessa määritteli.)
- Anonyymi00028
Eiköhän ole ihan selvää, ilman "psykologisia tutkielmiakin" mikä Tuksussa kiehtoo ns. "näätiä". Ei edes se että hän on moderni versio "sirkuksen parrakkaasta naisesta" kävelevä freakshow vaan se että hän on muuten karmea ihmisolio. Laiska, väkivaltainen ja ahne taparikollinen joka luulee olevansa prinsessa. Myös tekopyhyys ja harhoissa eläminen ym.
Ennemmin kannattaisi tehdä "psykologinen tutkielma" näistä tuksun faneista jotka komppaa tuksun harhoja esim. ihastelee kuvia joihin tuksu muokkaa itsensä 30v. nuoremman näköiseksi ja 30kg laihemnaksi ja vahvistaa tuksun harhoja siitä että hän on täydellinen äiti ja hänelle on tehty karmea rikos kun lapsi otettiin huostaan. Ystävien tehtävä mielestäni, jos he on aitoja ystäviä, on olla rehellisiä eikä manipuloida tuksua syvemmälle harhoihinsa.- Anonyymi00029
Täyskomppaus tälle! Täysin suoraan totta joka sana!
Ihmetyttää myös esim. se, miksi Tuksulle annetaan keikoilla lahjoja. Huokeaa krääsää kai enimmäkseen, mutta silti. Sitten naureskellaan somessa. Kaksinaamaista touhua. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Täyskomppaus tälle! Täysin suoraan totta joka sana!
Ihmetyttää myös esim. se, miksi Tuksulle annetaan keikoilla lahjoja. Huokeaa krääsää kai enimmäkseen, mutta silti. Sitten naureskellaan somessa. Kaksinaamaista touhua.Samaa mieltä. Tosin tuksu ei ota ikinä vastuuta mistään ja jos joku edes yrittää puhua sille järkeä, se kiihtyy nollasta sataan ja blokkaa tyypin, niinpä sille jää vain näitä mielistelijöitä jotka leikkii mukana sen harhoissa.
- Anonyymi00033UUSI
Niinpä. Nyt tullut lasku Ruotsista, 700€. Koiran huostaanotto ja lopetus. Laskun varmaan menee roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770