IL:
Raiskaaja valitti tuomiostaan Itä-Suomen hovioikeuteen, joka alensi miehen rangaistusta seitsemäksi kuukaudeksi vankeutta. Tuomioon vaikuttivat alentavina muut rikokset, joihin mies oli tekoaikana syyllistynyt.
Kommentti:
Maalaisjärjellä ajatellen luulisi, että mitä enemmän tekee rikoksia, sitä enemmän tulee vankeutta.
Kaupunkilaisjärjellä ajatellen lienee toisin.
Varsinkin juristijärjellä.
MAALAISJÄRJELLÄ AJATELLEN...
Anonyymi-ap
2
166
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Hyvä että aleni tuomio. Liian pitkät tuomiot tuhoaa tuomitun loppuelämän.
- Anonyymi00002
Seon ns paljousalennus. Mullakin oli duunikaveri joka saituomion ja jonkin ajan päästä toisen tuomion. Oli minulle yllätys kun tuomio lyheni. Kaveri sanoimulle siinnä näkee jotta rikoskannattaa. Joten totta se oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601862Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251450- 991072
- 45820
- 87783
- 28591
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30453