Tykkäätkö nainen minusta

Anonyymi-ap

enää yhtään? Haluaisitko olla kanssani enää lainkaan? Kyllä joskus ainakin vähän tykkäsit. Tykkäsitkö koskaan kuten minä sinusta?

33

621

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro kuka olet niin vastaan?

• Anonyymi00002

Jos olet läheltä..et tiedäkään kuinka paljon merkitset.

• Anonyymi00003

???

• Anonyymi00004

Kuinka läheltä? Kilometri, kaksi?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Suunnilleen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Alle kilsa..melkein näen kotiisi

• Anonyymi00027

Niin, miksi en tiedä? Voisi olla Todella Tärkeää tietää.

• Anonyymi00007

Minä olen aina ollut se, joka on tykännyt enemmän. Joten eipä sillä ole merkitystä, kun ei se mies mitään halua kuitenkaan.

• Anonyymi00008

en tiedä kuka puhuu. tiedäks

• Anonyymi00029

Niin mut ilmeisesti muut tietää hyvin kun niin reippaasti vastataan ap:lle. Ihmeellisiä kykyjä joillakin kun tunnistavat ett on siltä omalta kullalta onkohan heillä jotain kykyjä mitkä meiltä muilta puuttuu. On tää kyllä niin hassun hauska palsta tää suomi24 anonyymipalsta. Tosin pitäiskö sinne suomi24 ilmoittaa ettei tää taida olla oikeesti anonyymi palsta kuiteskaan kun ihan kaikki tietää kelle kirjoittelevat vaikka ap ei mitään infoa antanut. 😎

• Anonyymi00009

Se oli vain asparooli.

• Anonyymi00010

Kyl maar ja edelleen kovasti paljon.

• Anonyymi00011

No miltä on vaikuttanut kun olen sulle viestiä laittanut? Ikävöinyt?

• Anonyymi00012

Ihan vähän saatan tykätä.🤭

• Anonyymi00030

Mukava kuulla, että edes vähän. 😏

• Anonyymi00013

Voit hyvin suksia sudaniin.. n-m lle

• Anonyymi00014

Ihastuin suhun sydänjuuriani myöten. Tykkäsin susta tosi paljon. Nyt on vahvasti suojaus päällä, vaikka yhä saat mut hymyilemään....

• Anonyymi00033

Missä hän saa sinut hymyilemään?

• Anonyymi00015

Rakastan. Mutta...

• Anonyymi00016

Tiedät sen mitä en voi koskaan ääneen myöntää 😌❤️‍🔥

• Anonyymi00017

Tykkään edelleen.
      Sitä en kyllä tiedä minkä verran tykkäsit minusta.

• Anonyymi00018

Eikö katseeni ja miten puhuin sinulle kertonut sitä?

• Anonyymi00019

No siltä se kieltämättä vähän näytti, mutta tuntui että kerroit toista.
      Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi00025

Naiselle, joka kosketti syvälle.

• Anonyymi00020

Mitä tarkoitat tarkemmin tykkäämisellä?

• Anonyymi00021

En tykkää yhdestäkään minua paljon nuoremmasta! Pidän vain suunnilleen ikäisistäni vanhemmista miehistä ja sellaista miestä etsin ystäväksi minulle! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuin se aloitettiin ja tärkeintä olisi ollut kysyä minulta, mitä minä tärkeimpänä asiana omaan elämääni liittyen! Ehdottomasti tärkein asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluista työtä ja tekisin sitä vielä tänä päivänäkin!

• Anonyymi00023

Oli suorastaan törkeä teko se, ettei minun mielipidettä kysytty ollenkaan. En ymmärtänyt moneen vuoteen mistään mitään ja kun lopulta ymmärsin olin kauhuissani! En usko. että kukaan haluaisi kokea koskaan sitä, mitä minut pakotettiin kokemaan! Tulen loppuelämäni ajan olemaan jollain tavalla surullinen siitä, että menetin sen mistä olin haaveillut koko sen neljän vuoden ajan, kun olin töissä ja saanut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä minulle todella mieluisten työkaverien kanssa! Se oli jotain niin ihanaa, etten olisi koskaan voinut edes kuvitella, kuinka ihanaa työtä sain tehdä ja vielä todella ihanien työkavereiden kanssa! Sellaista mahdollisuutta minulla ei tule enää koskaan olemaan!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Oli suorastaan törkeä teko se, ettei minun mielipidettä kysytty ollenkaan. En ymmärtänyt moneen vuoteen mistään mitään ja kun lopulta ymmärsin olin kauhuissani! En usko. että kukaan haluaisi kokea koskaan sitä, mitä minut pakotettiin kokemaan! Tulen loppuelämäni ajan olemaan jollain tavalla surullinen siitä, että menetin sen mistä olin haaveillut koko sen neljän vuoden ajan, kun olin töissä ja saanut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä minulle todella mieluisten työkaverien kanssa! Se oli jotain niin ihanaa, etten olisi koskaan voinut edes kuvitella, kuinka ihanaa työtä sain tehdä ja vielä todella ihanien työkavereiden kanssa! Sellaista mahdollisuutta minulla ei tule enää koskaan olemaan!

Korvauksia odottaen. Ei ole vielä varmaa sekään haluanko edes ikäistäni ystävää itsellen enää koskaan! Tai siihen voi mennä vielä aikaa, ennen kuin pystyn tutustumaan keneenkään! Takana on elämäni ehdottomasti rankimmat vuodet ja en olisi koskaan halunnut kokea niitä vuosia, koska kaikki esitys aloitettiin minulta lupaa kysymättä, koska en ymmärtänyt yhtään mitään siitä, mitä joku mies minulle yritti kertoa silloin, kun olin töissä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa! Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta esittää mitään, minulta lupaa kysymättä! Inhosin joka ikistä päivää, jona jouduin projektin esitystä kokemaan ja näkemään! Olisi ehdottomasti pitänyt olla yhdyshenkilö, jonja kanssa olisin voinut keskustella ja tuoda esiin sen, että projekti kaikkine esityksineen oli minusta todella kauhea ja hyvin vastenmielinen kokemus! Mikään muu kokemus ei elämässäni ole lähelläkään ollut niin totaalisen syvästi henkisesti ja fyysisesti raastava kokemus!

• Anonyymi00022

en tykkää stalkkereista

• Anonyymi00026

Tykkäsin ihan hurjasti.

• Anonyymi00028

En halua yhdenkään palstalaisen kanssa mitään juttuja. Ootte ihan sekaisin.

• Anonyymi00031

Tykkäsin ja tykkään vieläkin.

• Anonyymi00032

Siinähän mietit loputtomiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe