enää yhtään? Haluaisitko olla kanssani enää lainkaan? Kyllä joskus ainakin vähän tykkäsit. Tykkäsitkö koskaan kuten minä sinusta?
Tykkäätkö nainen minusta
33
621
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro kuka olet niin vastaan?
- Anonyymi00002
Jos olet läheltä..et tiedäkään kuinka paljon merkitset.
- Anonyymi00003
???
- Anonyymi00004
Kuinka läheltä? Kilometri, kaksi?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suunnilleen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Alle kilsa..melkein näen kotiisi
- Anonyymi00027
Niin, miksi en tiedä? Voisi olla Todella Tärkeää tietää.
- Anonyymi00007
Minä olen aina ollut se, joka on tykännyt enemmän. Joten eipä sillä ole merkitystä, kun ei se mies mitään halua kuitenkaan.
- Anonyymi00008
en tiedä kuka puhuu. tiedäks
- Anonyymi00029
Niin mut ilmeisesti muut tietää hyvin kun niin reippaasti vastataan ap:lle. Ihmeellisiä kykyjä joillakin kun tunnistavat ett on siltä omalta kullalta onkohan heillä jotain kykyjä mitkä meiltä muilta puuttuu. On tää kyllä niin hassun hauska palsta tää suomi24 anonyymipalsta. Tosin pitäiskö sinne suomi24 ilmoittaa ettei tää taida olla oikeesti anonyymi palsta kuiteskaan kun ihan kaikki tietää kelle kirjoittelevat vaikka ap ei mitään infoa antanut. 😎
- Anonyymi00009
Se oli vain asparooli.
- Anonyymi00010
Kyl maar ja edelleen kovasti paljon.
- Anonyymi00011
No miltä on vaikuttanut kun olen sulle viestiä laittanut? Ikävöinyt?
- Anonyymi00012
Ihan vähän saatan tykätä.🤭
- Anonyymi00030
Mukava kuulla, että edes vähän. 😏
- Anonyymi00013
Voit hyvin suksia sudaniin.. n-m lle
- Anonyymi00014
Ihastuin suhun sydänjuuriani myöten. Tykkäsin susta tosi paljon. Nyt on vahvasti suojaus päällä, vaikka yhä saat mut hymyilemään....
- Anonyymi00033
Missä hän saa sinut hymyilemään?
- Anonyymi00015
Rakastan. Mutta...
- Anonyymi00016
Tiedät sen mitä en voi koskaan ääneen myöntää 😌❤️🔥
- Anonyymi00017
Tykkään edelleen.
Sitä en kyllä tiedä minkä verran tykkäsit minusta.- Anonyymi00018
Eikö katseeni ja miten puhuin sinulle kertonut sitä?
- Anonyymi00019
No siltä se kieltämättä vähän näytti, mutta tuntui että kerroit toista.
Kenelle kirjoitat?- Anonyymi00025
Naiselle, joka kosketti syvälle.
- Anonyymi00020
Mitä tarkoitat tarkemmin tykkäämisellä?
- Anonyymi00021
En tykkää yhdestäkään minua paljon nuoremmasta! Pidän vain suunnilleen ikäisistäni vanhemmista miehistä ja sellaista miestä etsin ystäväksi minulle! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuin se aloitettiin ja tärkeintä olisi ollut kysyä minulta, mitä minä tärkeimpänä asiana omaan elämääni liittyen! Ehdottomasti tärkein asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluista työtä ja tekisin sitä vielä tänä päivänäkin!
- Anonyymi00023
Oli suorastaan törkeä teko se, ettei minun mielipidettä kysytty ollenkaan. En ymmärtänyt moneen vuoteen mistään mitään ja kun lopulta ymmärsin olin kauhuissani! En usko. että kukaan haluaisi kokea koskaan sitä, mitä minut pakotettiin kokemaan! Tulen loppuelämäni ajan olemaan jollain tavalla surullinen siitä, että menetin sen mistä olin haaveillut koko sen neljän vuoden ajan, kun olin töissä ja saanut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä minulle todella mieluisten työkaverien kanssa! Se oli jotain niin ihanaa, etten olisi koskaan voinut edes kuvitella, kuinka ihanaa työtä sain tehdä ja vielä todella ihanien työkavereiden kanssa! Sellaista mahdollisuutta minulla ei tule enää koskaan olemaan!
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oli suorastaan törkeä teko se, ettei minun mielipidettä kysytty ollenkaan. En ymmärtänyt moneen vuoteen mistään mitään ja kun lopulta ymmärsin olin kauhuissani! En usko. että kukaan haluaisi kokea koskaan sitä, mitä minut pakotettiin kokemaan! Tulen loppuelämäni ajan olemaan jollain tavalla surullinen siitä, että menetin sen mistä olin haaveillut koko sen neljän vuoden ajan, kun olin töissä ja saanut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä minulle todella mieluisten työkaverien kanssa! Se oli jotain niin ihanaa, etten olisi koskaan voinut edes kuvitella, kuinka ihanaa työtä sain tehdä ja vielä todella ihanien työkavereiden kanssa! Sellaista mahdollisuutta minulla ei tule enää koskaan olemaan!
Korvauksia odottaen. Ei ole vielä varmaa sekään haluanko edes ikäistäni ystävää itsellen enää koskaan! Tai siihen voi mennä vielä aikaa, ennen kuin pystyn tutustumaan keneenkään! Takana on elämäni ehdottomasti rankimmat vuodet ja en olisi koskaan halunnut kokea niitä vuosia, koska kaikki esitys aloitettiin minulta lupaa kysymättä, koska en ymmärtänyt yhtään mitään siitä, mitä joku mies minulle yritti kertoa silloin, kun olin töissä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa! Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta esittää mitään, minulta lupaa kysymättä! Inhosin joka ikistä päivää, jona jouduin projektin esitystä kokemaan ja näkemään! Olisi ehdottomasti pitänyt olla yhdyshenkilö, jonja kanssa olisin voinut keskustella ja tuoda esiin sen, että projekti kaikkine esityksineen oli minusta todella kauhea ja hyvin vastenmielinen kokemus! Mikään muu kokemus ei elämässäni ole lähelläkään ollut niin totaalisen syvästi henkisesti ja fyysisesti raastava kokemus!
- Anonyymi00022
en tykkää stalkkereista
- Anonyymi00026
Tykkäsin ihan hurjasti.
- Anonyymi00028
En halua yhdenkään palstalaisen kanssa mitään juttuja. Ootte ihan sekaisin.
- Anonyymi00031
Tykkäsin ja tykkään vieläkin.
- Anonyymi00032
Siinähän mietit loputtomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760