M ole todella yrittänyt unohtaa sinut. Ollut kotona piilossa jattytynyt kaikista sosiaalisista asioista ja lopetin jopa liikkumisen, että saisin sinut unohdettua. Mietin jopa että nyt näytän siltä, että et voisi, kun inhota. Mitä vielä mietin sinua edelleen. Miten hiivit ajatuksiini ja olet mukana arjessa ei. Mietin saisimmeko sittenkin mahdollisuuden.
Miten sen sanosiin
16
423
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikinä en inhoisi ketään laiminlyödyn ulkonäön tai sairauden takia.
Inhoan vain epäoikeudenmukaisuutta ilkeyttä.
Joku M vaan jostain.- Anonyymi00004
Haittaako jos impodentti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haittaako jos impodentti.
Kaikki riippuu kaikesta
- Anonyymi00006
Niin mutta miten sitten saisin unohdettua. Minä en osaa olla ilkeä kuin itseäni kohtaan samoin epäoikeudenmukainen. Harjoittelen, jos sitten katoaisi ajtuksistani lopullisesti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki riippuu kaikesta
Niinpä tai roikkuu.
- Anonyymi00002
Ei ollut multa, vaikka kotona lymyily mätsää ja muukin, paitsi se että en ole yrittänyt unohtaa, koska se on mahdotonta. Kirjotusvirheetkin mätsää minuun, mutta en ole tämän kirjoittaja. Joku P jostain.
- Anonyymi00014
En minäkään voi sinua unohtaa rakas Pm! ❤️.
Marikasi yhä vain - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En minäkään voi sinua unohtaa rakas Pm! ❤️.
Marikasi yhä vainPus pus, on nainen. 😘😘😘
- Anonyymi00003
Minä kyllä inhoon. Toinen P jostain.
- Anonyymi00012
Jos P- miehesi nuohoaa jokaisen vastaantulevan kanssa, se ei liene M- naisen vika, mutta toki etsit syyllistä kun et katso itse peiliin sinä "vaimoke".
- Anonyymi00008
Eli sulla on riippuvuus henkilöön X
Sitä ei passiivisella pakenemisella hoideta
Vaan aina kun hän tulee mieleen alat tehdä tai ajatella muuta.
Loput onki itsetuhoisia käytöstä .
Sullekkin pitää join tehdä .
Lähteä liikkumaan vaikka ei huvi.
Syödä oikein .. nukkua paremmin Jen.
Tekoja tekoja.
Tunne vie...
Vielä pahempi on oot ikinä juonu tai
Käyttänyt päihteitä ... Silloin tunne vie
Kun se käynistas saman paskan aivoissa kun päihteteetkin ...
Yhteisvaikutus taas on tupla pahennus...
Eli sei tuollainen .
Et pääse pakoon .
Ala toimia ja tehdä .
Se ainoa tie ulos! - Anonyymi00009
Miten olis aktiivinen toiminta.?
Sä et voi paeta sitä tunnetta!
Eli=
Aina kun hän tulee mieleen alat tehdä tai ajatella
muita asioita?
Jos et kykene .
Sitten pitää opetella uudestaan keskittymään .
Eli menemään tilaan jossa et mieti häntä vaan keskityt joko:
Hengitykseen
Pyörittämään tressipalloa
Johonkin ääni ärsykkeeseen joka keskeyttää ajatukset.
Musiikkiin.
Lepoon
Liikkeeseen.
Piirtämiseen .
Työhön ..
Remontiin jne
Asioita riittää senkus valitset itsellesi sovimmsn tekemisen
Pää asia on että keskyttymisesi
Palaa muihin asioihin
PS sulla on ADHD tai muu neuropoikkeama niin lääkityksen tarkistus. - Anonyymi00010
No ei sillä taida olla muukuin oikeiston näkökulma.
Silti se on jotenkin ,arka loppupeleissä - Anonyymi00011
No mä oon niin vittumainen,ei kellään mitään rajaa
- Anonyymi00013
Meillä on ollut mahdollisuus alusta asti mutta sinä valitsit sen ns. Helpomman tien ja jättäydyit sinne. Meidän yhteistä aikaamme on mennyt nyt hukkaan noin 2,5 vuotta. Paljonko aiot vielä tuhlata meidän yhteisestä ajastamme? Voisit kuitenkin tulla heti luokseni niin halutessasi.
Marika - Anonyymi00015
Lopetit rapussa juoksemisen ja siirryit puhelinurkintaan? -10.8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788