Ongelma, että ajattelen olevani aina vähempiarvoinen kuin muut. Niin meidän tilanne on siksi kuin orja kaipaisi maailman ihaninta ja kauneinta prinsessaa. Olen tämmöisessä omassa luokassani, alhaisimmalla tasolla. En ajattele itsestäni mitään. Olen vähäisempi kuin muut. Näin ajattelen. En tarvitse, että minua kehutaan tai yritetään tehdä suuremmaksi kuin olen. Olisi kiva olla tämmöinen mutta rakas. Mieheltä naiselle.
Minulla on sellainen
6
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri noin kuten sanoit, tarvitset naisen joka rakastaa vai sinua sellaisena kuin olet. Toivottavasti sellainen sattuu vielä vastaan.
Toivon vastaavaa naisena, ajattelen samalla tavalla itsestäni kuin sinä. Jos etäännyn omista ajatuksista tarpeeksi niin haluaisin uskoa, että en olisi huonompi tai vähempiarvoisempi kuin muutkaan.
Me kaikki olemme yhtä arvokkaita.- Anonyymi00006UUSI
Tuo onkin eteenlainen valta kuvio
Kiltillä tapaa tuo että pitää itseään huonona ihmisenä ja käteen oheen oman sisäiseusrn kauheuden.
Tervepäinen osaa ajatella ettei ole yhtään sen huonompi kun muuttkaan ihmiset.
Mutta valtaa haluavat alotvat tuon uikutuksen heti...
Narsismin varoitus merkki myöskin.
Suomessa on yleisempää olla uhriutuja tyypin narsisti kuin se tunnetun päällepäsmäri tyyppinen.
- Anonyymi00002UUSI
Sinähän olet rakas ihan omana itsenäsi minulle ❤️.
Marika - Anonyymi00003UUSI
Kaikki me olemme täällä samanarvoisia. Muista… olemme suuria ihmisapinoita muiden nisäkkäiden joukossa, ja maapallo on kotimme.
- Anonyymi00004UUSI
Ihan kuin koko palsta ei olisi jo tiennyt tota asiaa, ja se on nainen joka niitä kirjoittaa ja paljastaa koko elämäänsä tänne.
- Anonyymi00005UUSI
Tuollaisia noloja alistuja sissymiejiehiä joilla ei teei mtään on puoli Suomea täynnä.
Äidit opetteneet poikansa semmoisiksi että nainen hoitaa kaiken pikkulapsesta lähtien .
Tämä ryhmän yksilöt ei saa treffrjä aikaiseksi,
Eivät yhtään mitään aikaiseksi ja
Vösyttävät naisen jatkuvalla valituksella jänestä
Tai olen huono ihminen ulinalla!
Pitäis myös kysyä että onko se testosteroni taso kunnossa.
Niin paljon neiti meininkiä nämä harrastavat.
Valitettavasti .
Minulle riitti ainakin tämän Ap
Edustama mies tyyppi
Yhden aivan hirveän ja ja aivan liian pitkään jatkuneen ihmisude kuvio sekoilun vuoksi
Parhaimmillaan olis voinut olla jopa kivaa
Mutta ei sen miehen kanssa.
Oli mukamas alistuja
Mutta sitten kuitenkin tarkemmin tarkasteltuna halusi aina päätää kaikesta.
Ja veti minutkin mukaan tuohon alistuneeseen mieleen ja jatkuvaan syytelyyn.
Minä olis halunnut kuulla itsestäni kivojakin asiota enkä olla jokin 24/7 hirviö vain .
Hän halusi että olen hirviö!
Olisin halunnuihailua kunnioitusta ja kalliita lahjoja. Arvostusta ,kiitosta ja kehuja
Sellaia mitä itse oikesti tarvin ja tahdon enkä mitää miehen ehdottomia juttuja...
Mä en tee enää koskaa mitää vastaavaa
Sisältäpäin hajottavaa ja slentavaa paskaa.
Tyypillä olikin tosi outo tyyli pitää valtaa yllä.
Ei se ollu mikään oikea alistuja!
Vastoin kieroutunut vallanpitäjät !
Valehteli siinä ja monessa muussakin asiassa
Olisin halunnut rakkautta , nautintoa ja onnes
Mutta sain lähinnä kilon paskaa tuuletimeen.
Jäi elinikäisen kammon alistuja sissymiehiä kohtaan kyllä.
Kerta riittää!
Miehelle!
Loukattu ja nöyryytetty Dominoiva nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705251Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2694363Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1872360Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.341664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721580- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61059Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909