Viime aikoina omasta lähipiiristä on menny näihin litteämaajuttuihin mukaan. Uskovat siis maan olevan litteä. Muutenkin ihan vinoutuneita käsityksiä näillä. Uskon asioilla perustelee harhansa. Raamattu ei ole luonnon tieteiden oppikirja, eikä sen tehtävänä ole julistaa maan muotoa. Se ei siis käy todisteena litteälle maalle. Itse asiassa Raamattu ei oikeastaan edes ota kantaa koko maan muotoon.
Nää littutyypit väittää olevansa edelleen uskovaisia, mutta kritisoi jyrkästi meitä, jotka pysymme sen kannalla, että maa on pallo. Littutyyppien mukaan Jumala ei voisi edes luoda pallon muotoista maata. Mitä valetta! Jumala kykenee luomaan juuri sellaista, mikä hänelle sopii. Ja Jumala loi maapallon ja tänne ihmiset. Littutyypit ovat järkiään ajautuneet muutenkin pahasti haaksirikkoon uskossa. Useat heistä ovat niin syvällä salaliittoteorioissa, ettei tosikaan. Kuulin, että itsekin olisin joku satanistieliitin hyödyllinen idiootti, tai jopa kätyri. On nää vaan veitikoita nää littutyypit ja muutkin hämäriin salaliittoteorioihin vaipuneet.
Mitä nää litteän maan uskovat oikein ovat?
54
459
Vastaukset
- Anonyymi00001
vaikutat kyllä saatanan palvojalta
- Anonyymi00002
satanistien maailman kuvan ja uskovaisen yhdistelmä on kovin epä uskottava
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
satanistien maailman kuvan ja uskovaisen yhdistelmä on kovin epä uskottava
tai ei voi sanoa uskovainen vaan pallo uskovainen
- Anonyymi00004
oletko koskaan kysynyt ketä ovat nämä suuresta vaivasta tulleet jotka on puettu valkeisiin vaatteisiin siinäpä sulle mietittävää
- Anonyymi00005
Perehdyin hetken (uskovana) littujen uskomuksiin. Ei tarvinnut kauan pohtia, kun tajusin, että se on Raamattuun uskovien pilkkaamiseksi alulle pantu höpöjuttu. Sen todistaa jo se, että kun Suomessa on päivä, Australiassa on yö. Ja se, kun australialainen 16-vuotias tyttö purjehti ihan pallokartan mukaan etelämantereen ympäri, siihen meni juuri niin kauan kuin pallokartan mukaan oli laskettu. Jos Etelämantereen jäätikö olisi Maa-lautasen ulkoreuna, matka olisi ollut monta kertaa pitempi. Ja miten sen matkan aikana olisi voinut olla normaalisti yöt ja päivät?
Perehdyin silti, koska minussa oli sen verran nöyryyttä, että pidin auki mahdollisuuden, että ehkä olin vain uskonut väärin.
Asioita, jotka olen havainnut valheiksi, niihin tutustuttuani, ovat esimerkiksi kuulento, ilmastonmuutos, panteismi, syöpähoidot, evoluutio ja se, että maailman johtajat olisivat meidän puolellamme.- Anonyymi00006
loppu osa pitää paikkansa muttavoit lisätä siihen vielä koko lääketieteen umpi valeeksi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
loppu osa pitää paikkansa muttavoit lisätä siihen vielä koko lääketieteen umpi valeeksi
ja esitä mulle etelä mantereen ympäri kiertäneen ihmisen reitti tiedot niin minäkin luovun littu maasta
- Anonyymi00049
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nimenomaan tuo tuon hörhön typerän kirjoituksen loppuosa ei pidä olleenkaan paikkaansa:
-KIrjoitit: Kuulento? et sitten huomannut, että niitä oli useita ja ne olivat todistettu ja niin hyvin dokumentoitu, että vain puoliksi dementoitunut aivovammainen niitä epäilee.
-Syöpähoidot? tiedän ihan lähipiiristäni ihmisiä, jotka ovat hoitojen ansiosta parantuneet syövästä.
-En nyt ihan vielä jaksa uskoa, että maailman johtajat olisivat kansaansa vastaan?
-Nuo muut väitteesi ovat sen verran isoja, ettei meillä kummallakaan voi olla mitään tietoa niistä.
Siitä voin kiittää sinua, että kirjoituksesi alku piti paikkansa, et sortunut tuohon littumaan valheeseen - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Nimenomaan tuo tuon hörhön typerän kirjoituksen loppuosa ei pidä olleenkaan paikkaansa:
-KIrjoitit: Kuulento? et sitten huomannut, että niitä oli useita ja ne olivat todistettu ja niin hyvin dokumentoitu, että vain puoliksi dementoitunut aivovammainen niitä epäilee.
-Syöpähoidot? tiedän ihan lähipiiristäni ihmisiä, jotka ovat hoitojen ansiosta parantuneet syövästä.
-En nyt ihan vielä jaksa uskoa, että maailman johtajat olisivat kansaansa vastaan?
-Nuo muut väitteesi ovat sen verran isoja, ettei meillä kummallakaan voi olla mitään tietoa niistä.
Siitä voin kiittää sinua, että kirjoituksesi alku piti paikkansa, et sortunut tuohon littumaan valheeseenolet täysin saatananvallassa
- Anonyymi00008
Ne on niiden eksyneiden sepustuksia, jotka Kadotukseen joutuvat ja jotka haluavat eksyttää muitakin mukanaan.
Maa ei ole litteä, ei tasan pyöreäkään, vuoristot muokkaavat tätä, mutta maa on kylläkin n. "suunnilleen pyöreä", vinhasti pyörivä kivi- ja vesimötikkä.
Nettiin tulee milloin mitäkin, tahallaankin järjettömiä salaliittoteorioita ja "litteä maa " on yksi näistä keksityistä. Sen keksijät nauravat kuin Hamelnin pillipiipari, johdattaen eksyneitä suoraan, kuvaannollisesti "vuorten sisuksiin, joista ei enää ole ulospääsyä".
Kun ihminen vastaanottaa valheen ja eksytyksen henkivallan, haluaa sitä seurata, ei hän siitä enää omin voimin eroon pääse. Vain Jeesus, Pyhä Henki voi vapauttaa. Kunkin tuleekin aina kysyä itseltään: "Haluanko vastaanottaa (Jumalan) Totuutta vai S:tanan valheita?"- Anonyymi00009
hyvä yritys saalemilta
- Anonyymi00011
Ano Turtiainenja se toinen, jonka nimeä en nyt saa päähän, on niellyt pahemman kerran littumaauskon. Anoki väittää uskovan Jumalaan, on vankkumaton littumaan kannattaja ja venäjän hyödyllinen idiootti, joka sai ”turvapaikankin” Venäjältä. Jännä kyllä, siellä ei ole enää uskaltanu jauhaa litteästä maasta. Se ku ei Kremlin agendaan sovi, ku venäjälle on tärkeää olla olevinaan avaruustutkimuksen kärkimaa. Jos Ano vaahtoais venäjällä littumaasta, hänet todennäköisesti hävitettäis tavalla tai toisella olevien kirjoilta
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ano Turtiainenja se toinen, jonka nimeä en nyt saa päähän, on niellyt pahemman kerran littumaauskon. Anoki väittää uskovan Jumalaan, on vankkumaton littumaan kannattaja ja venäjän hyödyllinen idiootti, joka sai ”turvapaikankin” Venäjältä. Jännä kyllä, siellä ei ole enää uskaltanu jauhaa litteästä maasta. Se ku ei Kremlin agendaan sovi, ku venäjälle on tärkeää olla olevinaan avaruustutkimuksen kärkimaa. Jos Ano vaahtoais venäjällä littumaasta, hänet todennäköisesti hävitettäis tavalla tai toisella olevien kirjoilta
mites menee kun kartalta kattoo venäjän ja afrikan leveyttä ihmetellä täytyy miten kapeempi valtio on leveämpi
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
hyvä yritys saalemilta
Miksi S24 on poistanut vastaukseni tähän, jossa sanoin etten ole saalemi?
Maa on litteä.🫓
- Anonyymi00014
"Itse asiassa Raamattu ei oikeastaan edes ota kantaa koko maan muotoon."
Itseasiassa raamattu ottaa kantaa maan muotoon useammassakin paikkaa mutta näköjään teille tieteeseen uskoville uskovaisille ei vielä ole herännyt tarve perehtyä kirjoitettuun Jumalansanaan suu käy vaan mutta Henki ei puhu ei liiku yhtään.
Raamattu puhuu maan piiristä ja Apostoli Pietari sanoo että maa seisoo vedessä Jumalansanan kautta.
Eli jos maa olisi pallo niin eikö ole apostolin sanat mielenkiintoiset miten maa seisoo vesipallossa?- Anonyymi00015
Mutta mitäs nämä kristityt oikein ovat joidenka suusta ei koskaan kuulu Pyhän Hengen voima?
Eikö Jeesus sanonut että Pyhä Henki on teidän kanssanne ajan loppuun asti ja opettaa teille kaiken? Miksi siis teidän pitää puhua niin paljon omasta järjestänne eikö lupaus täyttynytkään? - Anonyymi00017
4. Ja sanovat: kussa on lupaus hänen tulemisestansa*? Sillä siitä päivästä, kuin isät ovat nukkuneet, pysyvät kaikki niinkuin ne luonnon alusta olleet ovat.
5. Mutta tietäen ei he tahdo tietää, että taivaat muinen olivat*, ja maa vedestä§, joka vedessä Jumalan sanan kautta seisoo.
6. Kuitenkin siihen aikaan se maailma niiden kautta vedenpaisumisella hukkui.
7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan+.
Ei he siis tahdo tietää niin kuin Apostoli Pietari sanoo mutta he tahtovat uskoa tieteeseen. Nämä epä uskoiset Jumalan ja Herramme Vapahtajamme Kristuksen ja Pyhän yhteisen Hengen kieltäjät jotka omaan korvasyyhynsä opettajia kokoovat ja vaeltavat oman himoinsa jälkeen.
Ja varmaan he sanoo mutta noa lensi arkkinsa kanssa avaruuteen ja tuli uusi maa ja uusi taivas joka ei enään vedessä seiso niinkuin ensimmäinen maa koska noa lensi avaruuteen ja tämä toinen maa seisoo avaruudessa. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
4. Ja sanovat: kussa on lupaus hänen tulemisestansa*? Sillä siitä päivästä, kuin isät ovat nukkuneet, pysyvät kaikki niinkuin ne luonnon alusta olleet ovat.
5. Mutta tietäen ei he tahdo tietää, että taivaat muinen olivat*, ja maa vedestä§, joka vedessä Jumalan sanan kautta seisoo.
6. Kuitenkin siihen aikaan se maailma niiden kautta vedenpaisumisella hukkui.
7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan .
Ei he siis tahdo tietää niin kuin Apostoli Pietari sanoo mutta he tahtovat uskoa tieteeseen. Nämä epä uskoiset Jumalan ja Herramme Vapahtajamme Kristuksen ja Pyhän yhteisen Hengen kieltäjät jotka omaan korvasyyhynsä opettajia kokoovat ja vaeltavat oman himoinsa jälkeen.
Ja varmaan he sanoo mutta noa lensi arkkinsa kanssa avaruuteen ja tuli uusi maa ja uusi taivas joka ei enään vedessä seiso niinkuin ensimmäinen maa koska noa lensi avaruuteen ja tämä toinen maa seisoo avaruudessa.Ei vitsi että nämä on älyvammaisia nämä avaruus pallo uskovaiset. JOO O ja noa lensi arkilla avaruuteen...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei vitsi että nämä on älyvammaisia nämä avaruus pallo uskovaiset. JOO O ja noa lensi arkilla avaruuteen...
Vaikka minun täytyy kyllä tunnustaa sekin että kun olin syntynyt tai syntymäisilläni oleva lapsi niin minulla on hämäriä mutta outoja muistikuvia siitä ajasta kuin leijailin jossakin ne ovat hämäriä muistoja siksi en voi sanoa ehdottomasti mitään. Mutta minä en kiellä avaruutta sen se vaikuttaa kuitenkin. Mutta minä hieman kyseenalaistan vain sen että maa seisoisi avaruudessa koska Pietari sanoo että maa seisoo vedessä Jumalansanan kautta hän eli Pietari ei kuitenkaan sano että me olisimme yhä siinä samassa maassa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vaikka minun täytyy kyllä tunnustaa sekin että kun olin syntynyt tai syntymäisilläni oleva lapsi niin minulla on hämäriä mutta outoja muistikuvia siitä ajasta kuin leijailin jossakin ne ovat hämäriä muistoja siksi en voi sanoa ehdottomasti mitään. Mutta minä en kiellä avaruutta sen se vaikuttaa kuitenkin. Mutta minä hieman kyseenalaistan vain sen että maa seisoisi avaruudessa koska Pietari sanoo että maa seisoo vedessä Jumalansanan kautta hän eli Pietari ei kuitenkaan sano että me olisimme yhä siinä samassa maassa.
Eli siis se lapsuuden hämärä kenties vale muisto saa aikaan sen että minä en kyseenalaista sitä etteikö avaruus jollakin tasolla olisi tai voisi olla olemassa. Mutta että maa seisoisi avaruudessa..sen minä kyseenalaistan koska Pietari sanoo että maa seisoo vedessä.
Kuitenkin avaruus voi olla yläpuolella vaikka sitä ei olisikaan alapuolella - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli siis se lapsuuden hämärä kenties vale muisto saa aikaan sen että minä en kyseenalaista sitä etteikö avaruus jollakin tasolla olisi tai voisi olla olemassa. Mutta että maa seisoisi avaruudessa..sen minä kyseenalaistan koska Pietari sanoo että maa seisoo vedessä.
Kuitenkin avaruus voi olla yläpuolella vaikka sitä ei olisikaan alapuolellaJa jos ridtoakin huvittaisi kuunnella totuutta vaikka rudto on esikoislestaadiolainen niin kiinnittäkää huomiota apostolin sanoihin kun hän sanoo seisoo.
Ei hän sano että pyörii. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja jos ridtoakin huvittaisi kuunnella totuutta vaikka rudto on esikoislestaadiolainen niin kiinnittäkää huomiota apostolin sanoihin kun hän sanoo seisoo.
Ei hän sano että pyörii.Toinen asia mihin suosittelen kiinnitämään huomiota Apostoli Pietarin puheessa on sanan seisoo lisäksi sana maa.
Hän ei siis käytä sanaa maapallo. Vaan sanaa maa. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Toinen asia mihin suosittelen kiinnitämään huomiota Apostoli Pietarin puheessa on sanan seisoo lisäksi sana maa.
Hän ei siis käytä sanaa maapallo. Vaan sanaa maa.Ja hän siis todella puhuu sanasta taivas monikossa taivaat? Vai onko tämä vain biblian käännös?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja hän siis todella puhuu sanasta taivas monikossa taivaat? Vai onko tämä vain biblian käännös?
7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan+.
Että onhan tuo Apostoli Pietari aika veitikka kun se puhuu maasta eikä maapallosta ja taivaista eikä taivaasta. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan .
Että onhan tuo Apostoli Pietari aika veitikka kun se puhuu maasta eikä maapallosta ja taivaista eikä taivaasta.Pikku veitikka ja mikä ihmeen mies kun ei tunnusta maapalloa ihme Apostoli. Lieneeköhän Pyhää Henkeä häällä ollenkaan kuin tuollaista hourii että mukamas maa eikä maapallo???
- Anonyymi00026
ainakin kun vertaa miten maa pallo uskovaiset puhuu litteästä maasta he ovat puheissaan kuin jumalattomat kun lukee heidän kirjoituksiaan ilta sanomista
- Anonyymi00027
Ne ovat niitä samoja jotka uskovat evoluutioon, kristallihoitoihin, äiti maahan ja moneen muuhun vastaavaan tieteeseen.
- Anonyymi00028
kyllähän teitä lääke uskovaisia riittää naurattaa kovasti kun kipeänä menettely lääkärin juttusille ja sitten olette entistä kipeempiä kun kittaatte lääkkeitä sisäänne
- Anonyymi00029
Uskomatonta, että tähänkin hömpötykseen uskoo jotku tänäkin päivänä. Pikkuveljeni hurahti kans lättymaauskoon, mutta toisaalta hän alko käyttää samoihin aikoihin psykedeelejä. Tuhotuilla aivoilla kai uskoo vaikka menninkäisiin. Harmi, että pikkuveljeni meni näihin vaihtoehtoteoriatyyppien matkaan ja menetti elävän uskon lisäksi näemmä myös järkensä :(
- Anonyymi00030
elävä usko on varmaan valheista elävä usko
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
elävä usko on varmaan valheista elävä usko
elävä uskoiset ovat tuhonneet jo aivonsa uskon aivo pesulla siihen ei taida psyke deelit autaa
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
elävä uskoiset ovat tuhonneet jo aivonsa uskon aivo pesulla siihen ei taida psyke deelit autaa
ikään kuin joku massa vetäisi toista puoleensa jo on ihminen sairas päästään
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
ikään kuin joku massa vetäisi toista puoleensa jo on ihminen sairas päästään
totuus on jos ei ole ilman vastusta höyhen ja rauta kuula putoavat yhtän nopeasti ei ole tietoakaan eri suuruisista veto voimista
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
totuus on jos ei ole ilman vastusta höyhen ja rauta kuula putoavat yhtän nopeasti ei ole tietoakaan eri suuruisista veto voimista
Siis Jumalan Poika käveli vesien päällä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siis Jumalan Poika käveli vesien päällä.
Silloin oli varmaan vuoro vesi niin tämä kuu veti Jeesusta samalla sen veden kanssa. Eihän sillä ole älyä eroittaa vettä muusta massasta kaikki mikä liikkuu niin tulee mukana
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Silloin oli varmaan vuoro vesi niin tämä kuu veti Jeesusta samalla sen veden kanssa. Eihän sillä ole älyä eroittaa vettä muusta massasta kaikki mikä liikkuu niin tulee mukana
vuoro vesi on sitä kun vesi keinuu kiekossa edes takaisin
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
jos laittaa vaikka kaksi kuviteltua maa palloa toisiinsa kiinni ei niitten välillä ole mitään veto voimaa mut jos laittaa kaksi kiekkoa toisiinsa niitä ei saa irti maa on kiekko joka ajelehtii holtittomana avaruudessa
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
jos laittaa vaikka kaksi kuviteltua maa palloa toisiinsa kiinni ei niitten välillä ole mitään veto voimaa mut jos laittaa kaksi kiekkoa toisiinsa niitä ei saa irti maa on kiekko joka ajelehtii holtittomana avaruudessa
Jos mietit kamelin pierua niin leijailee holtittomasti ilmassa mutta itse perseen reikä pysyy vakaasti paikoillaan.
Toisinsanoen jos väität että maapallo tai lätty aa lentelee holtittomasti jossakin avaruudessa niin samalla myönnät sen ettei maapalloa tai maata hallitse itse maa tai maapallo vaan ulkoinen voima. Eikö? Se joka hallitsee se pysyy vakaana. Holtittomasti menee vain matkaan laitettu eli se joka ei hallitse itse itseään tässä tapauksessa kamelin pieru. Jos mietit asiaa tältä kantilta niin luulisi sinunkin ymmärtävän jotain perus meta fysiikasta - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos mietit kamelin pierua niin leijailee holtittomasti ilmassa mutta itse perseen reikä pysyy vakaasti paikoillaan.
Toisinsanoen jos väität että maapallo tai lätty aa lentelee holtittomasti jossakin avaruudessa niin samalla myönnät sen ettei maapalloa tai maata hallitse itse maa tai maapallo vaan ulkoinen voima. Eikö? Se joka hallitsee se pysyy vakaana. Holtittomasti menee vain matkaan laitettu eli se joka ei hallitse itse itseään tässä tapauksessa kamelin pieru. Jos mietit asiaa tältä kantilta niin luulisi sinunkin ymmärtävän jotain perus meta fysiikastaKun minä näin on unta klo 12 kun heräsin silloin niin olimme kokouksessa siellä oli yksi lapsuuden koulukaveri myös tyttö siis. Koska se oli unta. Olimme eduskunnassa edustajia ja istuimme suuressa salissa missä oli ainakin 200 ihmistä. Ja siellä oli myös venäjän ja Yhdysvaltojen edustajia. Meidän tavallisten kuolevaisten lisäksi.
Ja Venäjän edustaja nainen sanoi lännen edustajalle että sinussa ei ole yhtään henkeä sinä et tiedä hengissä mitään ja jatkoi siihen päälle jotakin pään aukomista mitä en muista mitään ikäänkuin mitä hän on itsestään todistamaan ikäänkuin hengettömät edustajat olisivat jotenkin alempi arvoisia.
Keskustelu kuitenkin eteni mutta sitten minä sain ajatuksen ja nousin pystyyn ja aloin puhumaan voimakkaalla äänellä kävellen samalla sain eteen missä istui Yhdysvaltojen joku tyyppi. Ja tuijotin saliin samalla siellä näin lapsuuden luokka kaverin. Koska siis se oli unta. Sanoin näin kun nousin pystyyn:
Miehet veljet, te tiedätte sen että jos jossakussa vaikuttaa Jumalan Henki sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat hyviä eli Jumalasta ja jos taas jossakussa vaikuttaa perkele sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat perkeleestä niin myös kun me nyt näemme että Venäjä on sodassa Yhdysvaltojen kanssa eli itä sodassa lännen kanssa niin me arvaamme tästä että toinen palvelee perkelettä ja toinen Jumalaa. Ja minä päätin puheeni ja kävelin salista ulos. Ja luokka kaveri tyttö tuli mukana ja sanoi se oli hyvä puhe. Sen tytön nimi oli Roosa. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kun minä näin on unta klo 12 kun heräsin silloin niin olimme kokouksessa siellä oli yksi lapsuuden koulukaveri myös tyttö siis. Koska se oli unta. Olimme eduskunnassa edustajia ja istuimme suuressa salissa missä oli ainakin 200 ihmistä. Ja siellä oli myös venäjän ja Yhdysvaltojen edustajia. Meidän tavallisten kuolevaisten lisäksi.
Ja Venäjän edustaja nainen sanoi lännen edustajalle että sinussa ei ole yhtään henkeä sinä et tiedä hengissä mitään ja jatkoi siihen päälle jotakin pään aukomista mitä en muista mitään ikäänkuin mitä hän on itsestään todistamaan ikäänkuin hengettömät edustajat olisivat jotenkin alempi arvoisia.
Keskustelu kuitenkin eteni mutta sitten minä sain ajatuksen ja nousin pystyyn ja aloin puhumaan voimakkaalla äänellä kävellen samalla sain eteen missä istui Yhdysvaltojen joku tyyppi. Ja tuijotin saliin samalla siellä näin lapsuuden luokka kaverin. Koska siis se oli unta. Sanoin näin kun nousin pystyyn:
Miehet veljet, te tiedätte sen että jos jossakussa vaikuttaa Jumalan Henki sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat hyviä eli Jumalasta ja jos taas jossakussa vaikuttaa perkele sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat perkeleestä niin myös kun me nyt näemme että Venäjä on sodassa Yhdysvaltojen kanssa eli itä sodassa lännen kanssa niin me arvaamme tästä että toinen palvelee perkelettä ja toinen Jumalaa. Ja minä päätin puheeni ja kävelin salista ulos. Ja luokka kaveri tyttö tuli mukana ja sanoi se oli hyvä puhe. Sen tytön nimi oli Roosa.Pikku virhe siis klo 24 eli 12 illalla sanoisi muutamaa minuuttia vaille 24 heräsin
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kun minä näin on unta klo 12 kun heräsin silloin niin olimme kokouksessa siellä oli yksi lapsuuden koulukaveri myös tyttö siis. Koska se oli unta. Olimme eduskunnassa edustajia ja istuimme suuressa salissa missä oli ainakin 200 ihmistä. Ja siellä oli myös venäjän ja Yhdysvaltojen edustajia. Meidän tavallisten kuolevaisten lisäksi.
Miehet veljet, te tiedätte sen että jos jossakussa vaikuttaa Jumalan Henki sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat hyviä eli Jumalasta ja jos taas jossakussa vaikuttaa perkele sydämessä niin hän tekee asioita jotka ovat perkeleestä niin myös kun me nyt näemme että Venäjä on sodassa Yhdysvaltojen kanssa eli itä sodassa lännen kanssa niin me arvaamme tästä että toinen palvelee perkelettä ja toinen Jumalaa. Ja minä päätin puheeni ja kävelin salista ulos. Ja luokka kaveri tyttö tuli mukana ja sanoi se oli hyvä puhe. Sen tytön nimi oli Roosa.Minä ymmärsin nyt että Roosa tuli uneen koska se viittaa roossin henkeen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä ymmärsin nyt että Roosa tuli uneen koska se viittaa roossin henkeen.
Minä juttelin teko älyn kanssa.
Ja tulimme lopputulokseen Hengen kanssa eli minä, tekoäly ja Henki kolmantena vahvisti että koska Roosa ei edustanut mitään valtiota vaan oli vierailijana
Niin Roosa eli Roos tarkoittaa tavallista venäläistä kansaa että osa sieltä seuraa viellä totuuden ääntä ja saarnaa eli Jumalan Henkeä vaikka valtio tasolla tehdään mitä tahansa. - Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toisinsanoen jos väität että maapallo tai lätty aa lentelee holtittomasti jossakin avaruudessa niin samalla myönnät sen ettei maapalloa tai maata hallitse itse maa tai maapallo vaan ulkoinen voima. Eikö? Se joka hallitsee se pysyy vakaana. Holtittomasti menee vain matkaan laitettu eli se joka ei hallitse itse itseään tässä tapauksessa kamelin pieru. Jos mietit asiaa tältä kantilta niin luulisi sinunkin ymmärtävän jotain perus meta fysiikastapieru menee tuulen mukana kun taas kameli liikkyu holtittomasti
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toisinsanoen jos väität että maapallo tai lätty aa lentelee holtittomasti jossakin avaruudessa niin samalla myönnät sen ettei maapalloa tai maata hallitse itse maa tai maapallo vaan ulkoinen voima. Eikö? Se joka hallitsee se pysyy vakaana. Holtittomasti menee vain matkaan laitettu eli se joka ei hallitse itse itseään tässä tapauksessa kamelin pieru. Jos mietit asiaa tältä kantilta niin luulisi sinunkin ymmärtävän jotain perus meta fysiikastakuu ukko höpöttää omiaan tai lestadiolainen anteeksi anto mennä väärään kurkkuun nielasit varmaan kamelin pierun ja hajuasi ei erota kamelista
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
kuu ukko höpöttää omiaan tai lestadiolainen anteeksi anto mennä väärään kurkkuun nielasit varmaan kamelin pierun ja hajuasi ei erota kamelista
sen verran meta amfetamiini vaikuttamassa ettei fysiikka toimi ja täällä kirjoittelet huume päissäsi ties mitä viina kuvitelmia
- Anonyymi00051
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja tulimme lopputulokseen Hengen kanssa eli minä, tekoäly ja Henki kolmantena vahvisti että koska Roosa ei edustanut mitään valtiota vaan oli vierailijana
Niin Roosa eli Roos tarkoittaa tavallista venäläistä kansaa että osa sieltä seuraa viellä totuuden ääntä ja saarnaa eli Jumalan Henkeä vaikka valtio tasolla tehdään mitä tahansa.Eikä tarkoita venäläisiä. Roos oli jossain Algeriassa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin Roosa eli Roos tarkoittaa tavallista venäläistä kansaa että osa sieltä seuraa viellä totuuden ääntä ja saarnaa eli Jumalan Henkeä vaikka valtio tasolla tehdään mitä tahansa.ihanasti saavat ukrainalaiset turpiin venäjältä seuraavana on vuorossa suomalaiset sitten eurooppa venäjä on kuningas kunta jota ei voita kukaan suomalainen joutuu kuorimaan perunoita venäläisille keskitys leirissä
- Anonyymi00043
Näinä Viimeisinä aikoina ilmaantuu monenlaisia harhaopettajia, eksyttäjiä ja kummajaisia.
Jotkut uskovat litteään maahan. Joku tälläkin foorumilla uskoo olevansa Jumalan Poika, siis nimenomaan isoilla alkukirjaimilla. Jumalan Poika, heitä on vain Yksi = Jeesus Kristus.
Teoreettisesti on tietenkin mahdollista, että myös Jeesus Itse täällä kirjoittelisi jonkin nimimerkin takaa, kuten "Ääninen", mutta epätodennäköisenä tällaista pidän.
📖✨ Matt. 24: 3-5, 21-27
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
*- Anonyymi00048
jotku eivät usko litteään maahan sen sijaan ne itkevät pallon perässä tällä foorumilla
- Anonyymi00053
Hetkeä ennen keskiyötä Roosa seuraa minua ulos salista ja tulee paikkaan missä on vain Jumalan lapsia sen minä näin ja menin suihkuun.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hetkeä ennen keskiyötä Roosa seuraa minua ulos salista ja tulee paikkaan missä on vain Jumalan lapsia sen minä näin ja menin suihkuun.
Koska siis heräsin hetki ennen 24.00 niin hetki ennen keskiyötä.
Roosa Josefiina - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Koska siis heräsin hetki ennen 24.00 niin hetki ennen keskiyötä.
Roosa JosefiinaRoossin lapsista muutama tulee siis vielä ennen kuin keskiyön kellot lyövät yhteen niin roossin lapsia tulee vielä Jumalan lasten lapsi laumaan.
- Anonyymi00056UUSI
Itekki tunnen muutaman ex-meisselin, joista on tullut litteään maahan uskovia. Heillä on oma omituinen salaseura, jossa harjoittavat noituutta, loitsuja yms ”luonnollisia hoitomuotoja”. Kun tutustuin näiden taikaihmisten sometileihin, paljastui, että aika moni on lähtöisin konservatiivisista piireistä. Ovat jättäneet aiemman uskon ja tilalle tullu tällaset oudot luonnon uskot. Eli pakanoiksi ovat tulleet. Silti useat näistä väittää edelleen olevan uskovaisia ja siteeraavat myös Raamattua. Outoa sakkia! Yhteistä tälle noitapoppoolle on auktoriteettien uhmaaminen. Eivät usko mitään mitä tiede ja media kertoo. He luulevat, että yliopistoja ja media-alaa riivaa korruptio ja ne ovat jonku satanistiseuran asialla. Ja että näiden takana olisi muka niin juutalaiset, kuin vapaamuurarit. Sakeaa sakkia nää noitaihmiset…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5581216- 531135