Mulla on yösähkokeskus käytössä.
Millä,lailla olette toteuttaneet kytkennät jotta shelly ohjaa. Lämmityksen jaloille tunneille
Jos käyttää ylsähkö,ohjausta niin tunteja tulee liikaa kun tarvetta on noin 4 h
Hei miten laitatte shellyt ohjaamaan halpaa pörssi sähkön kytkentää
10
408
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Shelly rasia ohjaaman jatkojohdolla varaamaan kyllä,Shelly kestää 16 a
- Anonyymi00002
Se pitää laitaa ojmaamaan relettä joka ohjaa konyaktorimjoka,katkaisee kuorma N ja kytkee kontaktin
- Anonyymi00003
Älä.vastaa jos et tiedä
Ammaiyinen ja asiantuntija - Anonyymi00004
Mulla on ajastin laitteena ohjaamaan kontaktori 1 k11 tai joka on yösähkö, kontaktori
Varn sen shellynmsaatnsamanlailla kytkettyä
Mutta itsennlaitais taloni lämmitystä shellyn varaan jos en olisi koyona voi olla putket jäässä kun tulee matkoista
Laittaisin jonkun termostaatin vielä.vatalle ohjaaman shellyä ja sitä,rekettä jos esimm talo alkaa jäätyä vaikka,johonkin 16 c rajaan
Asiantuntija sähkö ja data, GSM ja äly tekniikan - Anonyymi00005
Niin mulla on sellainen paikka storasia Shelly jolla ohjanoko,n talomme sähkön käytön
- Anonyymi00008
Mutta alkoholin kulutusta ei enää mikään rajoita.
- Anonyymi00006
Niin mullakin uksimshely N kisketi ohjaa 2o kwh kuormaa hyvin
- Anonyymi00007
Shelly ohjaa pikkuista pistorasiaa niin syntyy säästöä
- Anonyymi00009
Shellyn hintaa ei saa Laikan takaisin
Varsinkin jos talo jäätyy- Anonyymi00010
Ei jäädy kun on riittävästi etenolia (pakkasnestettä) kierrossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398