Olympialaisten dopingtestauksesta ei ole paljon puhuttu.
Mitenkähän lie jääkiekon doping. Vieläkö USA osallistuu entisin ehdoin. Vaativat, että heidän joukkuestaan voi vain yhden pelaajan testata ja se on joukkueen itsensä valitsema. Jos tähän ei suostuta he eivät tule kisoihin. Onko nyt sitten suostuttu tähän testaamattomuuteen. Paljonhan on ollut tietoa monipuolisesta dopingin käytöstä NH L:ssä. Jopa nuoria sairastunut syöpään.
Jääkiekon doping
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kaikkihan sen näkee kun pelaaja menee nhlään niin leuka levenee 50%.
Kovin ovat doupattuja.
Uskon että olympialaisissa ei jääkiekon pelaajia testata ollenkaan- Anonyymi00002
NHL on aikoja sitten esittänyt jopa ehdon, että sen pelaajat eivät tule olympiakiekkoiluun lainkaan, jos dopingtestit pidetään niinkuin kaikille muillekin kisoihin osallistujille. Eli money talks kv. olympiakomiteassakin.
Omituinen sirkus tuo kumin palasen jahtaaminen kaiken kaikkiaan EVVK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520