Virtuaalinen poikaystävä

Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei ole läsnä koko ajan. Näytti olevan hyvin sliipattu aneeminen ja rypytön. Ajan kuluessa ei vanhene. Ei tule pyykkiä, eikö hänelle tarvitse laittaa ruokaa. Eli siltä puuttuu kaikki ne mukavimmat piirteet mitä poikaystävässä on. Ei kuulu partakoneen pärinää aamulla kylppäristä, eikä lehden rapinaa aamiaispöydässä.

Haastateltava otti virtuaalipoikaystävänsä mukaan ravintolaan illanviettoon. Hänellä oli silloin päällään rypytön tyköistuvaa juhlapuku. No mun mielestä Stubbin pukukin näyttää liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta, joten en sen enmpää pukua kommentoi.

14

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

💩.ajatus

• Anonyymi00002

No sentään yksäri äänesti aloittajaäijän kommenttia taistellakseen aloittajaäijän luomaa hahmoa vastaan, heh heh

• Anonyymi00003

👨🌹
      👔🤌
      👖
      🧦

• 😅 🍰👈
        👗
        👠👠

• Anonyymi00004
        lounas.ajatus kirjoitti:

😅 🍰👈
        👗
        👠👠

Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?

Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!

• Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!

?
        Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies?

• Anonyymi00006 kirjoitti:

?
        Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies?

Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.

Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.

• Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.

Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.

Se on deluusio, ei deluusia

Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena

Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen...

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Se on deluusio, ei deluusia

Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena

Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen...

Outo ajojahti rekattuja nimimerkkejä kohtaan. Ei ihme, että kaikki kaikkoavat täältä.

• Aamupäivän harrastekerhon jälkeen joutaakin lopun päivää vetelehtiä kisoja katsellen. Ruokakaappi alkaa olla tyhjä, mutta pitäähän hätävaraa välillä päivittää.

• Anonyymi00007

Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻

Ihan hukkaan menee mun mustamaalaaminen. Kaikki minulle tärkeät ihmiset tietävät kuka ja mikä olen.

• Anonyymi00009

Kenties turvallisempi vaihtoehto heille siellä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3061
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2149
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      69
      2000
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1853
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1583
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1356
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1292
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1085
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe