Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei ole läsnä koko ajan. Näytti olevan hyvin sliipattu aneeminen ja rypytön. Ajan kuluessa ei vanhene. Ei tule pyykkiä, eikö hänelle tarvitse laittaa ruokaa. Eli siltä puuttuu kaikki ne mukavimmat piirteet mitä poikaystävässä on. Ei kuulu partakoneen pärinää aamulla kylppäristä, eikä lehden rapinaa aamiaispöydässä.
Haastateltava otti virtuaalipoikaystävänsä mukaan ravintolaan illanviettoon. Hänellä oli silloin päällään rypytön tyköistuvaa juhlapuku. No mun mielestä Stubbin pukukin näyttää liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta, joten en sen enmpää pukua kommentoi.
Virtuaalinen poikaystävä
14
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
💩.ajatus
- Anonyymi00002
No sentään yksäri äänesti aloittajaäijän kommenttia taistellakseen aloittajaäijän luomaa hahmoa vastaan, heh heh
- Anonyymi00003
👨🌹
👔🤌
👖
🧦- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
😅 🍰👈
👗
👠👠Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?
Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!
- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!
?
Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies? Anonyymi00006 kirjoitti:
?
Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies?Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.
Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.
Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.Se on deluusio, ei deluusia
Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena
Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen... Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on deluusio, ei deluusia
Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena
Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen...Outo ajojahti rekattuja nimimerkkejä kohtaan. Ei ihme, että kaikki kaikkoavat täältä.
Aamupäivän harrastekerhon jälkeen joutaakin lopun päivää vetelehtiä kisoja katsellen. Ruokakaappi alkaa olla tyhjä, mutta pitäähän hätävaraa välillä päivittää.
- Anonyymi00007
Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻
Ihan hukkaan menee mun mustamaalaaminen. Kaikki minulle tärkeät ihmiset tietävät kuka ja mikä olen.
- Anonyymi00009
Kenties turvallisempi vaihtoehto heille siellä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
