Virtuaalinen poikaystävä

Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei ole läsnä koko ajan. Näytti olevan hyvin sliipattu aneeminen ja rypytön. Ajan kuluessa ei vanhene. Ei tule pyykkiä, eikö hänelle tarvitse laittaa ruokaa. Eli siltä puuttuu kaikki ne mukavimmat piirteet mitä poikaystävässä on. Ei kuulu partakoneen pärinää aamulla kylppäristä, eikä lehden rapinaa aamiaispöydässä.

Haastateltava otti virtuaalipoikaystävänsä mukaan ravintolaan illanviettoon. Hänellä oli silloin päällään rypytön tyköistuvaa juhlapuku. No mun mielestä Stubbin pukukin näyttää liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta, joten en sen enmpää pukua kommentoi.

14

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      💩.ajatus

      • Anonyymi00002

        No sentään yksäri äänesti aloittajaäijän kommenttia taistellakseen aloittajaäijän luomaa hahmoa vastaan, heh heh


    • Anonyymi00003

      👨🌹
      👔🤌
      👖
      🧦

      • 😅 🍰👈
        👗
        👠👠


      • Anonyymi00004
        lounas.ajatus kirjoitti:

        😅 🍰👈
        👗
        👠👠

        Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sä tykkäät feikata naisten vaatteita?

        Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!


      • Anonyymi00006
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kannattaa keskustella terveyskeskuksessa noista sun harhaluuloista!

        ?
        Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies?


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        ?
        Eiks se pikemminkin ole aihe keskustella, jos koet itses noin vahvasti naiseksi, vaikka oot mies?

        Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.

        Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.


      • Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olis ne mahtanut ultrassa ja sectiossa ihmetellä jos olisin ollut mies. Takuulla olisin päässyt lööppilehtien etusivulle.

        Lääkärikirjasta voit lukea mitä deluusia tarkoittaa.

        Se on deluusio, ei deluusia

        Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena

        Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen...


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Se on deluusio, ei deluusia

        Ei mulla sellasia ole, mut sulla vaikuttaa olevan, kun esiinnyt täällä naisena

        Ja aika pitkälle kehität narratiivias, kun luot oikein rekatun nimimerkin vannottaessasi itselles olevas nainen...

        Outo ajojahti rekattuja nimimerkkejä kohtaan. Ei ihme, että kaikki kaikkoavat täältä.


    • Aamupäivän harrastekerhon jälkeen joutaakin lopun päivää vetelehtiä kisoja katsellen. Ruokakaappi alkaa olla tyhjä, mutta pitäähän hätävaraa välillä päivittää.

      • Anonyymi00007

        Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitäs sä Seppo sillä ruualla, kunhan vaan juomista riittää 🍻

        Ihan hukkaan menee mun mustamaalaaminen. Kaikki minulle tärkeät ihmiset tietävät kuka ja mikä olen.


    • Anonyymi00009

      Kenties turvallisempi vaihtoehto heille siellä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe