Huumeista puhuja

Anonyymi-ap

Miksi helluntaiseurakunta ei kutsu helluntaipastoria puhumaan huumeista omin kustannuksin? Varatkaa Brahe sali ja avoin tilaisuus koululaisille sinne. Kaupungille jätetty aloite on uskontokunnan rahastusta omalle jäsenelle.

32

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huumeiden varjollako yritetään päästä pelottelemaan uskonnolla koululaisia?

• Anonyymi00003

Se uhka nyt on, että siellä tulee lahkouskontoa piilotettuna puheeseen.

• Anonyymi00002

Järki sanoo että helluntaipastori ei ole oikra henkilö puhumaan huumeista koululaisille, vaikka aihe onkin tärkeä. Mieluummin joku asiallinen puhuja

• Anonyymi00004

Poliisi puhumaan, on luotettavin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Poliisi puhumaan, on luotettavin.

Poliisi luotettava? 😂🤣😅😆😁🖕🤣😆😁😃🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi00006

Vieläkö hellarit saa kaupungilta rahaa "nuoriso ja lapsi työhön" ja mikä on kerhojen sisältö ja käykö siellä muita kuin oman seurakunnan lapsia. Mix mix

• Anonyymi00007

Mix mix tiedättekö lapset että lopun aika on lähellä ja teidän pitää polvistua hirmuisen Jumalan edessä jotta ette joudu helvettiin

• Anonyymi00008

Lieksan KD Kristillisdemokraattinen puolue on hellaripuolue.

• Anonyymi00009

Ortodoksien ja muidenkin uskontojen kerhoille pitää löytyä rahaa jos hellareillekin sitä jaetaan.

• Anonyymi00010

Eniten siellä on kokemusasiantuntijoita.

• Anonyymi00012

Vaihdetaan kemiallinen huume uskonnolliseen huumeeseen

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaihdetaan kemiallinen huume uskonnolliseen huumeeseen

Riippuvuudesta toiseen. Jos raamattua tuputetaan liikaa, tekisi mieli tarjota huikka. Muistatko vielä tutun maun.

• Anonyymi00011

Täällä käytetään, ei puhuta.

• Anonyymi00014

Nyt saa peukuttaa 👍🏿 👍🏿👍🏿👍🏿

• Anonyymi00016

Ei tarvitse helluntaipastoria vaan matkasaarnaaja Makkonen hoitaa homman !
      Hän pitää saarnan ankarasta juopottelustaan ja lopulta uskoon tulostaan !
      Tulikiven katkuisten sanoin hän kiroaa alkoholin saatanan houkutukseksi.

• Anonyymi00018

Lapset kuuntelee ihmeissään setän vuodatusta

• Anonyymi00017

Hellarit maksakoon puhujan itse.

• Anonyymi00019

Jeps, kaupunki ei ole velvollinen rahoittamaan uskovaisten puheenpitäjiä. Jos näin on niin sitten muutkin uskonnot samanarvoisiksi rahanjaossa. Kyllä helluntaiseurakunnalla on rahaa kun perivät kymmenyksiä jäseniltään.

• Anonyymi00020

Paras olisi huumeista kuiville päässyt pitkäaikainen narkomaani, joka parhaiten tietää kertoa huumeista ja niiden tuomasta "elon ihanuudesta".
      Vai onko liian rankkaa silkohapsi lapsille, näkevät vielä pahoja unia?
      Ja ehkä myös ymmärtävät pysyä huumeista erossa...

• Anonyymi00021

En tiiä onko huumeista puhuminen ketään auttanut.kyllä ne jotka haluaa ruveta kokeilemaan,niin tekevät sen vaikka ex-narkomaani vieressä paasaisi.saattaa jopa nousta mielenkiinto niitä kohtaan,kun puhuvat ensin,että miten hyvältä se huumeitten käyttö aluksi tuntuu.mieli kun on vaan semmoinen,että tuohan se jäi koukkuun,kun ei osannut vaan oikein käyttää,että eihän se nyt minulle käy niin..

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En tiiä onko huumeista puhuminen ketään auttanut.kyllä ne jotka haluaa ruveta kokeilemaan,niin tekevät sen vaikka ex-narkomaani vieressä paasaisi.saattaa jopa nousta mielenkiinto niitä kohtaan,kun puhuvat ensin,että miten hyvältä se huumeitten käyttö aluksi tuntuu.mieli kun on vaan semmoinen,että tuohan se jäi koukkuun,kun ei osannut vaan oikein käyttää,että eihän se nyt minulle käy niin..

Samaa mieltä.

• Anonyymi00023

Ei missään nimessä entisiä käyttäjiä ja rikollisia puhumaan lapsille ja nuorille. Varsinkaan tätä KK:ta. Tulee liian vahvasti uskonto esille. Voi olla jopa haitallista nuorille ko julistus. Hän ei ole kuitenkaan niiden nuorten kanssa purkamassa aiheuttamaansa ahdistusta.
      Ehdottomasti ammattilainen puhumaan, esim. poliisi.
      Ihmetellä pitää, että M V-H kannattaa tälläistä höpöä, on kuitenkin mielenterveystyön ammattilainen

• Anonyymi00024

Hengellinen pöllö 🦉

• Anonyymi00025

Voi helvetti ei mitään KK:ta puhumaan Lieksan nuorille. Ei lieksan nuoret ole nyt mitään rappiohuumeidenkäyttäjiä joille tarvitsisi tällaista.

• Anonyymi00026

Tuo on niin naurettava ajatus että en ihmettele jos Lieksan lehden toimittajiakin nolottaa kirjoittaa tuollaisesta

• Anonyymi00027

Ei tuo ole mitään "huumevalistusta" vaan uskonnollista propaganda!

• Anonyymi00028

Lieksan hellareita ei oikeasti kiinnostaisi koko aihe jos siihen ei yhdistettäisi uskontoa. Huumevalistusta kyllä, mutta ei näin

• Anonyymi00029

Hellarit voivat hyvin maksaa tämän itse jos haluavat uskonnollista valistusta huumevalistuksen varjolla

• Anonyymi00030

Minä voisin tulla luennoimaan seksin vaaroista sillä olin miesnyfomaani vuosia.
      Naisia kaatui sänkyyn siinä määrin että ihan hirvittää niitä jälkeenpäin ajatella.
      Lukuni ei ole ihan tarkka mutta noin 120 naista on saanut nauttia.
      Kertoisin mitä yliseksuaalisuudesta koituu vastapuolelle sekä itselle.
      Vastapuolelle avioeroja, riitoja ym. Itselle syyllisyys että olen tuhonnut monet avioliitot.
      Päämääräni oli aina saada orgasmi..hinnalla millä hyvänsä.
      Kun valaistuin tajusin toimineeni vai himojeni orjana. ( tosin useat naiset nauttii kun heitä himoitaan ja pannaan).
      Nyt olen ollut ns kuivilla jo 6 vuotta.

• Anonyymi00031

Elekkee elekkee vaen kuhtuko tuota saarnamiestä.

• Anonyymi00032

Lieksan hellarit tarjoaa peukut kaikille 👆

• Anonyymi00033

No nyt tuli kiire hellareihin 🏃‍♂️‍➡️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe