seurattu autolla, kaupoissa ja vielä verkkohäirintää? Tätä on jo jatkunut kuukausia. Teille tää on harmitonta leikkiä, minä joudun syömään ahdistuneisuuteeni lääkkeitä.
Miksi minua on stalkattu,
81
597
Vastaukset
- Anonyymi00004
Älä älä älä poistele kommentteja peräsuolipasuuna. Myöhäistä sille 😉
- Anonyymi00005
Voi anteeksi, unohdin laittaa että naiselta aloitus, olen syvästi pahoillani että näin huolimattomasti toimin. Vit tu!
- Anonyymi00023
Palstaäijä paniikissa 😅
Miltä tuntuu naisia ja muksujakin esittävä ryönärämmäle? - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Palstaäijä paniikissa 😅
Miltä tuntuu naisia ja muksujakin esittävä ryönärämmäle?Olen aloittaja, siis nainen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen aloittaja, siis nainen.
Et ole, tyttöilykuvillaan miehiltä kehuja kalasteleva äitiongelmainen luuseri.
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Et ole, tyttöilykuvillaan miehiltä kehuja kalasteleva äitiongelmainen luuseri.
Olen nainen, 50+ M... Pitääkö vielä vääntää?
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olen nainen, 50 M... Pitääkö vielä vääntää?
Pääset vääntämään kyllä. Vaipoissakin viihtyvä puliäijä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00045 kirjoitti:
Pääset vääntämään kyllä. Vaipoissakin viihtyvä puliäijä.
Nainen olen edelleen.
- Anonyymi00075
Anonyymi00030 kirjoitti:
Just joo, aloittajaäijä ja kuu on juustua. Sivusta T naiselta
- Anonyymi00088
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olen nainen, 50 M... Pitääkö vielä vääntää?
Koetko aloittajaäijä tämän olen yli viisikymppinen M- nainen jotenkin olennaisen selkiyttäväksi lisätiedoksi tms?
- Anonyymi00098
Ai nainenko oot?? Salli mun nauraa 😅😆
- Anonyymi00099
Anonyymi00030 kirjoitti:
Blaa blaa blaa. Just just joo
- Anonyymi00100
Anonyymi00057 kirjoitti:
Nainen olen edelleen.
🤔🤣🤣🤣 niin niin joo. Kyl me uskotaan 😆
- Anonyymi00105
Anonyymi00023 kirjoitti:
Palstaäijä paniikissa 😅
Miltä tuntuu naisia ja muksujakin esittävä ryönärämmäle?Nainen olen.
- Anonyymi00106
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ai nainenko oot?? Salli mun nauraa 😅😆
No tule tänne niin nauretaan yhdessä!
- Anonyymi00133
Taas esiinnyt naisena,jotta aloittajaa luultais kiusatuksi naiseksi!jot tse seuraatte ja vainoatte esim.kaupoisa!
- Anonyymi00022
Asuuko palstaäijä samassa talossa kuin mä?
- Anonyymi00027
Eiköhän se ole niiden tiedossa jotka tiedon tarvitsee..
- Anonyymi00035
Tuo vaatii ehdottomasti mielenterveyspalveluja ja terapiaa. Mielikuvituksesi on liian vilkasta ja tuollaiset itse keksityt pelot ovat hankalia itse ymmärtää.
- Anonyymi00044
Älä sä lässytä kun et asioista mitään tiedä!
- Anonyymi00052
Voit ihan keskenäs mennä sinne palveluihisi.
- Anonyymi00076
Onko sinun pakko länkyttää näitä tekofilosofisia latentin vihamielisiä puheenparsia jokaiseen palstaäijän trollaukseen?
- Anonyymi00097
Anonyymi00076 kirjoitti:
Onko sinun pakko länkyttää näitä tekofilosofisia latentin vihamielisiä puheenparsia jokaiseen palstaäijän trollaukseen?
Aloittaja on minä, nainen. Ei mikään palstaäijä.
- Anonyymi00107
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei ole palstaäijä aloittaja.
- Anonyymi00066
Nainen olen edelleen, etkö osaa lukea?
- Anonyymi00067
Neitimies ottaa naiselta pataan.
- Anonyymi00077
Kyllä me osaamme palstasetä lukea rivien välistä että yrität käsikirjoittaa itseäsi naiseksi näiden elämä on jännää kun elää muiden elämää vaikka ei eläkään- elämänkoululaisten iloksi. -TeeTee
- Anonyymi00069
Älä aloittaja tätä kautta etsi vastauksia, tuo yks seko jankkaaja joka näkee pedoja kaikkialla ottaa kohteeksen täällä kaikki jotka puhuu stalkkauksesta. Tolla ötökällä ei oo kaikki kotona.
- Anonyymi00070
Plus se aktivoituu sekoittelee palstaa aina torstaisin ja perjantaisin. Oon seurannut tuota henkilöä jonkun aikaa.
- Anonyymi00072
50 poistettua kommenttia. Hyvää duunia röllöruuska! Turhaan taputtelet itseäsi olalle 😁
Näen pedoja kyllä siellä missä niitä on, ikävää eikö. Hyviä pimeän verkon hetkiä! Tais ottaa ohraleipä. - Anonyymi00080
Anonyymi00070 kirjoitti:
Plus se aktivoituu sekoittelee palstaa aina torstaisin ja perjantaisin. Oon seurannut tuota henkilöä jonkun aikaa.
Niinpä tietenkin olet seuraillut aloittajaäijä omia kirjoituksiasi, myös perjantaisin. Kyseinen päivä on kyllä toden totta ruuhkaista aikaa monen epätoivoisen pajunköyttä syöttäjän jodlaajan kohdalla. On rekisteröity kyllä🙄
- Anonyymi00081
Anonyymi00072 kirjoitti:
50 poistettua kommenttia. Hyvää duunia röllöruuska! Turhaan taputtelet itseäsi olalle 😁
Näen pedoja kyllä siellä missä niitä on, ikävää eikö. Hyviä pimeän verkon hetkiä! Tais ottaa ohraleipä.Jaha, että levisi taaskin yksi palstaäijän aloitus tällä tavalla idioottien käsiin, ei nimittäin saletisti ollut joka kommentti ko sankarin vänkäämistä itsensä kanssa. Varma tieto on
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Jaha, että levisi taaskin yksi palstaäijän aloitus tällä tavalla idioottien käsiin, ei nimittäin saletisti ollut joka kommentti ko sankarin vänkäämistä itsensä kanssa. Varma tieto on
Lähes kaikki kommentit jotka on poistettu käsitteli aihetta jota käpy ei halua julkisuuteen. No se tulee silti, vaikka omalla kustannuksella kuten jo näette ja tiedätte, varma tieto.
Kuten on myös se varmaa, että meikäläisen tietoliikenne on kaikille avointa riistaa. 😁 Eikä siinä mitään. Rakkautta kaikille ja just sulle, lukijalle 😘 - Anonyymi00089
Anonyymi00083 kirjoitti:
Lähes kaikki kommentit jotka on poistettu käsitteli aihetta jota käpy ei halua julkisuuteen. No se tulee silti, vaikka omalla kustannuksella kuten jo näette ja tiedätte, varma tieto.
Kuten on myös se varmaa, että meikäläisen tietoliikenne on kaikille avointa riistaa. 😁 Eikä siinä mitään. Rakkautta kaikille ja just sulle, lukijalle 😘No niinpä, ymmärrän. Ei minuakaan haittaa, jos joku onkii kommentit tms. Mieluummin niinpäin, että mitä olen ilmaisutyyli kuin ukkosen ihme- juttuja siitä mitä en
- Anonyymi00117
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kuten on myös se varmaa, että meikäläisen tietoliikenne on kaikille avointa riistaa. 😁 Eikä siinä mitään. Rakkautta kaikille ja just sulle, lukijalle 😘Mee sinä käpyinesi sönkkäämästä. Ei kirjottele mitään.
- Anonyymi00071
No täytyy sitten joku muu päivä kitistä asiasta. Prkl.
- Anonyymi00073
Joku vaa venttaa, että haet kultaharkot postnordinkin automaatista? -sivu
- Anonyymi00079
Pakko kysyä tästä monta viikkoa ellei jopa kuukautta jatkuneesta jodlauksesta vaikka että jos on jäänyt jotain lähetyksiä saamatta, niin tee hyvä ihminen reklamaatio tai vaihtoehtoisesti että millainen uuno edes lähettelisi tällaista arvotavaraa esim tavallisella kirjepostinmerkillä ns? En tiedä mihin hallusinatioon tämä skeema perustuu, tuskin mihinkään muuhun kuin holtittoman päihteidenkäytön sekavuustilan aiheuttamiin aistiharhoihin. Tee
- Anonyymi00085
Anonyymi00079 kirjoitti:
Pakko kysyä tästä monta viikkoa ellei jopa kuukautta jatkuneesta jodlauksesta vaikka että jos on jäänyt jotain lähetyksiä saamatta, niin tee hyvä ihminen reklamaatio tai vaihtoehtoisesti että millainen uuno edes lähettelisi tällaista arvotavaraa esim tavallisella kirjepostinmerkillä ns? En tiedä mihin hallusinatioon tämä skeema perustuu, tuskin mihinkään muuhun kuin holtittoman päihteidenkäytön sekavuustilan aiheuttamiin aistiharhoihin. Tee
Täytyy sanoa että olisi kuitenkin perin ikävää, jos joku oman elämänsä huomioliivi yrittäisi vierittää ihan kaiken töröilynsä skitsofreenikon harteille.. Koska palstasetähän ei ole ainoa kuukuukukko tunkiolla, vai mitä wannabe t nainen eli toisten laitteilla keikkuva intiaani.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Täytyy sanoa että olisi kuitenkin perin ikävää, jos joku oman elämänsä huomioliivi yrittäisi vierittää ihan kaiken töröilynsä skitsofreenikon harteille.. Koska palstasetähän ei ole ainoa kuukuukukko tunkiolla, vai mitä wannabe t nainen eli toisten laitteilla keikkuva intiaani.
Ei ihan mitalinarvoinen suoritus mutta paikoitellen hyvin uskottava. No ei ne faktat siitä muutu, eikä ihmisiä voi alkaa terrorisoimaan miten lystää..
Ja nyt, kuomaseni, kannattaa keskittyä vaikka siihen omaan perhe-elämään. Vaikka jännitystä tuokin ne omat harhaisuudet omasta pskantärkeydestään. - Anonyymi00087
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miks sua toisten mahdolliset kultaharkot noin kovasti kiinnostaa? -sivu
- Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
Siis sinä edelleen väität, että olen tämä sama henkilö kuin palstaäijä-kö? Sitten sinun on varmaankin järkeistettevä jotenkin langan ensimmäisen kommentin funktio tai arvo tälle keskustulle
- Anonyymi00091
Anonyymi00087 kirjoitti:
Miks sua toisten mahdolliset kultaharkot noin kovasti kiinnostaa? -sivu
Ei sinänsä kyllä kiinnostakaan, vaan olen ihmetellyt pidemmän aikaa näitä palstaäijän skeemoihin ilmestyviä erittäin kummallisia sivukerrontoja sinä sieltä ”sivusta”😏
- Anonyymi00109
Mitkä ihmeen kultaharkot?
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Mitkä ihmeen kultaharkot?
Etkö osaa seurata tätä palstaäijän aloituksen kerronnan kulkua yhtään? Palstaäijä kekeilee, sitten toinen vähintään yhtä sekava mumisee väliin kultaharkoista ja sinä teet mitä- etsit edelleen aloittajaan liittyen, joka on edelleen tämä palstaäijä jotain omiin kummin kuvitelmiisi liittyviä nyansseja, niinkö? Lepo, sotilas😏
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
Etkö osaa seurata tätä palstaäijän aloituksen kerronnan kulkua yhtään? Palstaäijä kekeilee, sitten toinen vähintään yhtä sekava mumisee väliin kultaharkoista ja sinä teet mitä- etsit edelleen aloittajaan liittyen, joka on edelleen tämä palstaäijä jotain omiin kummin kuvitelmiisi liittyviä nyansseja, niinkö? Lepo, sotilas😏
Aloittaja ei ole palstavi tunäijä!
- Anonyymi00120
Anonyymi00085 kirjoitti:
Millai se roikkuisi toisten laitteilla, kun ei omaakaan laitetaan täysin osaa käyttää?
- Anonyymi00132
Anonyymi00120 kirjoitti:
Millai se roikkuisi toisten laitteilla, kun ei omaakaan laitetaan täysin osaa käyttää?
Mistä sinä tietäisit muka jonkun toisen laitetaidot? Ettei olisi niin, että ke harin tasoiselle on laitettu pelit ja vehkeet valmiiksi, millä yritellä yhtä sun toista, eikä sekään auta mitään?
- Anonyymi00082
KRP stalkkaa sinua, sekä SUPO.
- Anonyymi00084
Mihin unohtui se KGB agentti haihatelma 😉 KRP varmasti kiinnostuu piirissä itkevästä aikamiespojasta...
- Anonyymi00092
Joo tätähän sinä olet muun muassa toitotellut näihin palstaäijän jodlauksiin ilmeisesti tavoitellen humoristiruutta, mutta ei oikein välity siinä mielessä, että tosiasiassa taitaa olla itselläsi näitä vastaavia tuntemuksia jossain määrin
- Anonyymi00093
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mihin unohtui se KGB agentti haihatelma 😉 KRP varmasti kiinnostuu piirissä itkevästä aikamiespojasta...
KRP aloitti ainakin vaativan tason tutkinnan isommasta tietomurrosta telepalveluita myyvän palveluntuottajan tietomurtoa koskien ihan tässä taannoin toinen toista
- Anonyymi00096
Anonyymi00084 kirjoitti:
Oi niitä aikoja oi niitä aikoja, välikevennys
- Anonyymi00101
Anonyymi00093 kirjoitti:
KRP aloitti ainakin vaativan tason tutkinnan isommasta tietomurrosta telepalveluita myyvän palveluntuottajan tietomurtoa koskien ihan tässä taannoin toinen toista
Olispa kiva jos voisit kertoa enemmän suoraan.
*Elisa* - Anonyymi00111
Anonyymi00101 kirjoitti:
*Elisa*Valtorin tietomurtoon viittasin. Ihan indikaationa siitä, mitä KRP:n tutkinnat voi esimerkiksi olla. Löytyy kun googlaa
- Anonyymi00114
Anonyymi00096 kirjoitti:
Oi niitä aikoja oi niitä aikoja, välikevennys
Ja tämä liittyy ihan ivaan palstaäijän KGB- skeemailusta, ei siis ihan ajantasaista ”tietoa” ja ne mitä Suomessa tapahtui on ”aika” kaukana esim keskustelupalstaan Suomessa tänään, mutta joo Tere perestroika jaadi jaadi daa
- Anonyymi00116
Anonyymi00101 kirjoitti:
*Elisa*168 pikku kakosen posti postin lokero 223 Tampere 100 jäiköhän jotain välistä
- Anonyymi00094
lika j
- Anonyymi00102
Ai eikö ollutkaan "DNA"?
- Anonyymi00103
No se J voisi lopettaa sen stalkkaamisen. Vai pitääkö tulla oven taakse?
- Anonyymi00104
Ei multa ☝🏻 En kysyisi pitääkö tulla vaan tulen!
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ei multa ☝🏻 En kysyisi pitääkö tulla vaan tulen!
Kun en naisena uskalla yksin lähteä soitellen sotaan. Miehenä toki olisin hoitanut asian.
- Anonyymi00112
Anonyymi00108 kirjoitti:
Kun en naisena uskalla yksin lähteä soitellen sotaan. Miehenä toki olisin hoitanut asian.
Heitä nyt jo aloittajaäijä voltti.
- Anonyymi00115
Anonyymi00112 kirjoitti:
Heitä nyt jo aloittajaäijä voltti.
Minä olen M-nainen ja en todellakaan heittele mitään voltteja.
- Anonyymi00118
Anonyymi00115 kirjoitti:
Minä olen M-nainen ja en todellakaan heittele mitään voltteja.
Et ole M nainen, kuten jo edellä todettiin. Täytyy olla aika invalidi. Kirjoittajat on saatavilla ja on varmaan mukavaa valehdella ja esitellä toisia ihmisiä. Pää on pipi.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Et ole M nainen, kuten jo edellä todettiin. Täytyy olla aika invalidi. Kirjoittajat on saatavilla ja on varmaan mukavaa valehdella ja esitellä toisia ihmisiä. Pää on pipi.
Olen M-nainen edelleen. Tuletko vaikka passista tsekkaa kun et muuten usko. Ihme vänkäämistä teillä aina.
- Anonyymi00121
Anonyymi00119 kirjoitti:
Olen M-nainen edelleen. Tuletko vaikka passista tsekkaa kun et muuten usko. Ihme vänkäämistä teillä aina.
Nähtävästi haluaisit olla.
- Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Nähtävästi olen. Mi..
- Anonyymi00123
Anonyymi00118 kirjoitti:
Aloittaja olen minä Mira. Tuliko nyt tarpeeksi selvästi? Ne ketkä ovat osallistuneet tähän saat anan pelleilyyn niin toivottavasti kärsitte niinkuin minäkin.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Aloittaja olen minä Mira. Tuliko nyt tarpeeksi selvästi? Ne ketkä ovat osallistuneet tähän saat anan pelleilyyn niin toivottavasti kärsitte niinkuin minäkin.
No niin pakon edessä löytyy jonkun toisen nimi.
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Noniin se olen minä aloittaja eli Mira. Pitääkö vääntää rautalangasta?
- Anonyymi00126
Anonyymi00124 kirjoitti:
Kattele vaik sielt logeistasi. Niinhän te aina kuulemma teette.
- Anonyymi00129
Anonyymi00124 kirjoitti:
Joopa nämä palstaäijän eli edelleen aloittajan viljelemät erisnimet ”pakon” edessä tietenkin vahvistelee sinun kerrontoja👍
- Anonyymi00130
Anonyymi00121 kirjoitti:
Mitähän tämäkin puheenparsi näitä palstaäijän nimikirjaimia kohtaan on muka kertovinaan, sarvisen yksäri? Luovuta
- Anonyymi00131
Anonyymi00118 kirjoitti:
Ehkäpä yksäri tämä väsynyt virsi on jo laulettu loppuun yksäri, jolla manipuloit muita yhtä ihmistä vastaan palstaäijän nimikirjainkikkareilla. Ei ole normaalia löydeskellä ”kaikille tuttuja” henkilöitä palstalta tai mistään
Et tule saamaan asiallisia vastauksia täältä. Et ole yksin kuitenkaan. Kannattaa kerätä todisteita kaikesta, niin poliisikin uskoo helpommin.
- Anonyymi00127
Jätä se puhelin kotiin, niin eivät osaa enää seurata autolla.
- Anonyymi00128
Älä vaan sano että ne seuraa mua puhelimen perusteella? Miten se sitten on mahdollista?
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417