ovat 7 planeettaa jumala asuu venuksessa merkurius on helvetti siellä ovat kuolleet sielut ja langenneet enkelit jeesus tuli neptunuksesta
raamatussa mainitut taivaat
8
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
tai sitten se tuli plutosta
- Anonyymi00002
Helvetti on man alla.
- Anonyymi00005
Mahdollisesti, mutta tuohonkaan en usko. Se on tuleva paikka, jossain avaruudessa. Sitä ei vielä edes ole olemassa, tai jos onkin, niin ilm. vielä ilman ainakin Maan asukkaita. Sinne mennään, ketkä menee, vasta Viimeisen tuomion jälkeen. Näin olen asian ymmärtänyt.
Sen eräänlainen esikartano, odotustila "Tuonela", kyllä on olemassa, jossakin. Ehkä se on maan alla, en todellakaan tiedä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mahdollisesti, mutta tuohonkaan en usko. Se on tuleva paikka, jossain avaruudessa. Sitä ei vielä edes ole olemassa, tai jos onkin, niin ilm. vielä ilman ainakin Maan asukkaita. Sinne mennään, ketkä menee, vasta Viimeisen tuomion jälkeen. Näin olen asian ymmärtänyt.
Sen eräänlainen esikartano, odotustila "Tuonela", kyllä on olemassa, jossakin. Ehkä se on maan alla, en todellakaan tiedä.maa seisoo jalustan päällää lun putoaa reunalta alas helvetti on siellä
- Anonyymi00003
Raamattu ei kerro mitä ja millaisia, eli esim. missä nuo Taivaat sijaitsevat. Itse kuvittelen nuo Taivaat kuin yhdeksi, suureksi tornitaloksi, jossa 7 eri kerrosta.
Neptunuksiin ja Venuksiin en tässä asiassa usko.- Anonyymi00004
maa on litteä ja uusi jerusalem on maan kokonen jumala putsaa maan sileäksi kuin pöytä levy ja uusi jerusalem laskeutuu siihen päälle
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
maa on litteä ja uusi jerusalem on maan kokonen jumala putsaa maan sileäksi kuin pöytä levy ja uusi jerusalem laskeutuu siihen päälle
Uusi Jerusalem ei (käsittääkseni) ole Taivas, vaan Uusi Maa jonne pelastetut, puhtaat sielut Taivaasta muuttavat ja siellä ei (toivottavasti) ole enää hyvän- ja pahantiedon puita, ei käärmeitä eikä syntiinlankeemuksen mahdollisuutta.
Uusi, lankeamaton ihmiskunta ja muu luomakunta.
- Anonyymi00008
Helvetti kum on Jerusalemin kaatopaikka, niin taivas kierrätyskeskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780