Squirttaavaa naista Espoosta?

Olen tulossa Espooseen 9-12-3 väliseksi ajaksi ja olisi kiva löytää naisseuraa hotellliin. Toivoisin löytäväni squirttaavan naisen nuoltavaksi. Vastaa tähän tai käy laittamassa vaikka viestiä treffit-palvelussa. Löydyn sieltä samalla nimimerkillä.

14

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tarkennuksena vielä, että Espoon Tapiolassa sijaitsee majapaikka tuona aikana

• Anonyymi00002

squirtta

• Anonyymi00003

????

• Anonyymi00004

Kuset ja paskat sekaisin 😂

• Anonyymi00005

Kukapa ei haluaisi löytää squirttaavaa naista, oli sitten Tapiolassa tai ei.

• Se on totta, mutta itse olen tuona aikana juuri Tapiolassa ja hotelliin haluaisin seuraa löytää.

• Anonyymi00008

Sinua ei sieltä Niuvanniemestä päästetä yhtään mihinkään. Jatkahan poju happamien kommenttiesi tuottamista vaan loppuikäsi siihen se sun elämä rajoittuu.

• Kovin vähän naisia tarjolla 😢

• Anonyymi00009

Täällä olis yks, jos 15-v kelpaa. Kysy jos haluut tietää lisää.

• Harmittavasti liian nuori.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Oral_m kirjoitti:

Harmittavasti liian nuori.

Voinko kysyä respasta miestä joka haluaa nuolla? He varmaan kertovat huoneesi numeron? Minun nimeni on Aulikki!

• Anonyymi00010

Nuoletko vanhempaa naista 60v? Kostuu hyvin vielä.

• Totta kai suostun nuolemaan. Yhteyttä voi ottaa treffien puolella. Profiilini löytyy tällä samalla nimimerkillä sieltä

• Anonyymi00011
        UUSI

Kyllä minäkin haluaisin nuolla sua 60 v, olen vanhempi mies, saanhan nuolla myös tissit, ja haluaisin nuolla pitkään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe