Olen tulossa Espooseen 9-12-3 väliseksi ajaksi ja olisi kiva löytää naisseuraa hotellliin. Toivoisin löytäväni squirttaavan naisen nuoltavaksi. Vastaa tähän tai käy laittamassa vaikka viestiä treffit-palvelussa. Löydyn sieltä samalla nimimerkillä.
Squirttaavaa naista Espoosta?
28
595
Vastaukset
Ja tarkennuksena vielä, että Espoon Tapiolassa sijaitsee majapaikka tuona aikana
- Anonyymi00002
squirtta
- Anonyymi00003
????
- Anonyymi00004
Kuset ja paskat sekaisin 😂
- Anonyymi00005
Kukapa ei haluaisi löytää squirttaavaa naista, oli sitten Tapiolassa tai ei.
Se on totta, mutta itse olen tuona aikana juuri Tapiolassa ja hotelliin haluaisin seuraa löytää.
- Anonyymi00008
Sinua ei sieltä Niuvanniemestä päästetä yhtään mihinkään. Jatkahan poju happamien kommenttiesi tuottamista vaan loppuikäsi siihen se sun elämä rajoittuu.
Kovin vähän naisia tarjolla 😢
- Anonyymi00009
Täällä olis yks, jos 15-v kelpaa. Kysy jos haluut tietää lisää.
- Anonyymi00012
Oral_m kirjoitti:
Harmittavasti liian nuori.
Voinko kysyä respasta miestä joka haluaa nuolla? He varmaan kertovat huoneesi numeron? Minun nimeni on Aulikki!
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voinko kysyä respasta miestä joka haluaa nuolla? He varmaan kertovat huoneesi numeron? Minun nimeni on Aulikki!
Kuten varmasti tiedät, ei se ihan noin toimi. Kyllä jokainen, joka sattuu tosissaan olemaan tämän asian kanssa, uskaltaa rekisteröityä tuonne treffien puolelle ja laittaa siellä viestiä
- Anonyymi00010
Nuoletko vanhempaa naista 60v? Kostuu hyvin vielä.
Totta kai suostun nuolemaan. Yhteyttä voi ottaa treffien puolella. Profiilini löytyy tällä samalla nimimerkillä sieltä
- Anonyymi00011
Kyllä minäkin haluaisin nuolla sua 60 v, olen vanhempi mies, saanhan nuolla myös tissit, ja haluaisin nuolla pitkään
Huomenta, täältä löytyisi 45v innokas nuolija joka enemmän kuin mielellään nuolisi sinun ikäistä naista. Tykkäisin vakituisemmin käydä nuolemassa myös. Asun Vantaalla, löydät minut tuolta suomi24 treffien puolelta myös, vai kuinka sinuun saisi yhteyden ?
- Anonyymi00013
Hei, olen Aada ja kiinnostunut tästä. Asun Espoossa ja ikä 19-v. Kerro lisää mitä haluaisit?
No lyhykäisyydessään haluaisin päästä nuolemaan naista, joka squirttaa. Toki samalla käytän sormia apuna myös. Ota yhteyttä treffien puolella tähän samaan nimimerkkiin ja jutellaan lisää
- Anonyymi00014
Hei aada 19 v, tai 60 v nainen olisin halukas nuolemaan,, olen vanhempi mies.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hei aada 19 v, tai 60 v nainen olisin halukas nuolemaan,, olen vanhempi mies.
Kerro lisää T: Aada
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerro lisää T: Aada
Moi aaba, kiitos kun vastasit mulle vanhemmalle miehelle, olen luotettava ja tahtoisin todella nuolla pilluasi ja tissejä, kuinkahan ja missä tavattais.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Moi aaba, kiitos kun vastasit mulle vanhemmalle miehelle, olen luotettava ja tahtoisin todella nuolla pilluasi ja tissejä, kuinkahan ja missä tavattais.
Kerro sähköpostisi, laitan sinne viestii.
T: Aada 19-v - Anonyymi00018
Kiinnostaako Aadas muu kuin nuoleminen?
T. Moneen valmis mies - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kiinnostaako Aadas muu kuin nuoleminen?
T. Moneen valmis miesAnna sähköpostia ni voidaan siel jutella, ja kaikki käy, ryhmät ja fantasiat ja kaikki. Ja paljaalla tottakai, eikä tarvii ujostella, voi pimpin sisäänkin spermat laueta.
T: Aada 19-v
Ja taas hiljeni
- Anonyymi00021UUSI
Oih, rakastan kun nuollaan ja saan sellaiset suihkut että lakanat kastuu täysin. Orkkuja orkun perään, ne ei tunnu loppuvan laisinkaan
- Anonyymi00022UUSI
Ja asun Espoossa
Miten sinuun saisi yhteyden? Treffien puolelta pystyy kyllä allekirjoittaneelle laittamaan viestiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145