Käsi pikkuhousuissa jo…
Panettaaaaaa
19
131
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
ÄLÄ!! Mulla alkaa muuten seisoo
- Anonyymi00002UUSI
Täälläkin järjetön panetus!
T. Lapin sonni - Anonyymi00003UUSI
Oon sohvalla ja tähän paistaa aurinko ihanasti.Otin pikkarit jo pois ja hieron glittaa rauhallisesti.
- Anonyymi00004UUSI
Otan myös kyrvän esiin ja alan tyydyttämään
- Anonyymi00005UUSI
Saisinpa nuuskaista pikkareitasi. Onko millaiset?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saisinpa nuuskaista pikkareitasi. Onko millaiset?
Mustaa pitsiä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mustaa pitsiä
Uuuhhhh.... kyrpä vuotaa
- Anonyymi00008UUSI
Näkyis hyvin kun mälläis
- Anonyymi00009UUSI
Rauhallinen hieronta ei kyllä riitä,hieron vähän kovempaa glittaa..oon aika märkänä,mutta haluan keskittyä vaan glitan hieromiseen ja ekan orgasmin saamiseen.
- Anonyymi00010UUSI
Alkaisi olemaan valmiina ottamaan sinut. Haluaisitko? Kauheat paineet...
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Alkaisi olemaan valmiina ottamaan sinut. Haluaisitko? Kauheat paineet...
Oon ihan märkänä,tuu yhellä työnnöllä mun pillun sisään,multa tulee ihan just eka orkku.
- Anonyymi00011UUSI
Tekis mieli hakea vibraattori ja tärisyttää sitä glitan päällä.
- Anonyymi00012UUSI
Hae ja tee se. Kerro miltä tuntuu?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hae ja tee se. Kerro miltä tuntuu?
Ihan mahtavaa,sain ihanan orgasmin ja huusin.Toivottavasti naapurit ei häiriinny,pitäiskö vielä vetää toinen orkku?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan mahtavaa,sain ihanan orgasmin ja huusin.Toivottavasti naapurit ei häiriinny,pitäiskö vielä vetää toinen orkku?
Ai jumalauta kun tuon olisi saanut katsoa ja kuulla. Tekikö niin hyvää, että piti huutaa?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nautitko, kun käskin sinua? Taisit nauttia :)
- Anonyymi00019UUSI
Oikea nainen ei kirjoita "glitta."
Olet mies ja huijari.
- Anonyymi00015UUSI
Huhh 2 orkkua,nyt riittää mulle,vien vibraattorin takas laatikkoon.Vieläkin pillu supistelee.
- Anonyymi00016UUSI
Minkälainen vibra sulla on? Ihanaa, että sait orkut. Minulta saisit aitoa lämmintä , kovaa ja isoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa625766Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot433928Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2653654Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2993598Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3572856Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky52788Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm382250Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3412097Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun902073En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1541891