Käsi pikkuhousuissa jo…
Panettaaaaaa
75
1509
Vastaukset
- Anonyymi00001
ÄLÄ!! Mulla alkaa muuten seisoo
- Anonyymi00002
Täälläkin järjetön panetus!
T. Lapin sonni - Anonyymi00003
Oon sohvalla ja tähän paistaa aurinko ihanasti.Otin pikkarit jo pois ja hieron glittaa rauhallisesti.
- Anonyymi00004
Otan myös kyrvän esiin ja alan tyydyttämään
- Anonyymi00005
Saisinpa nuuskaista pikkareitasi. Onko millaiset?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saisinpa nuuskaista pikkareitasi. Onko millaiset?
Mustaa pitsiä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mustaa pitsiä
Uuuhhhh.... kyrpä vuotaa
- Anonyymi00008
Näkyis hyvin kun mälläis
- Anonyymi00009
Rauhallinen hieronta ei kyllä riitä,hieron vähän kovempaa glittaa..oon aika märkänä,mutta haluan keskittyä vaan glitan hieromiseen ja ekan orgasmin saamiseen.
- Anonyymi00010
Alkaisi olemaan valmiina ottamaan sinut. Haluaisitko? Kauheat paineet...
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Alkaisi olemaan valmiina ottamaan sinut. Haluaisitko? Kauheat paineet...
Oon ihan märkänä,tuu yhellä työnnöllä mun pillun sisään,multa tulee ihan just eka orkku.
- Anonyymi00011
Tekis mieli hakea vibraattori ja tärisyttää sitä glitan päällä.
- Anonyymi00012
Hae ja tee se. Kerro miltä tuntuu?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hae ja tee se. Kerro miltä tuntuu?
Ihan mahtavaa,sain ihanan orgasmin ja huusin.Toivottavasti naapurit ei häiriinny,pitäiskö vielä vetää toinen orkku?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan mahtavaa,sain ihanan orgasmin ja huusin.Toivottavasti naapurit ei häiriinny,pitäiskö vielä vetää toinen orkku?
Ai jumalauta kun tuon olisi saanut katsoa ja kuulla. Tekikö niin hyvää, että piti huutaa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nautitko, kun käskin sinua? Taisit nauttia :)
- Anonyymi00019
Oikea nainen ei kirjoita "glitta."
Olet mies ja huijari. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai jumalauta kun tuon olisi saanut katsoa ja kuulla. Tekikö niin hyvää, että piti huutaa?
Teki!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oikea nainen ei kirjoita "glitta."
Olet mies ja huijari.No mä kirjoitan glitta,nimitän niin omaa clitoristani😛
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Teki!
Uuuhhh.... Saat taas kyrvän vuotamaan
- Anonyymi00052
Anonyymi00022 kirjoitti:
No mä kirjoitan glitta,nimitän niin omaa clitoristani😛
Voihan sitä pippeliä niinkin nimittää....
- Anonyymi00015
Huhh 2 orkkua,nyt riittää mulle,vien vibraattorin takas laatikkoon.Vieläkin pillu supistelee.
- Anonyymi00016
Minkälainen vibra sulla on? Ihanaa, että sait orkut. Minulta saisit aitoa lämmintä , kovaa ja isoa
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minkälainen vibra sulla on? Ihanaa, että sait orkut. Minulta saisit aitoa lämmintä , kovaa ja isoa
Pinkki,värisevä,monta eri värinätyyppiä:tasaista,kovenevaa,sykkivää jne.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai isoakin vielä👅
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai isoakin vielä👅
Kyllä. Aiotko tänään tyydyttää? Täällä vehje niin paineessa runkkauksesta, että meinaa laueta pelkästä tuhmasta kirjoittelusta
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä. Aiotko tänään tyydyttää? Täällä vehje niin paineessa runkkauksesta, että meinaa laueta pelkästä tuhmasta kirjoittelusta
Voisin kyllä nyt tehdä niin,ootko messissä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voisin kyllä nyt tehdä niin,ootko messissä?
Ehkä noin tunnin päästä olisin valmis kiusaamaan kyrpää. Sopisiko sinulle tyydyttää tämä aika?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä noin tunnin päästä olisin valmis kiusaamaan kyrpää. Sopisiko sinulle tyydyttää tämä aika?
Mä varmaan tyydytän itseäni nyt seuraavaksi,panettaa ja haluan orkkuja.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mä varmaan tyydytän itseäni nyt seuraavaksi,panettaa ja haluan orkkuja.
Olisin valmis myös tyydyttämään. Joko teet?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olisin valmis myös tyydyttämään. Joko teet?
Aaaaaaahhh.... Tekee niin hyvää. On vaikea käsiteltävä kun meinaa koko ajan laueta. Jatkan kuitenkin, on jo täydessä valmiudessa purkamaan lastin. Kyllä on kokoa!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aaaaaaahhh.... Tekee niin hyvää. On vaikea käsiteltävä kun meinaa koko ajan laueta. Jatkan kuitenkin, on jo täydessä valmiudessa purkamaan lastin. Kyllä on kokoa!
Mä sain 4 orkkua,sinäkin varmaan jo laukesit?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ihanaa! Huusitko? En laukaissut. Vieläkään! Edgetän ja mietin sinua. Runkkaus jatkuu...
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oletko muuten sinäkin koukussa omaan kivaan? Minä tunnustan, että olen täysin koukussa. En voi elää päivääkään ilman runkkausta! Oikea kirous kun tekee niin hyvää
- Anonyymi00050
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oletko muuten sinäkin koukussa omaan kivaan? Minä tunnustan, että olen täysin koukussa. En voi elää päivääkään ilman runkkausta! Oikea kirous kun tekee niin hyvää
Missä orkkukone. Tyydytätkö tänään? Täällä runkkaus käynnissä
- Anonyymi00027
matikkapilikille ens yönä . luvanna tuiskua , muita?
- Anonyymi00028
sma n tapanen pilikille ensyönä Pinkki,värisevä,monta eri värinätyyppiä:tasaista,kovenevaa,sykkivää jne.
- Anonyymi00029
ei sua ennee ryöstöpilikkiä käättee
Vieläkö oot märkä?
- Anonyymi00037
Voin vielä uudelleen kokeilla,jospa saisin vielä parit orkut.
Raota vähän pilkareita.
- Anonyymi00038
Mä otin me jo kokonaan pois ja sormetan itseäni kunnolla,aaah tuntuu niin hyvältä!
Kuvittele että olen vieressäsi ja tuon käteni haaroihisi ja työnnän sormeni pyllynreikääsi kun samalla sormetat.
- Anonyymi00039
Uuh tuplapano,kivaa.
Samalla kun sormetat sormeni on pyllyssäsi ja huuleni hamuavat klittaasi .
- Anonyymi00040
Ime mun glittaa ja nuole sitä kunnolla
Tunnet hengityksen ja kieleni haaroissasi ,kieleni kiusaa klittaa kiihtyvöön tahtiin ja maistan naiseutesi maun huulillani.
- Anonyymi00041
Multa tulee ihan just,saat nesteet naamalle ole hyvä.
Ihanaa,nuolen kuin mielipuoli ja sormetan pyllyä ja odotan kun tulet.
- Anonyymi00042
Mä tulin,huhhh,oli niin ihanaa laueta.Sun sormi pepussa tuntuu hyvältä,panetko mua vielä sinne?
Käännän sinut nelinkontin ja asetun taaksesi, härnään seipäälläni pepunreikääsi ja sormeni hakeutuvat pimpallesi.
- Anonyymi00043
Mun pillu on ihan herkkänä nyt,tuntuu siltä et saan taas orgasmin,kun hierot sitä.Tumtuu niin hyvältä ja orgasmi lähestyy..mun on pakko huutaa kun se tulee,ai huhhhhhh.Mun pillu sykkii vielä,ah oon ihan märkänä.Tuu mun sisälle.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mun pillu on ihan herkkänä nyt,tuntuu siltä et saan taas orgasmin,kun hierot sitä.Tumtuu niin hyvältä ja orgasmi lähestyy..mun on pakko huutaa kun se tulee,ai huhhhhhh.Mun pillu sykkii vielä,ah oon ihan märkänä.Tuu mun sisälle.
Please.
Työnmyn sinuun ja olemme yhtä
Tulen sinuun ,valun,laukean,tämä on hetkemme.
- Anonyymi00045
Ihanaa kun tuut,tuu oikein syvälle…haluun et laukeat ja tunnen sun sperman valuvan vähitellen ulos mun pepusta.
Nautin kanssasi näistä hetkistä.
- Anonyymi00046
Hyvä.Oon tyydyttynyt olo,viimeiset spermatipat tulee vielä ulos..huh.Oli niin kivaa,mun peppu tykkäsi.
Levitän jalkasi ja nuolen pyllyäsi ja pimppiäsi
- Anonyymi00047
Oon ihan litimärkänä
Maistan suolaisen makusi ja käännyn päällesi kuusysiin.
- Anonyymi00048
Mä imen sun kyrpää,on ihan kova ja otan sitä ahnaasti mun suuhun.Multa tulee orkku,kun nuolet mua.
Laukean uudelleen sun suuhun kun ihanat huulesi työstävät kyrpääni,tarraan pakaroistasi ja teen hyvää pillullesi.
- Anonyymi00049
Uuh,mä nielen sun lastin.
Käännyn ,suutelen,rakkaani.
- Anonyymi00051
Mitä se siihen helpottaa
- Anonyymi00053
Kyllä pääsi omaa rouvaa naimaan ihan olan takaa, rouva oli viikonlopun menossa ja kunhan tuli kotiin niin oli kyllä munan puutteessa viikonlopun jäljiltä, nyt on siemenlinkona taas toimittu, ja rouva kiittää... 😊
- Anonyymi00054
mahtanee olla munat kourassa aloittajalla housuissa vain hahhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi00055
ukko ressukat luulevat että nainen kirjoittanut heheheh
- Anonyymi00056
Jokainenhan voi uskoa ja haaveilla mitä vaan.
Sinä vaan taidat olla impotentti! - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jokainenhan voi uskoa ja haaveilla mitä vaan.
Sinä vaan taidat olla impotentti!🤣🤣 en oo ja en ainakaan miesten kirjoittamille jutuille runkkaa hhahahahhhhhhhhhh
- Anonyymi00058
Siinäpä taas puutteessa oleva ressukka akka luulee tietävänsä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Siinäpä taas puutteessa oleva ressukka akka luulee tietävänsä.
🤣🤣 olen ihan mies kyllä ja vaimo kyll on,, reppana papparaiselal ei taida oikeen meinaa kai seisoo miehen aloittamalle jutulle hehhhhhhhhhh
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
🤣🤣 en oo ja en ainakaan miesten kirjoittamille jutuille runkkaa hhahahahhhhhhhhhh
Kuitenkin luet niitä munapystyssä 😂😂 ja aattelet sitä miestä joka onaöoituksen kirjoittanut. No haave se on sekin ja sinulle mieleinen.🤭
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kuitenkin luet niitä munapystyssä 😂😂 ja aattelet sitä miestä joka onaöoituksen kirjoittanut. No haave se on sekin ja sinulle mieleinen.🤭
ottaako paskareijän poraajaa koville hhehh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2175314Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,444640Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699183239Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2793216Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1683119- 682731
- 632027
- 271959
- 881954
- 241859