Oikeesti mikään

Anonyymi-ap

Täällä ei ole totta. On vaan kiva purkautua jonnekkin.

13

166

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep.

• Anonyymi00002

Anu 5

• Anonyymi00008
        UUSI

Toisteletko usein näitä anatomisia yksityiskohtia, että olisit paremmin perillä niistä vai mikä homma? Ke harille

• Anonyymi00003

Jooh. Ehkä se hetken aikaa huvittaa tai helpottaa, se leikkiminen jonkun kanssa.

• Anonyymi00004

Sairasta leikkiä toisten kustannuksella 24 h

• Anonyymi00011
        UUSI

No se vähän riippuu miten mihinkin suhtautuu esim palstaäijän trollaukset vs todellisuus ym

• Anonyymi00005
      UUSI

On täällä totuuksiakin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Mun vastaukset ovat täysin totta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Sama täällä. Eli vislaa ”sinä” no et oikeesti sinä mustia ja minä vislaan mustia ja katotaan kumman puolelle se laki tulee

• Anonyymi00007
      UUSI

Sanoo kuparia käärivä akunpurkaja?

• Anonyymi00009
        UUSI

Kuule ainakin yksi katalysaattorivarasliiga jäi kiinni Helsingissä, eli emoaluksella per se

• Anonyymi00012
      UUSI

Mun jutut on aina tosi totta... Silloinkin kun ne ei ole totta ja vakavamielisiä 😆

• Anonyymi00013
      UUSI

Tänne voi kipata ajatuksia ja sanoja joille ei ole (vielä?) sopivaa paikkaa arkielämässä, eivät ne silti epätosia ole. Ehkä jopa päinvastoin, koska täällä ei ole pakko yrittää esiintyä edukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      289
      4474
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      108
      4040
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      194
      2415
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      85
      1841
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1697
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1229
    7. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      1
      1209
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1159
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1112
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      139
      928
    Aihe