vallitsee nyt merkillinen, molemminpuolinen tarve näyttää toisillemme palasia itsestämme. Hyväksyykö tuo toinen ihan kaikki puolet minusta, ne oudotkin? Onko todella mahdollista, että on olemassa joku, jolle itseä ei tarvitse selittää vaan voi vain olla ja niin on hyvä?
Se on pelottavaakin, kun on aina suojannut itseään. Sinun kanssasi tuntuu turvalliselta.
Ennen sinua joku repi minut rikki, pakotti näkemään itsen synkätkin puolet paljaana. Nyt mä olen tässä paljaana - ja tunnen, että olen sinulle hyvä juuri näin.
Meidän välillämme
26
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten olet löytänyt hyvän ihmisen elämääsi. Onneksi olkoon <3
- Anonyymi00002
Tervanjuontia tervanjuontia kah kah kahvia maukkaampaa
- Anonyymi00004
:DDDD
- Anonyymi00003
Tiedä, että haluan vain sinut. Kaikkine vikoinesikin. Tai ehkä juuri siksi. Kerron sinulle yhden asian: minäkään en ole täydellinen. Yhdistetään vikamme.. yhdessä niistäkin voi syntyä jotain suurta.
- Anonyymi00005
Me luodaan jo yhdessä jotakin suurta.
- Anonyymi00008
Jep. Autollakin voi ajaa vaikka katsastaja sen hylkää.
- Anonyymi00010
Kukaan ei ole täydellinen. Sehän hommasta tekeekin juuri täydellistä. Rosoiset pinnat. Muuten kaikki olisi aika tylsää. Onnea teille, mahtavaa kun kaksi kohtaa ja näkee toisensa kokonaan. <3
- Anonyymi00006
Rakastan sinua juuri siksi kun sinä olet sinä ❤️
- Anonyymi00007
Jaksatte vain leikkiä että muka tunnistatte toisenne täällä, aikuiset ihmiset...
- Anonyymi00014
Otan osaa valitsemasi maailmankatsomuksesi johdosta. Kukin valitsee omansa, sinun tuo elämääsi sen mitä se tuo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Otan osaa valitsemasi maailmankatsomuksesi johdosta. Kukin valitsee omansa, sinun tuo elämääsi sen mitä se tuo.
Niin tuo. Se tuo todellista ja aitoa. Ei leikkejä palstalla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin tuo. Se tuo todellista ja aitoa. Ei leikkejä palstalla.
Tuijotteleppa peiliin hetken. Ja pohdi molempien sanoja ihan ajan kanssa.
- Anonyymi00009
Aina riität. En tuomitse helpolla mistään vaikka muuta voisivat luulla. Osaan myös nauraa asioille.
- Anonyymi00011
Pakko kysyä näin sivusta, että miksi tuo tarve olisi merkillinen?
- Anonyymi00018
Ehkä en ole aiemmin kokenut tällaista vastavuoroisuutta ja sitä, ettei tarvitse varmistella. Luotan vain, että näin on hyvin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ehkä en ole aiemmin kokenut tällaista vastavuoroisuutta ja sitä, ettei tarvitse varmistella. Luotan vain, että näin on hyvin.
Kuulostaa hienolta. :)
- Anonyymi00012
Sä olet mulle juuri hyvä noin<3
- Anonyymi00013
Muista se kulta<3
- Anonyymi00015
Sepä mukavaa teille molemmille tasapuolisesti ☀️
- Anonyymi00016
Mua joskus huvittaa se, että mä tunnen ja tunnistan kaivattuni esim. täältä paremmin kuin hänen naisensa. Ja hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on.
- Anonyymi00017
Olen kulkenut askelmia, jotka on tuoneet aina jotain lisää ja varsinkin kun on oppinut ihmisistä, niin näkee ja suhteuttaa. Ja tiedän kyllä sen mistä puhut. Tiedän senkin miksi hän saattaa tykätä minusta. Tai en ole varma mutta kuitenkin tiedän. Sekin että meissä on sama mutta erilailla ulos tuotu. Vaikket olisi hän nii kirjoitan,
- Anonyymi00022
Väärin. En halua ketään noin vanhaa. Olen vain itseni eikä se liity suhun.
n-n - Anonyymi00023
Sä kelpaat mulle just tollasena, ku oot. Ei tartte esittää mitään. Suojamuurit oli aluksi korkeat, mut nekin on murentuneet. Meillä on hyvä olla näin.
- Anonyymi00024
Rakas! Ei sinun tarvitse mitään muuttaa itsessäsi. Juuri sinuun ihastuin/rakastuin juuri omana itsenäsi ja olen aina tukenasi/ tukenani... se riittää minulle. Mikä on rakkauden rasvaprosentti se on meissä!
- Anonyymi00026
❤️
- Anonyymi00025
Outoja tutun oloisia juttuja mut jotain palasia mitkä häirii nyt......
Silti kauniita unia❤️🤗😴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750