saimme kokea ja tuntea rakkautemme.
Kohtaloon ei ehkä ollut kirjoitettu, että kuuluisimme yhteen, mutta elämä antoi kuitenkin meille mahdollisuuden kohdata toisemme.
Vaikka se jäi keskeneräiseksi,
21
729
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä me saadaan vielä toisemme.
- Anonyymi00006
En halua sinua olen pahoillani
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En halua sinua olen pahoillani
Tämä ei ap:lta
Aloitus oli miehelle.
-ap - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä ei ap:lta
Aloitus oli miehelle.
-apMutta en halua sitä s miestä silä ei ole kaikki muumit laaksossa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta en halua sitä s miestä silä ei ole kaikki muumit laaksossa
Älä huutele väliin!
- Anonyymi00002
Mukavaa jos ajattelet noin, minä en, voisi ikinä sellaisen kanssa olla.
- Anonyymi00003
Kauniisti kirjoitettu. Itse ajattelin että se oli kuin melkein fataali kolari.
- Anonyymi00004
Kyllä se on itsestä kiinni, ja lähinnä sinusta mies.
- Anonyymi00005
Tää on totta. Välillä mä kyl mietin, et miksi me kohdattiin. Ja et mitä mä oon tehnyt väärin, et tää meni näin. Mä haluaisin niin kovasti vain löytää oman paikkani.
- Anonyymi00010
Kauanko ehditte olla yhdessä ja rakastaa?
- Anonyymi00015
Emme oikeastaan ehtineet olla yhdessä.
Se, mitä välillämme oli, ei ollut ohimenevää eikä sattumaa. Se oli harvinainen, syvä ja täysin aito rakkaus, sellainen, joka tuntuu varmana hiljaisuudessakin ja jää sydämeen, vaikka kaikki muu ympärillä olisi epävarmaa.
Me saimme kokea sen. Hetken. Aidosti.
Joskus elämä ei kysy, onko jokin mahdollista, se vain antaa tunteen, joka on totta, vaikka tie olisi liian vaikea kuljettavaksi loppuun asti.
-ap - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se, mitä välillämme oli, ei ollut ohimenevää eikä sattumaa. Se oli harvinainen, syvä ja täysin aito rakkaus, sellainen, joka tuntuu varmana hiljaisuudessakin ja jää sydämeen, vaikka kaikki muu ympärillä olisi epävarmaa.
Joskus elämä ei kysy, onko jokin mahdollista, se vain antaa tunteen, joka on totta, vaikka tie olisi liian vaikea kuljettavaksi loppuun asti.
-apNiin se oli. Totta ja syvästi aitoa. Olen ajatellut häntä tänään…en koskaan haluaisin satuttaa, en tahallani.
Ja kumpaankin on sattunut eri aikoina. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
-apTuolta se tuntui.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
-apHyvin kirjoitettu, ja sopii hyvin myös minuun ja häneen.. -nainen sivusta-
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
-apAhaa. Eli noita juttuja tämä sitten olikin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
-apKuiskaan sinulle laulun puhtaasta rakkaudesta
Erev shel shoshanim
On hieno laulu.
- Anonyymi00011
Toivon että opit ainakin rehellisyyden tärkeyden.
- Anonyymi00021
Tämä juuri. Rehellisyys kaikille osapuolille, myös petetyille.
- Anonyymi00012
Hyvää yötä,kuka ikinä oletkaan!
- Anonyymi00022UUSI
Ei riitä! Tiedostan, että olet hävinnyt johonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924