Olisikaan niin paha mitä olet. Siksi suren kun kaipaan ettei mikään voinut täyttyä että olisitkin ollut hellä ja rakastava, arvostava ja välittävä
Toivon usein ettet
7
299
Vastaukset
- Anonyymi00002
Niin usein
- Anonyymi00004
Minä en ole ajatellut noin kenestäkään pariinkymmeneen vuoteen! En ole halunnut eroni jälkeen muuta kuin pelkkää ystävyyttä suunnilleen ikäiseni miehen kanssa!
- Anonyymi00005
Miten se pahuus on ilmennyt?
- Anonyymi00006
Ei kai kukasn aina voi olla täydellinen. Vaikka useimmiten soihen pääseekin.
- Anonyymi00007
toivottavasti olen onnistunut auttamaan teitä masentuneita tyttösiä hauskoilla jutuillani, oli projektini jonka keksin..
joku sanonta vaikka joululahjoissakin voisi olla: kaiken se ottaa, mitään ei anna, eli jos antaa hyvän lahjan niin saa koivuhalon. - Anonyymi00008
Ei se musta kiinni ollut itseppä taas jälleen kerran ja lopullisesti pelleilit
- Anonyymi00009
En ole kiinnostunut kenestäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750