Luota itseesi mies

Anonyymi-ap

Älä anna toisten vaikuttaa ja uskotella sulle muuta!

31

416

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Missä asiassa pitäisi luottaa?

• Anonyymi00004
        UUSI

Kaikessa, mutta etenkin siinä mikä tuntuu oikealta ja mikä väärältä.
        Täytyy osata pistää oma itsensä etusijalle. Ei täällä muita varten olla!
        Oot maailman komein ja sun silmät on upeat!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kaikessa, mutta etenkin siinä mikä tuntuu oikealta ja mikä väärältä.
        Täytyy osata pistää oma itsensä etusijalle. Ei täällä muita varten olla!
        Oot maailman komein ja sun silmät on upeat!

Ei tääl kyl olla toisten ovista saranapuolelta tunkeutumista vartenkaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei tääl kyl olla toisten ovista saranapuolelta tunkeutumista vartenkaan.

En sitä tarkoittanutkaan, jos jotain varattuja luulit.

• Anonyymi00005
      UUSI

Monet miehet ja miksei naisetkin taistelee tämän ongelman parissa. Yksin olevat eivät saa samaa buustia, mikä suhteessa olevilla on mahdollista. Siksi vaatii jotain lisä fiitsereitä, että saa sen luottamuksen itseensä. Hyvät kokemat aina hyvästä ja huonot pahasta. Tsempit ja hyviä kokemia toivon kaikille, jotka painivat tämän ongelman parissa.

• Anonyymi00006
      UUSI

En ole koskaan antanutkaan eikä mun tarvi itseeni luottaa riittää että olen itselleni rehellinen

• Anonyymi00007
        UUSI

Rehellisyyttä on hyvä olla pohjana kaikelle. Jos lähdet valheiden polulle, sieltä on vaikeampi palata, maine ei puhdistu helpolla, jos on antanut itsestään valheellisen kuvan. Sen muuttamiseen paremmaksi vaaditaan paljon hyviä kokemia.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Rehellisyyttä on hyvä olla pohjana kaikelle. Jos lähdet valheiden polulle, sieltä on vaikeampi palata, maine ei puhdistu helpolla, jos on antanut itsestään valheellisen kuvan. Sen muuttamiseen paremmaksi vaaditaan paljon hyviä kokemia.

Sinänsä jännä en ole antanu itsetäni mitään kuvaa ihmiset ovat itse tykänneet olettaa olen heidän antanu pitää oletuksensa enkä ole lähteny sitä korjaamaan mitä turhaan ei maksa vaivaa onnistuu miten ei laske ketään niin lähelle ettäkö tämä oppisi mua tuntemaan miksi niin teen ei ole halunnu alkujaankaan tuntea mua poikani äiti oppi lapsen syntymän myötä mut tuntemaan tyttäreni äiti ei vielä silloinkaan miksi narsisti haluaa omistaa jopa ihmisen jonka kanssa on ja silloin kun on päättänyt jotain ei yleensä luovu päätöksestään ihminen heille on yleensä useimmiten vain pelinappula saada haluamansa siksi eivät kai tunne mitään (kaikki kun on vain materiaa) kaiken voi omistaa ja heittää pois kun ei tätä enään tarvi

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä se itsetunto murenee kun kuulee toisen olevan varattu vaikka käyttäytyi kuin sinkku.

• Anonyymi00009
        UUSI

Kokemusta tällaisesta tuntemuksesta. Ei se kuitenkaan itsetuntoani murentanut. Enemmän muutti vain ajatustani toisesta.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kokemusta tällaisesta tuntemuksesta. Ei se kuitenkaan itsetuntoani murentanut. Enemmän muutti vain ajatustani toisesta.

Sama kokemus. Ei mulla kyllä muuttunut mikään pienen surun jälkeen. Tunteet ja kaikki pysyi samana, koska olen varma että en ole väärässä tunteiden suhteen. sivu

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sama kokemus. Ei mulla kyllä muuttunut mikään pienen surun jälkeen. Tunteet ja kaikki pysyi samana, koska olen varma että en ole väärässä tunteiden suhteen. sivu

Ei kannata olla varma mistään varsinkaan toisesta, jota ei tunne riittävästi? Erehtyminen se vasta pahalta tuntuu, jos se muuttuu sinulle totuudeksi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Tossa on se pahin virhe, kuulee......
        Älä usko kuulopuheisiin ja juoruihin.
        Älä edes vaikka viestissä "oikea" tapaus sanoo niin, tai puhelussa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kannata olla varma mistään varsinkaan toisesta, jota ei tunne riittävästi? Erehtyminen se vasta pahalta tuntuu, jos se muuttuu sinulle totuudeksi.

Kiitos vaan. Olen tässä matkan varrella käynyt läpi jo sen pahan olon pariinkin kertaan. sivu

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiitos vaan. Olen tässä matkan varrella käynyt läpi jo sen pahan olon pariinkin kertaan. sivu

Olen ollut lähes sata varma toisen halusta tututstua minuun ja sit lopulta erehtynyt sen suhteen. Oli vaikea uskoa kokemaansa todeksi. Huijattu olo jäi palkinnoksi. Oli traumatisoitunut jostain aiemmin, siksi käyttäytyi poikkeuksellisesti minusta? Oletin näin. Vaikea oli ymmärtää tilannetta kaiken jälkeen.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olen ollut lähes sata varma toisen halusta tututstua minuun ja sit lopulta erehtynyt sen suhteen. Oli vaikea uskoa kokemaansa todeksi. Huijattu olo jäi palkinnoksi. Oli traumatisoitunut jostain aiemmin, siksi käyttäytyi poikkeuksellisesti minusta? Oletin näin. Vaikea oli ymmärtää tilannetta kaiken jälkeen.

Oletko koskaan kysynyt mitä tapahtui?
        Ei tullut varmaan mieleen että hänen elämässä mahdollisesti tapahtui jotain vakavaa,
        jonka takia olisi sulkeutunut tai perääntynyt?
        Kuten sanoitkin ihan itse, OLETIT jotakin olevan jotenkin.
        Tiedät olleen traumatisoitunut ennestään, ja sitten oletat jotakin.
        Sulla on huijattu olo, mitenköhän sillä toisella on?
        Valmiiksi traumoja, ja sitten sanot olostasi että tunnet tulleesi huijatuksi,
        ja kerrot julkisesti noita asioita. Toisella on traumoja, ja välität vaan itsestäsi.
        Vaikka muut ei voi tunnistaa niin entäs hän itse?

" Huijattu olo jäi palkinnoksi."
        Palkinnoksi mistä?
        Siitä että sillä henkilöllä jolla on jo traumoja saattoi tapahtua vaikka mitä pahaa ja vakavaa jonka takia on tapahtunut jotain mitä onkaan.

Palkinnoksi, kuulostaa kuin olisi ollut vaan peliä sulle.

• Anonyymi00028
        UUSI

Miten se itsetuntoon vaikuttaa mitä sen pitäisi kertoa varatusta ihmisestä joka käyttäytyy kuin sinkku ja hyvä muistaa sinkkuhan ei tee mitään väärin ketään kohtaan jos varattu ei kerro olevansa varattu ja että on pettämässä puolisoaan mulle on ainakin aina sanoneet haluavansa kostaa miehilleen pettämisen jolloin valinta ja päätökseni auttaa heitä kostamaan miehilleen on ollut minun itseni harkinnan lopputulos miksi olen niin tehny ovat usein saaneet sen sankarin joka muutoin ottaisi muutaman kaverinsa mukaan ja kävisivät hakkaamassa sen miehen joka heidän naistaan nai pitäny sitä turvallisempana vaihtoehtona että se olen ollu minä jonka kanssa ovat kostaneet olen jo tottunu niihin pahoinpitely ja tappouhkauksiin mitä siitä seuraa kun saavat tietää naiselle voi monesti olla tärkeää saada kostaa miehelleen tämän pettäminen vaikuttaa itsetuntoon heidän kaltaiset naiset usein käsittelee asian niin että mitä minussa on vikaa että toinen häntä petti hyvä muistaa vika on AINA pettäjässä ja tämän korvien välissä nääs itsetunnon puutekin on eräänlainen vika korvienvälissä vaikka onkin jonkun toisen aiheuttama ongelma nainen etenkin jolla on huono itsetunto itsestään tulee helposti muiden hyväksikäyttämäksi tavalla tai toisella kevereidensa miesten vanhempansa/vanhempiensa siinä kolme esimerkkiä jopa työnantaja jos tämä omaa narsistisia taipumuksia käyttää helposti hyväksi työntekijänsä halua/alttiutta auttaa/palvella/passata

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyvää muistaa että kaikki ei kuitenkaan ole samanlaisia mutta si taas käytös monesti kertoo (mahdollisesti saattaa olla samanlainen) kuin se joka käyttäytyi samankaltaisesti silti suositeltavampaa olisi opetella tuntemaan toinen ennen kuin hätäisiä johtopäätöksiä tekee joita joutuu ehkä katumaan

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kannata myöskään olettaa asioita eikä todellakaan uskoa muiden sanomisia jostain toisesta. Eikä kannata selitellä että puheissa piilee aina hippunen totuudesta.
        EI todellakaan piile ainakaan jokaisessa puheessa mitä supistaan totuuksina jostain
        tai varoituksina. Tai siis muka varoituksina. Liiankin usein ne totuudet on täysin sontaa.
        Aina kannattaa kysyä siltä henkilöltä itseltään miten asiat on.
        Sekä jos on itse rehellinen niin silloin kerrotaan toiselle miksi ei.. Eikä jätetä sitä miettimään että mitähän mahtoi tapahtua, tai miettimään mitä teki väärin ja mitä vikaa itessä on.

• Anonyymi00018
      UUSI

Vaaiketa kun niin moni pelleilee kustannuksella ja supisee seläntakana ja levittelee tänne pskasaitille asioitani

• Anonyymi00021
        UUSI

Moni?

• Anonyymi00022
      UUSI

Mitä luulet?

• Anonyymi00023
        UUSI

En mitään tai paljonkin, mutta se ei ollut aloituksen pointti.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kiitos sulle kovasti! m>n

• Anonyymi00030
        UUSI

Kovasti ikävöin erästä miestä ja haluaisin halia.
        -joku muu kuin ap

• Anonyymi00025
      UUSI

Vähän edesvastuuton neuvo tietäen minkälaista Teovoa täälläkin kirjoittaa.

• Anonyymi00027
        UUSI

Eikös silloin aika moni aloitus ja kommentti ole silloin edesvastuuton? Ehkä jopa aavistuksen enemmän kuin tämä!
        Mutta pitäähän meillä aina vähintään yksi "moralisoi a" olla mukana 😇😉

• Anonyymi00032
      UUSI

Mistä niinkö on kysymys?

• Anonyymi00033
        UUSI

Kunhan nainen itsekseen skriivaa ja vastailee, on vain yksi palstalle seonneista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      57
      5127
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4944
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      244
      4158
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      57
      3798
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      129
      3699
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      92
      3266
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      136
      2172
    8. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      15
      1541
    9. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      13
      1145
    10. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      1027
    Aihe