Onko Jyväskylän alueella tiedossa kimppakivaa. Olemme kokeilunhaluinen pari. Meille käypi kaikenlainen kimppakiva terveiden täysi ja selväpäisten ihmisten kanssa., poislukien se että miestenvälinen ei kiinnosta . Kevättä rinnassa.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Kyllä löytyy....kankitiellä on kuiva ja märkä puoli saatte valita pökäseekö täysjuoppo vai raivo raitis akkas turskaa 🤣😅
- Anonyymi00002
Keskipalokassa olin kerran bileissä. Selvänä piti olla kuusi paria meitä😘
- Anonyymi00007
Oletteko ajatellut ottaa uusiksi vai joko siitä on kauankin aikaa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletteko ajatellut ottaa uusiksi vai joko siitä on kauankin aikaa?
Mitäs se sulle kuuluu hönö
- Anonyymi00003
Minkä ikäisiä olette
- Anonyymi00006
Onko se ihan mahdotonta olla asiallinen näissä kommenteissa.
- Anonyymi00013
N 45 M 65 , terveitä elämästä ja nautinnosta kiinnostuneita.
- Anonyymi00010
N28v ja M30v olisi halukas parinvaihtoon.
Olisiko halukkaita pareja mukaan hauskanpitoon?
T. N28v M30v- Anonyymi00011
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
Voi sinua raukkaa, sulla home levinnyt laajemmalle. Annetaan ihmisten elää ja eletään itsekin, kukin tavallaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi sinua raukkaa, sulla home levinnyt laajemmalle. Annetaan ihmisten elää ja eletään itsekin, kukin tavallaan.
Mee hevon vittuun kuppanen jakorasia huora
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mee hevon vittuun kuppanen jakorasia huora
No mene mitäs täällä viellä roikut. Taas tuo hevon vittu kuppanen jakorasia. Meehän takas niuvikseen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No mene mitäs täällä viellä roikut. Taas tuo hevon vittu kuppanen jakorasia. Meehän takas niuvikseen.
Sää mää ja bää menee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi00020
Olisi! Mistä päin olette? About samanikänen pariskunta täällä.
- Anonyymi00017
Ottakaa rohkeasti yhteyttä
KiK kiertokanki - Anonyymi00018
Meilläkin on haku päällä ja käy parinvaihto ja mies kolmanneksi.
Olisiko halukkaita pareja tai miehiä mukaan hauskanpitoon?
T. N28v M30v- Anonyymi00019
M54 ja N 49 etsii pareja 017-015 ja miksei etäämmältäkin..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871223- 79895
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273688Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653- 55646
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta128603Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496