Myös matkustettaisiin ja oltaisiin onnellisia
Mun haaveissa me
20
399
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haaveita vain
- Anonyymi00002
Haaveissa elämä ja arki olisi muutoinkin hyvin erilaista kuin mitä se on ollut jo muutamann vuoden ajan.
- Anonyymi00004
Alan olla jo valmis antamaan. Ennen en ollut vaikka olisi mahdollisuus ollut
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Alan olla jo valmis antamaan. Ennen en ollut vaikka olisi mahdollisuus ollut
Valmis antamaan mitä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Valmis antamaan mitä?
Periksi?
- Anonyymi00003
Tietysti. Saisinko jo ottaa yhteyttä?
- Anonyymi00005
Kyllä!
- Anonyymi00006
Mun haaveissa ei elähdytä naamaltamme yhtään missään matkoilla vaan kotona lapsia kasvattaen.
- Anonyymi00007
Samoja ajatuksia.
T: Mn - Anonyymi00008
Mun haaveissa osaisin venäjää ja kävisin siellä ei-turistina. Nehän duunas siellä paljon käypää elektriniikkaa ja musiikkia neuvostoliitin aikaan, sitä liikkuu siellä varmaan aika paljon vieläkin..
Haaveilen että osaisin kreikkaa ja saisin viettää siellä aikaa jollain pikkusaarella, varsinkin sitten.
Japaniassa olis kiva käydä. Lähi-itä ja Turkki, Jeesuksen olinpaikat siellä..- Anonyymi00009
Sit nää Latvia, Liettua, Viro..
- Anonyymi00010
Juu ei pelkoa en ole matkustelemassa vaikka triljoonia maksettaisiin ei kiinnosta ilman hyvää syytä pätkääkään vie liikaa aikaa elämästä jos ei sitä osaa muuten tehdä kuin perinteisillä tavoilla
- Anonyymi00011
Kaipaan Sinua,
enkä pääse sinusta ylitse. Yritän joka päivä ajatella,
että nyt unohdin sinut, mutta kun en vaan unohda.
Olet mielessäni joka päivä,
kaipaan kosketustasi, elintäsi, vartaloasi.
No, kun ikää tulee,
niin seksuaalisuus ehkä vähenee,
sittenkö helpottaa.. Missä te haluaisitte matkustaa?
Matkustaminen ja onni?
Siinä tapauksessa suosiittelisin Ruotsia tai Tanskaa. Mä oon kierrelly Ruotsia jo 20 vuotta ja aina löytyy uutta. Sitä perimmäistä onnellista Ruotsalaisuutta. Smålanti, Värmlanti, Taalainmaa. Sellasta mitä suomessa ei löydy.- Anonyymi00012
Itse kaipaisin pidemmälle. Bora Bora on suurin haaveeni, Hawaji olisi kiva sekä Kap Verde. Kuukausi euroopassa autolla olisi myös hyvä vaihtoehto 😊 Viime kesänä olin Nizzassa, Monakossa, Sanremossa, Finale Liquire Mares:sa, ja Milanossa 4 viikkoa.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse kaipaisin pidemmälle. Bora Bora on suurin haaveeni, Hawaji olisi kiva sekä Kap Verde. Kuukausi euroopassa autolla olisi myös hyvä vaihtoehto 😊 Viime kesänä olin Nizzassa, Monakossa, Sanremossa, Finale Liquire Mares:sa, ja Milanossa 4 viikkoa.
Ohhoh, ompa hurjii unelmii. Ja hurjat reissut viime kesänä.
Mutsi kyllä kävi joskus 80 luvulla Nizzassa ja Monacossa. Toi sieltä arnoo nimisen nuken meille. Ei ite tietenkään mukana oltu. Lapset jää kotiin oli motto meillä.
- Anonyymi00013
höpötystä🤣 realismin häivähdystäkään näissä täällä
totuus on sitä että se on se halppis alue siellä salen lähettyvillä ja kauhu kakrut ja mä revin hiuksia päästä ja raivoan sulle - Anonyymi00014
Kiva mitps minä sitten tekisin
- Anonyymi00017
Mun haaveissa me oltais läheisiä ja onnellisia. En usko, että matkusteltais. Sivusta.
No suosittelen kyllä vaikka lähikortteleihin tutustuun.
Mä näin työssäkäyvänä, niin pahemmin mihinkään voi lähtee. Niin mun matkailu on pääasiassa sitä. Ja ihan se on antoisaa. Joka kerta jotain uutta ykstyiskohtaa löytää. Siitä onnellisuudesta sitten tiedä tässä tapauksessa.
Ja hei, google street view!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141708- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467