Kaupungin ongelmat työpaikka kiusaamiseen alkoi jo ennen Kallea, ikävä kyllä kierre vain jatkuu, ennen niitä peiteltiin vain ja kiusattu lähti hiljaa.
Kiusaaminen
9
450
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiljaa on aina suhteellinen käsite. Täällähän ihan viranomaisten toimesta valehdellaan musta valkoiseksi. Kiitos muuten niistä parista huoli-ilmoituksesta. Tulee ihan tunne että minusta välitetään <3
- Anonyymi00007
Ole hyvä Janne !
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ole hyvä Janne !
Toi nimien käyttö pahentaa vaikutelmaa. Aina teillä menee ohi, mutta kun te aloitte lisätä nimiä, niin se on selkeämpää että kirjoitatte väärälle tyypille. Aika hyvin mun kirjoitustyyli on täällä tunnistettu, mutta tuli sitä E-M-p*skaa joskus muillekin :DDD Mun piti mennä ihan kerran korjaamaan että hei, se en ollut minä nyt tällä kertaa ;P
- Anonyymi00002
JOs et ole kallen kanssa samaa mieltä niin jäät paitsioon kunnes hiillostut ulos.
- Anonyymi00006
Täydyt olla johtoryhmässä.
- Anonyymi00003
Ei taida Kallen ulos potkiminen riittää. Kiusaamiskulttuuri on siirtynyt esihenkilötasolla saakka,
- Anonyymi00004
Kyllä se riittää. Sen jälkeen muut pukarit.
- Anonyymi00005
Kun kaupungintalolla ilmenee narsismia niin siellä on veemäistä olla.
- Anonyymi00010
Luuletko vauva, että asia ratkeaa täällä ulisemalla?
Hahaha!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 231048
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927