Vaan siinä että se ei halunnut että sinä olisit saanut minut. En kyllä koe et se rakastais. Kai mä rakastan sitä ja myös sinua
Oliko se ongelma
21
353
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se osaa rakastaa.
- Anonyymi00002
Lopeta jo tuo paskanjauhanta kun et edes tunne minua.
- Anonyymi00003
Sinäkö osaat
- Anonyymi00004
Tiedän!
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinäkö osaat
Osaan, mutta olen todella tarkka siitä ketä voin rakastaa ja ketä en! Ystäväksi haluan ikäiseni miehen, jota voin rakastaa ystävänä ja häntä haluan myös halata!
- Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lopeta jo tuo paskanjauhanta kun et edes tunne minua.
Mä voisin sanoa samat sanat tuolle herjaajalle.
- Anonyymi00015
Sun lukutaito on nollan paikkeilla vai kierot silmät ilman rillejä. Tarvitaanko pullonpohja lasit 5 cm paksuudella ja niskatuki ettei kääntäessä päätä lihas veny liian pitkään. Jää muuten pää jumiin
- Anonyymi00005
Huomasin juuri vastikään että jos on ihmisen kanssa, joka ei rakasta sinua, niin siinä tulee hyväksikäytetty olo ja se lisää sitä niin paljon paasaamaani pahaa karmaa, koska jos rakastat ihmistä joka ei rakasta sinua, niin auranne on epäbalanssissa ja se heijastuu koko ympärillä olevaan maailmaan.
"S-nainen"- Anonyymi00006
Jos kaksi ihmistä jotka rakastaa toisiaan, niin se luo hyväö ihan eri tasolla tai oikeastaan ihan eri ulottuvuudesta käsin ja se on Paratiisi, jonka kuuluisi elää ja olemme avain siihen.
"S-nainen" - Anonyymi00007
Ei se noin ole ihan kaikissa tapauksissa.
Ei kukaan edes voi odottaa tai olettaa että molemmat RAKASTAA VALMIIKSI TAI HETI,
TAI SAMAAN AIKAAN alkaa rakastaa toisiaan.
Jotkut rakastuu ajan kuluessa vasta joskus, silti niiden kahden suhde toimii.
Joskus toinen ei ikinä rakasta ja silti toimii suhde vaikka vaan toinen rakastaa. - Anonyymi00011
Se on juuri noin!
- Anonyymi00008
Ehkä voisit tunnisteita laittaa mikäli............
- Anonyymi00013
👁️👁️🫂
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
👁️👁️🫂
Kenellä ruskeat silmät olis? En jaksa arvailla mitä tai kuka tarkoittaa, on niin vaikeeta kerran kertoa niin ei väkisin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenellä ruskeat silmät olis? En jaksa arvailla mitä tai kuka tarkoittaa, on niin vaikeeta kerran kertoa niin ei väkisin.
M-miehellä. <3<3<3
- Anonyymi00009
😢😔😔😔😔😢
- Anonyymi00012
❤️❤️❤️
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
❤️❤️❤️
😢😢😢
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
😢😢😢
???
- Anonyymi00018
Lesbot voi olla tosi kateellisii jos niitten nais kaverilla on sutinaa jonku miehen kaa. Ne voi jopa yrittää ite iskee sen miehen vaan ettei se nais kaveri päätyis sen miehen kans yhteen ja pilais niitten lesbo unelmii.
- Anonyymi00021
monia suuriaz kijoiuksia, no hy ä juggu jos purkaa jotgainpaghoja ajatuksiaankin... Buffalo Sabres.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750