on vastenmielisiä käääpiä.
Ex kumppaneista alentavasti puhuvat
7
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nykyisiään mollaavat ovay vielä pahempia.
- Anonyymi00002
Niinpä muuten onkin. Myös vainoajat ovat. Nekin, jotka porukalla tekee hallaa useille ihmisille. Nekin, jotka työnsä takaa tekevät, koska pystyvät hyödyntämään asemassaan tietoja. Onhan niistä esimerkkejä vaik kuin paljon esimerkiksi terveydenhuollon piirissä, mutta toki muuallakin.
Minulla kun oli tieto vastaavanlaisesta jo alunperin eräässä tapauksessa, käytinkin jo silloin alussa tuota tietoa hyväkseni. Siitäkös riemu repesi vuosien ajaksi ja tilanne on yhä päällä. Tosin tuolloin en tiennyt tuolloin alussa siis kuin vain murto-osan asioista. Sen verran vain, että saattaisi höynäyttää pienesti, mutta sen jälkeen onkin näkynyt liikennettä asiassa monin eri tavoin. Nähtävästi sanani tuolla alkumetreillä olivat ne satuttavimmat. Nooh, itse olen sen järkeillyt niin, että se oli varmistusta, onko asiassa perää vai ei.
Olihan siinä. Mutta. Vain murto-osa oli se, mitä silloin näkyi. Jäävuoren huippu.
Nyt mennäänkin sit syvällä jäävuoren alle asti. - Anonyymi00003
Kuten tytti tuppurainen
- Anonyymi00004
Puhutko siitä poliitikosta, palstaäijän teennäisistä provoista vai jostain muusta aiheesta josta yrität tietää muidenkin edestä kovasti?
- Anonyymi00005
Jos on oikeasti aihetta haukkua on vaan hyvä että puhuu, osaavat muutkin sitten vähän varoa!!!
- Anonyymi00006
Sinulle kiusaaja vähän karmaa, ettet saa enää ketään manipuloitua!!!
- Anonyymi00007
Musta on vastenmielistä puhua mun exästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022