Hei.
Oon pitkään jo miettinyt näitä asioita ja kaipuu löytää samanhenkistä seuraa alkaa olemaan jo aika kova. Haluaisin löytää naisen jonka kanssa meillä voisi olla suhde hänen rintoihinsa liittyen, miksei vaikka muutenkin. Mutta siis minulle kävisi ihan vain satunnainen imeminen pari kertaa viikossakin.
Haaveissani olisi löytää kumppani, jonka kanssa voisimme vaikka katsoa yhdessä elokuvaa tai hän voisi lukea tms. Samalla kun imen hänen nännejään ja puristelen hänen rintojaan. Se olisi niin unelmien täyttymys vain saada imeä ja koskettaa niitä niin paljon kuin huvittaa ja samalla tuottaa molemmille läheisyyttä ja yhteyttä, joka tänä päivänä on hyvin harvassa.
Ikävä kyllä näitä asioita on aika vähän julkisuudessa ja tämä on sellainen fetissi, mitä ei oikein voi pamauttaa kun seuraa haetaan, joten sillä ehkä tällainen anonyymi ilmoitus on kaikkein toimivin ainakin oman mielenrauhan puolesta.
Onko kukaan löytänyt aikuisimetysseuraa Suomesta? Tämä myös kiinnostaa minua aidosti, joten kokemuksia kuullaan myös:)
Aikuisimetys / ANR / ABF
8
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00002
Miksi pitää olla typerä. Tee sinä joka ketjuun vajakkikommentoija åmitä lystäät ja anna toisten ihmisten puuhailla omia juttujaan.
Ap, olisi ihanaa jos joku vaan imeskelisi ja puristelisi, uskon että itse voisin nauttia siitä että näkisin rintojeni tuottavan jollekin tuolla tavalla lämpöä ja läheisyyttä. Omani ovat varatut, mutta toivon vilpittömästi että etsintäsi tuottaa tulosta Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi pitää olla typerä. Tee sinä joka ketjuun vajakkikommentoija åmitä lystäät ja anna toisten ihmisten puuhailla omia juttujaan.
Ap, olisi ihanaa jos joku vaan imeskelisi ja puristelisi, uskon että itse voisin nauttia siitä että näkisin rintojeni tuottavan jollekin tuolla tavalla lämpöä ja läheisyyttä. Omani ovat varatut, mutta toivon vilpittömästi että etsintäsi tuottaa tulostaKiitos kauniista viestistä:)
- Anonyymi00003
Kuulostaa oikeastaan ihan kivalta.
Jos olisin sinkku, niin miksipä ei!- Anonyymi00004
Ja melko isorintainen nainen olen.
- Anonyymi00005
Eihän tuo pettämistä olisi.
Antaist vain tissiä suuhun.
Maistuis mullekin
EspoonM66 - Anonyymi00006UUSI
Tomppajoo kirjoitti:
Pitääkö kumppanisi samoista asioista?
Jostain syystä harvemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099