Hei.
Oon pitkään jo miettinyt näitä asioita ja kaipuu löytää samanhenkistä seuraa alkaa olemaan jo aika kova. Haluaisin löytää naisen jonka kanssa meillä voisi olla suhde hänen rintoihinsa liittyen, miksei vaikka muutenkin. Mutta siis minulle kävisi ihan vain satunnainen imeminen pari kertaa viikossakin.
Haaveissani olisi löytää kumppani, jonka kanssa voisimme vaikka katsoa yhdessä elokuvaa tai hän voisi lukea tms. Samalla kun imen hänen nännejään ja puristelen hänen rintojaan. Se olisi niin unelmien täyttymys vain saada imeä ja koskettaa niitä niin paljon kuin huvittaa ja samalla tuottaa molemmille läheisyyttä ja yhteyttä, joka tänä päivänä on hyvin harvassa.
Ikävä kyllä näitä asioita on aika vähän julkisuudessa ja tämä on sellainen fetissi, mitä ei oikein voi pamauttaa kun seuraa haetaan, joten sillä ehkä tällainen anonyymi ilmoitus on kaikkein toimivin ainakin oman mielenrauhan puolesta.
Onko kukaan löytänyt aikuisimetysseuraa Suomesta? Tämä myös kiinnostaa minua aidosti, joten kokemuksia kuullaan myös:)
Aikuisimetys / ANR / ABF
20
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00002
Miksi pitää olla typerä. Tee sinä joka ketjuun vajakkikommentoija åmitä lystäät ja anna toisten ihmisten puuhailla omia juttujaan.
Ap, olisi ihanaa jos joku vaan imeskelisi ja puristelisi, uskon että itse voisin nauttia siitä että näkisin rintojeni tuottavan jollekin tuolla tavalla lämpöä ja läheisyyttä. Omani ovat varatut, mutta toivon vilpittömästi että etsintäsi tuottaa tulosta Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi pitää olla typerä. Tee sinä joka ketjuun vajakkikommentoija åmitä lystäät ja anna toisten ihmisten puuhailla omia juttujaan.
Ap, olisi ihanaa jos joku vaan imeskelisi ja puristelisi, uskon että itse voisin nauttia siitä että näkisin rintojeni tuottavan jollekin tuolla tavalla lämpöä ja läheisyyttä. Omani ovat varatut, mutta toivon vilpittömästi että etsintäsi tuottaa tulostaKiitos kauniista viestistä:)
- Anonyymi00003
Kuulostaa oikeastaan ihan kivalta.
Jos olisin sinkku, niin miksipä ei!- Anonyymi00004
Ja melko isorintainen nainen olen.
- Anonyymi00005
Eihän tuo pettämistä olisi.
Antaist vain tissiä suuhun.
Maistuis mullekin
EspoonM66 - Anonyymi00006
Tomppajoo kirjoitti:
Pitääkö kumppanisi samoista asioista?
Jostain syystä harvemmin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eihän tuo pettämistä olisi.
Antaist vain tissiä suuhun.
Maistuis mullekin
EspoonM66EspoonM66 ajelisitko kauemmaskin tisujen perässä? Maitoa ei tuu, mut nautin siitä kun joku imee rintoja.
N35 H rinnat - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
EspoonM66 ajelisitko kauemmaskin tisujen perässä? Maitoa ei tuu, mut nautin siitä kun joku imee rintoja.
N35 H rinnatMissäpäin olet? M33
Anonyymi00007 kirjoitti:
EspoonM66 ajelisitko kauemmaskin tisujen perässä? Maitoa ei tuu, mut nautin siitä kun joku imee rintoja.
N35 H rinnatItseäkin kiinnostaisi vaikka joskus ajaa viikonloppua varten:) M34
- Anonyymi00009
Tomppajoo kirjoitti:
Itseäkin kiinnostaisi vaikka joskus ajaa viikonloppua varten:) M34
se olis kyl mukavaa N35
Anonyymi00009 kirjoitti:
se olis kyl mukavaa N35
Olisiko sua kiinnostanut jutella muualla lisää? Mut löytää treffistä samalla tunnuksella
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
N35 H rinnatMissäpäin löytyy N 35 H rinnat? Eli kuinka kauas pitäisi ajella imemään?
- Anonyymi00010
Onko sulla kikkiä?:-) voisi jutella enemmänkin aiheesta
Kyselee N30- Anonyymi00011
Kik:Wellu79
Moi! Kik ei valitettavasti ole yhteistyöhaluinen mun kanssa (en käsitä miksei se toimi omassa puhelimessa millään) mutta tuo suomi24 treffit profiili Mulla toimii! Olisi kyllä itseänikin kiinnostanut jutella lisää kanssasi:)
- Anonyymi00013
Täälä olisi asiasta kiinnostunut 44v mies Keski-Suomesta. Viestiä saa laitella kik. jerqustan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906