Steve Kariya Bluesiin, eli hänestäkin nyt tulee sitten täysi flobbi.
Steve Kariya
8
782
Vastaukset
- lätkätietäjä
bluesin tilanne ei voi muuta sanoa.Kariya ei floppaa,se on aivan satavarma.Pitää munkii nostaa blues ylemmäs omissa veikkauksissani.Voi taistella jopa mitalista jos hyvin käy.
- Sakke
Varmasti flobbaa ja pahasti, ei voi onnistua ainakaan lähellekkään yhtä hyvin kuin Ilveksessä viimekaudella. Tai ei ehkä Kariya flobbaa mutta koko Blues, niinku aina.
- Nonnukka- 90
Mistäköhän Bluesilla budjetti kaikkiin huippu pelaajiin... ?
- Sakke
Nonnukka- 90 kirjoitti:
Mistäköhän Bluesilla budjetti kaikkiin huippu pelaajiin... ?
Eiköhän se Salonojan Jussilta tuu.
- Anonyymi
Luottamus mustissa täysin vieraissa
- american sexmachine
Todellakin flobbaa. Ero on samaa luokkaa kuin Cory Murphyn siirtyessä Bluesista Ilvekseen, tosin ero on päinvastainen.
Ja syy on: Bluesissa ei ole kiva pelata...- LeukaMononen
Taitaa käyä Blyyshille samat kun mm. hifkille, bars kazanille ja modolle. Kaadutaan liialliseen nimilistaan, se on veikkaus ens kaudesta... Miettikääpä sitä
- kärppänen
Kyllä bluusissa tahti muuttuu. Ekakertaa on ohjaksissa mies joka vissinä estää edelliskausinen löysäilyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752