Huomenna on taas tuplaprovisio, miten se menee Kelan ajoissa?

Anonyymi-ap

Miten Kela on huomioinut laissa määrätyn sunnuntailisän ja sen noudattamisen valvonnan?

Julkisen sektorin virkavastuulla oleva Kelan henkilökunta on tietenkin tarkasti määritellyt palkan lisien aikana suoritettavien ajojen hinnat, jotta toiminta ei riko lakia.

14

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yksinkertaisesti ajat tupla määrän kela kyytejä arkeen verrattuna varsinkin jos olet renki.

• Anonyymi00002

Kela on tehnyt ajoista alihankintaketjuja, kuten muutkin yhteiskuntavastuuttomat toimijat. Kelan toiminta on samanlaista kuin marjanpoimijoiden kanssa ja telakoilla. Lähin Kelan toimintaa vastaava esimerkki on Wolt, jonka toiminnan korkein hallinto-oikeus totesi laittomaksi.

• Anonyymi00003

Renki ajaa silloin kun käsketään ja niin kauan kuin käsketään. Jos on valittamista, niin tulee kenkää. Sunnuntailisä tarkoittaa, että saat muutaman kerran avokkaasta, jos kassa on huono. Katsos, kaikki voi tehdä reilummin eli teet reilummin töitä ja pidät nokkasi ummessa.

• Anonyymi00004

Mitä noista, maksaa kassasta pyhäpäivän palkat ja ajaa keikkaa. Ei kai se ajojen maksajan vika ole että tes on mitä on.

• Anonyymi00005

Työnantajan kuuluu maksaa sunnuntaisin ja pyhäpäivinä 100% korotettu palkka niinkuin muillakin aloilla. Eikä sillä ole väliä onko pyhäpäivänä ajettu kyyti Kela- vai normaalikyyti.

• Anonyymi00006

Älä unta nää, ei koskaan makseta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Älä unta nää, ei koskaan makseta.

Kela on ammattirikollisten pesä.

• Anonyymi00007

Ei olla problem. Otta omavastu 50 tai 100 euro

• Anonyymi00011

Tuo on oikea toimintatapa. Asiakkailta on otettava ylimääräinen hinta, koska Kela ei hoida lakisääteisiä velvoitteitaan, vaan haluaa huijata työtään tekeviä kansalaisia.

Taksin AINOA TARKOITUS on tuottaa VOITTOA omistajilleen.

• Anonyymi00008

Tänään kuljettaja tuli kolaroimallaan taksilla talliin . Kolarin syypää oli kuski. Taksissa on tuhannen euron omavastuu. Toinen kerta, ja sovittiin taas että otetaan kuskin lomarahoista.
      Seuraavasta osumasta aletaan vähentää lomapäiviä.

• Anonyymi00009

No tuo ollessaan totta kertoo isännän köyhyydestä enemmän.
        Noh niitä mahtuu taksi/kuljetusalalle monen monta.

• Anonyymi00010

Ei kalustoa pidä rikkoa. Ota kuljettajan palkasta myös kaikilta seisontapäiviltä kassan menetys ja vara-auton vuokra. Lisäksi tyhmyyssakko 5000€.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kalustoa pidä rikkoa. Ota kuljettajan palkasta myös kaikilta seisontapäiviltä kassan menetys ja vara-auton vuokra. Lisäksi tyhmyyssakko 5000€.

Itse pidän n 10000€/vuosi puskuria korjauksiin per auto.
        Ja vaikka kuski ajaa vuoden ilman vahinkoja niin hän ei sitä saa.
        Ollaan siis tasoissa, sä oot valmis ottamaan ja mä olen valmis pitää omistani huolen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itse pidän n 10000€/vuosi puskuria korjauksiin per auto.
        Ja vaikka kuski ajaa vuoden ilman vahinkoja niin hän ei sitä saa.
        Ollaan siis tasoissa, sä oot valmis ottamaan ja mä olen valmis pitää omistani huolen.

Tämä, entistä tiukemmin pidän rahoistani huolen. Ennen sentään pystyi vähän parempaa autoa tai bonusta pistää hyvälle kuskille.
        Nykyisille paljon kannata, itkupillejä kaikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      19
      1754
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      311
      1390
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe