Painostavaksi vai miksi vastasit siihen niin? Ei ollut tarkoitus en niin tarkoittanut halusin vain vähän selvyyttä. Joku siinä sinua selvästi ärsytti koska laitoit liinat kiinni lujaa. En sen jälkeen ole tehnyt mitään koska jos et voi luottaa minuun ja jos säikähdät kaikkea mitä kirjoitin tai puhuin niin ei se silloin ole varmaankaan kovinkaan järkevää...
Koitko sen mun viestin silloin jotenkin
11
304
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menikö aloitus naiselle?
- Anonyymi00002
Kyllä joo... Aloitus on naiselle.
- Anonyymi00003
En kokenut painostavaksi.
Sain siitä vain kuvan ettet halua keskustella asiasta enempää. - Anonyymi00004
Milloin?
- Anonyymi00005
Kun et enää vastannut myöhemmin mitään.
- Anonyymi00006
En ole laittanut liinoja kiinni. Vai tarkoititko, kun en vastannut? Sähköpostiin?
- Anonyymi00007
Muistuttaisitko hieman mistä viestistä nyt on oikein kyse?
- Anonyymi00008
Se että haluaa selvittää mitä toinen haluaa, olettaen itse jotain ja kirjoittaen kuin se olisikin ainut asia mitä todella voi olla mielessä, vieläpä aivan vieraalle ihmiselle!
On typerintä mitä itse tiedän.
Totta hemmetissä silloin lyödään liinat kiinni eikä jäädä enempää lepertelemään!
Luulisi olevan itsestään selvää.
Voi vaikka kuvitella että niin sanottaisiin jollekin itselle rakkaalle ihmiselle..
Miltähän se mahtaisi tuntua?? Jos he tai hän saisi samanlaista kohtelua! meille naisille kun jostain syystä on niin helppo miesten suoltaa juuri alatyylistä 💩💩💩
Voihan olla niin että ei ole totuttu muunlaisiin naisiin.. ei silti pidä yleistää, siinä voi menettää jotain mukavaa ja arvokasta elämässään. - Anonyymi00009
Mulle ei tosiaankaan tarvitse mitään viestiä laittaa. Se oli sulta vaan ns. tikusta asiaa. En vastaa enää suoraan mitään. Sulle ei kuulu muiden asiat.
- Anonyymi00010
Joo kyl mä loukkaannuin, en oikeen tie kuin sut pitäs ottaa. Oot kylmä ja oit kuuma. Joskus jopa ihminen. Mut täällee.. ihan perus vesi ihmisen solinaa. Valuu sormien läpi kuin liukas saippua. Välillä tuntuu että vain vihaat.
- Anonyymi00011
Sä oot niin mt potilas kuin vain voit olla olishan sun nyt pitäny muistaa miten kirjoitat minulle no valitsit sitten polkusi good bya ei oo ikävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780