niin en muutu lesboksi. Sori mut yök. Ajatuskin 🤮
Vaikka kuinka yritätte mua kiusata,
28
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
eikö eheytysleireistä ole mitään opittu
- Anonyymi00002
Mikä vatun eheytys-leiri. Jos toiset ovat lepsoja tai bi-henkisiä, niin saavat mun puolesta olla. Minä olen syntynyt heteroksi ja en muuksi muutu. Sitä vain ilmoittelin tässä.
- Anonyymi00003
selvästi lesboksi ollaan jotain eheyttämässä
- Anonyymi00008
Onko aloittajaäijä tämä väärinkirjoitus yhtä pikantti lisä kuin tämä enääN- sana?
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Selvästi ei ole näin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä vatun eheytys se on jos lesboksi eheytetään. Niinkuin kirjoitin hetero olen ja sellaisena pysyn. Näin. Menikö nyt jakeluun. Jos ei menny niin en jaksa vängätä asiasta kakaroiden kanssa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Selvästi ei ole näin.
Niin näinkin tätä palstaäijän mielikuvituksellista monologia voisi tulkita, huono häviäjä
- Anonyymi00028
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei lesboksi eheytetä, siihen synnytään. Olen hetero enkä muuksi muutu.
- Anonyymi00004
Ei sellaiseksi muututa, sen verran kannattaisi tyhmemmänkin koittaa tajuta.
- Anonyymi00005
Jos nuolee myrkkysammakoita ja ripulit housussa ujeltaa "olen jumala!" voi manifestoida todeksi mitä vaan!
- Anonyymi00006
Eikä näihin naisille katkeran äijän alkeellisiin trollauksiin tulisi uskoa, sen pitäisi jo tyhmimmänkin tajuta, naisviha rajoittaa ymmärryskykyä, mutta olisiko jopa sinulla tullut raja vastaan? T naiselta tää kollektiivisesti kaikille
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos nuolee myrkkysammakoita ja ripulit housussa ujeltaa "olen jumala!" voi manifestoida todeksi mitä vaan!
Et taida ikävä kyllä olla aloituksen kirjoittanut kekkeruusimies, vaan joku muu keke, eikö?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et taida ikävä kyllä olla aloituksen kirjoittanut kekkeruusimies, vaan joku muu keke, eikö?
Sinulta jos kysytään olen sinä ja minä yhtä aikaa, kätevää!
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinulta jos kysytään olen sinä ja minä yhtä aikaa, kätevää!
I see- are you ”many” are you legion? -rosario
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
I see- are you ”many” are you legion? -rosario
Crux sacra mihi dux🤭
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
No manifestoi ihan keskenäsi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole kekekään. Nainen olen.
- Anonyymi00010
Täällä on aika paljon näitä lesboja ja homoja. Viime yön tainnut olla oikein homobileet 😉
- Anonyymi00018
En niistä tiedä kun en niissä piireissä kulje, eikä sen puoleen kiinnosta. Jokainen olkoot mitä on, ei ole multa pois.
- Anonyymi00021
Onko sinulla aloittajaäijä ristiriitaisia ja ns vaikeita tunteita samaa sukupuolta kohtaan, jota PROSESSOIT😉 näillä joka suuntaan rönsyilevillä esityksillä?
- Anonyymi00011
Ajattele nyt ap kosteaa torttua, mikä odottaa kutsuvana kielen maagista kosketusta. 😋
- Anonyymi00019
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
- Anonyymi00022
Lesbot rulaa👍👊
- Anonyymi00023
Tykkäät mieluimmin olla sprm ämpäri.
- Anonyymi00024
Hienoa urbaani juntti neitsytpoika isosta kaupungista- jaksaa jaksaa. T äiTee
- Anonyymi00026
Oma mies jo on.
- Anonyymi00025
Heterot rulaa myöskin!
- Anonyymi00027
Joo näillä samaa sukupuolta hehkuttavilla kun ei ole kyse mistään vapaasta rakkaudesta vaan ideoloogiasta eiköhän sen tyhmäkin tajua…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872