Ootko pannu kaverisi isää tai äitiä?
Millasessa tilanteessa tapahtu?
Saiko kaverisi tietää ja miten suhtautu?
Kaverin isää tai äitiä?
10
763
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen mies ja ei en ole pannut kavereiden vanhempia.
Kaverini lähti äitinsä ja siskonsa kanssa ulkomaille pariksiviikkoa ja hänen isä jäi kotiin.
Oli perjantai alkuilta ja ajattelin mennä kahville käymään ja kuluttamaan aikaa ennekuin piti nähdä muita kavereita.
Noh, make oli pikku tuiskeessa saunan lämmitys touhuissa ja pyysi kaveriksi. Suostuin ja sain heti pullon olutta. Siinä saunoessa otettii olutta ja puheet kääntyi seksiin, huomasin maken kullin kovenevan, hän tietenkin huomasi tuijotukseni.
Käytiin vilvoittelemassa,oltiin molemmat nakuna ja maken kulli seisoi jo kunnolla, hän veteli parikertaa nahkaa eestaas.
Silloin minunkin kulli koveni ja tein saman kuin makekin.
Silloin make sanoi että mennääs sisälle, löylyt ja sen jälkeen pesulle, meinasin pukea vaatteeni päälle niin make kielsi sen, ihmettelin hiukan mutta sanoi että olis parempiakin vaatteita.
Hän haki kaverin siskon pitsiset pikkarit ja liivit.
Eihän mun kulli pikkareissa pysynyt.
Make hieroi kulliaan ja pyysi ottamaan suihin, no pikku hiprakassa annoin mennä, oli outoa ottaa miehen kulli suuhun ja imeä sitä. Make hieroi oersettäni koko ajan ja sormi kävi usein reiälläni.
Kuola valui rintsikalle ja rinnalleni kunnes make sanoi että nyt riittää.
Hän haki jotain rasvaa ja rupesi sormea työntämään oerseeseeni, ensin yksi sitten toinen.
Kävi käsky köydä kontilleen ja olla mahdollisimman rentona.
Tunsin kullin reiälläni eikä se meinannutvsisään mennä, mutta pikkuhiljaa se meni kokonaan sisääni.
Make rupesi ensin onneksi rauhallisesti panemaan mun persettä, välillä vauhti kiihtyi ja välillä rauhallisemmin.
Olin siinä kun mikäkin pikku lortto perse pystyssä, rintani maksasi lattiaa vasten ja en voinut olla samalla runkkaamatta.
Hetken päästä tunsin orkkuni tulevan, sain isoimnan orkun siihen asti ja ilmeisesti perseeenikin suopisteli kun tunsin maken kiihdyttävän tahtia ja laukeavan suoleeni matalan murinan saattelemana.
Siitä kun tokenin niin mentiin pesulle ja sovittiin ettei tämä jää ainoaksi kerraksi.
Oli siitä rahahallisesti myöhemmin hyötyä opiskeluiden aikana.- Anonyymi00009
Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00003
Joo
- Anonyymi00008
Oli ollut kunnon ryyppy juhlat, muut nukui kun siivoilin pihaa. Ovi aukesi ja Tarja tuli ulos tupakalle, tuli jutulle kehuskeli minua ja haukkui miestään.
Siinä sit siirryin keräileen sauna kammariin tavaroita, toi tuli perässä ja tunsin sen rinnat mun selässä, kikatti törmäystä. Menin itse punaiseksi ja hieman panikoin. Olin toki ihaillut tätä uhkeaa blondia aina, oli huoltamolla töissä ja aina iloinen asiakas palvelia, sai meidät nuoret sielä viihtymään. Käännyin ja katsoin hänen uhkeita rintojaan, mietin et mitä menetettävää mulla on, tarrasi molemmin käsin noihin rintoihin ja kaivoin ne esille yö mekon alta. Tarja toki toppuutteli, mutta työnsin sen avatulle sohvalle. Kömmin hänen haarojen väliin ja leivoin noita ihania rintoja, samalla hamusin nännin suuhuni. Tunsin kyllä pientä vastustella mikä alkoi muuttua huohotukseksi ja "mitä sinä oikein teet" kommenteiksi.
Käteni eksyi pillulle ja se kyllä kostui nopeasti. Kaivoin munani esiin, kielloista huolimatta työnnän sisään. Pikku hiljaa perse alkoi myötäileen mun tahtia, ja pyörimään ihanasti. Hän halusi ratsastamaan ja ei aikaakaan kun laukesi ja itse laskin siemenet sisään pillun sykkiessä. Tarja kävi pesulla itse jäin tuonne nukkumaan.
Aamulla toki hävetti ja Tarja kyl muistutti et jos joku kieltää niin sitä pitää uskoa, olin kyllä peloissani jos se kertoisi miehelleen.- Anonyymi00011
Lisää speden löpinöitä buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697