Joku sanoi joskus

Anonyymi-ap

että jos näiltä keskustelupalstoilta lähtee kokonaan menemään, niin siinä ampuu kuitenkin itseään vähän jalkaan, mutta vois nyt kuitenkin ihan huvin vuoks, ku olinhan mä esim. ylilaudalta poissa kolme vuotta ja sain järkytyksekseni huomata, että täysin samat rullabulkameemit siellä pyörii.

Se on kymmenen vuotta ja sama junnaus.

Mutta mullahan läheinen löysi täältä joutsenparinsa ja oon niin onnellinen sen puolesta, heidän puolesta, se tais vaan olla kyllä tsätin puolelta.. et jos tuntuu, et tääl vois olla, niin voi se olla mahdollistakin🙂

13

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän oli, tai on vieläkin mut ei mahda enää mitään. 💔

• Anonyymi00002

feikit täällä elämässä pärjää ja istuu johdossa

• Anonyymi00003

Että kantsii vaan availla niitä omia komeroitakin välillä

• Anonyymi00005

Miks muka kantsis availla?
        Ei mun komeroissa ole mitään
        miks availisin niitä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miks muka kantsis availla?
        Ei mun komeroissa ole mitään
        miks availisin niitä.

menisit töihin!

• Anonyymi00004

Ilmankos ei ees pankin chattiin pääse. ;)

• Anonyymi00006

Sitä joko on jossain nii pal että ahdistaa, tai sitten ei lain. Jonkinlaista riippuvuutta tai sitten tyhmyyttä sekin.

Elikkä, jos vaikka juo viinaa, niin sitä sitten juo joka päivä. Somettaa tai lankuttaa Ylilautaa vitusti. Kirjoittaa foorumeille hullun lailla.

Sitten on ne toiset joilla on hoksottimia aivoissa, ne käväisee silloin tällöin mestoilla.

Älykäs ihminen osaa muuttaa tapojaan, kadota kuin pieru Saharaan heti kun alkaa tympiä. Ja ne toiset (tyhmemmät) luulee että se on kuollut.

• Anonyymi00007

No kaipa täällä voi silloin tällöin käydä katsomassa öyhötyslankoja ja heitellä mielipiteitään sekaan.

• Anonyymi00009

🦶 🔫 🫲 😫

• Anonyymi00010

Sitte
      Kuitenki kohtalo olis varrannu sun aamorin keskelle ei mitään mettään eikä mihikään palstalle sillä sun elämäsi on erilainen kun sen tuttusi!
      tai muuten paikaan kun et yhtään odota häntä tai/ja et ole parhaimmillaan.

Nm Mun oma kohtalo mies ajo moottoripyörällä ohi kun kävelin keskellä peltolakiaa olovella tiellä paikassa jossa suunnilleen lottovoitto törmätä ihtää tehkää miis vitun pieruverkkareisvja tulla hasottaen... Siinä se oli sitte ...
      En tasan odottanut mitää miestä minnekkään ... Olin vain lenkillä 😅❤️
      Naiselta.

• Anonyymi00011

oon vieläkin täällä

• Anonyymi00012

kuin myös vaikken haluu

• Anonyymi00013

Tää on kyl niiin kuppanen mesta että taidan jossain vaiheessa itse siirtyä lopullisesti pois. Moneen vuoteen en ollut käynyt, tää meno on aika raskaaksi muuttunut niistä kulta-ajoista mitä oli yli 15 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe