että jos näiltä keskustelupalstoilta lähtee kokonaan menemään, niin siinä ampuu kuitenkin itseään vähän jalkaan, mutta vois nyt kuitenkin ihan huvin vuoks, ku olinhan mä esim. ylilaudalta poissa kolme vuotta ja sain järkytyksekseni huomata, että täysin samat rullabulkameemit siellä pyörii.
Se on kymmenen vuotta ja sama junnaus.
Mutta mullahan läheinen löysi täältä joutsenparinsa ja oon niin onnellinen sen puolesta, heidän puolesta, se tais vaan olla kyllä tsätin puolelta.. et jos tuntuu, et tääl vois olla, niin voi se olla mahdollistakin🙂
Joku sanoi joskus
13
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän oli, tai on vieläkin mut ei mahda enää mitään. 💔
- Anonyymi00002
feikit täällä elämässä pärjää ja istuu johdossa
- Anonyymi00003
Että kantsii vaan availla niitä omia komeroitakin välillä
- Anonyymi00005
Miks muka kantsis availla?
Ei mun komeroissa ole mitään
miks availisin niitä. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miks muka kantsis availla?
Ei mun komeroissa ole mitään
miks availisin niitä.menisit töihin!
- Anonyymi00004
Ilmankos ei ees pankin chattiin pääse. ;)
- Anonyymi00006
Sitä joko on jossain nii pal että ahdistaa, tai sitten ei lain. Jonkinlaista riippuvuutta tai sitten tyhmyyttä sekin.
Elikkä, jos vaikka juo viinaa, niin sitä sitten juo joka päivä. Somettaa tai lankuttaa Ylilautaa vitusti. Kirjoittaa foorumeille hullun lailla.
Sitten on ne toiset joilla on hoksottimia aivoissa, ne käväisee silloin tällöin mestoilla.
Älykäs ihminen osaa muuttaa tapojaan, kadota kuin pieru Saharaan heti kun alkaa tympiä. Ja ne toiset (tyhmemmät) luulee että se on kuollut. - Anonyymi00007
No kaipa täällä voi silloin tällöin käydä katsomassa öyhötyslankoja ja heitellä mielipiteitään sekaan.
- Anonyymi00009
🦶 🔫 🫲 😫
- Anonyymi00010
Sitte
Kuitenki kohtalo olis varrannu sun aamorin keskelle ei mitään mettään eikä mihikään palstalle sillä sun elämäsi on erilainen kun sen tuttusi!
tai muuten paikaan kun et yhtään odota häntä tai/ja et ole parhaimmillaan.
Nm Mun oma kohtalo mies ajo moottoripyörällä ohi kun kävelin keskellä peltolakiaa olovella tiellä paikassa jossa suunnilleen lottovoitto törmätä ihtää tehkää miis vitun pieruverkkareisvja tulla hasottaen... Siinä se oli sitte ...
En tasan odottanut mitää miestä minnekkään ... Olin vain lenkillä 😅❤️
Naiselta. - Anonyymi00011
oon vieläkin täällä
- Anonyymi00012
kuin myös vaikken haluu
- Anonyymi00013
Tää on kyl niiin kuppanen mesta että taidan jossain vaiheessa itse siirtyä lopullisesti pois. Moneen vuoteen en ollut käynyt, tää meno on aika raskaaksi muuttunut niistä kulta-ajoista mitä oli yli 15 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015