Rakastellaanko me

Anonyymi-ap

Sitten koskaan? Tai mitä pitäisi tapahtua että olisimme siinä pisteessä?

32

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun pitää ottaa yhteyttä….

• Anonyymi00002

Älä viitsi

• Anonyymi00029

Siis tämän rakastelusta lässyttävän palstaäijänkö vai jonkun jonka kuvittelet lässyttävän täällä tästä rakastelusta? TT

• Anonyymi00003

Lopetan käteen vetämisen? 🤔

• Anonyymi00004

No lopeta jos haluat..

• Anonyymi00005

Sitten kun sulla on lapseton viikkko.

• Anonyymi00006

Ei oo

• Anonyymi00007

Sun pitäs opetella puhumaan

• Anonyymi00009

Se on vierasta

• Anonyymi00030

Sinun pitäisi lopetella tämä passiivisaggressiivinen na pakottaminen tähän henkilöön liittyen josta kertoilet tunkkaista folkloristiikkaa loruillen hänet kirjoittelemaan tätä skeidaa

• Anonyymi00008

Kun tunnemme paremmin toisemme ja tulee sopiva hetki.

• Anonyymi00011

Milloin sitten tutustutaan paremmin?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Milloin sitten tutustutaan paremmin?

Sanotaanko että maaliskuussa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sanotaanko että maaliskuussa.

Älä höpötä

• Anonyymi00012

Kysyy kuka keneltä pitäs osata mun kotioven taakse soittaa ovikelloa tai koputtaa kumpiko helpommin mahtaa toimia ovikello ei välttis ole se herkin mahdollinen ainoa tapa ainakin miten mut voi saada mä kun en ole kotoani missään juurikaan liikkunu hyvään toviin vai ajatteliko joku jotakin muuta pystyvänsä todistamaan

• Anonyymi00013

Joo, heti kun otat yhteyttä. Oon ottanu. Se olis varmaan ensisijainen tapa kommunikoida, ja puhe vasta sitten. Nyt tunnen surua, omaani ja ehkä sinunkin.

• Anonyymi00014

💍!!

• Anonyymi00016

jos lupaat olla vain minun mies Aina

• Anonyymi00017

Ei yhtään mitään kun vedät kaiken pelleilyksi mulle riitti

• Anonyymi00019

Mun pitäis vain olla ihan toisenlainen ja luonteinen ihminen että kävisin elämääsi tai maailmasi mies .

Aito minä ei kelvannut ..sain lähinnä pelkää kiukuttelua ja syylistämistä kun etsin rakkautta sinusta mies
      Se satutti pahasti ja da mietit henkiseen lukkotilaan. Se ilmestyy kun joku kohtelee mua tosi paskasta ja kirkasti.
      Suojelen itseä kun kukas muu ei sitä tee!

Koska minä luulin joskus että sinä olisit ollut se kaikki minulle ...
      Koko elämäni rakkaus .
      Mutta vähäpä mä susta tiesin !
      Pelkää valhetta koko mies.
      Odotin että olisit ollut. Se mies johon voin luottaa tai tukeutua edes vähän kun vaikeaa.
      Mutta sain tosi kylmää kyytiä.
      .surulista on tietäävettäboletvherkkäbja aivan ihana ja
      Rakastava jollekulle muulle naiselle muttet minulle!. En sovi kyllä viereesi
      Olen väärän kokoinen. sinulle!

Sinulla oli vuosia aikaa toimia
      Mutta halusit vain pelleillä ja leikkiä
      Olla yksi avain hirveä kokemus ihmissuhteista ja rakkaudesta mulle lisää..
      Halusit olla vain paha mulle!
      Ymmärrän sen nyt...

Odotin että olisit ollut
      Se mies johon voisin luotaa...
      Mut et ollut et halunnut olla!

Joten annoin sun mennä Jii mies mennä menojasi
      Toivon että olet nyt sitten viimein onnellinen .
      Kun minä olen viimeinkin poissa!
      Tätä sinä tahdot!
      A-Naiselta

• Anonyymi00020

Luonnostaan tapahtuu sitten. Ja latinkini sulle suon 😏

• Anonyymi00022

Luonnostaan sulle menee pöksyihin 😉

• Anonyymi00021

Ainakin mun pimputin murjottaa lopun elämää, jos ei 😄

• Anonyymi00032

Tämä alkaa olla apäijä jo sekä sinun että ehkä parin muunkin lukuelämyksistä ”nautiskelijan” osalta vajaamielinen symbioosi

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tämä alkaa olla apäijä jo sekä sinun että ehkä parin muunkin lukuelämyksistä ”nautiskelijan” osalta vajaamielinen symbioosi

Voihan se aivottomasta naatista tuntua siltä, eikä se väärin oo.

• Anonyymi00023

Pimputinta täytyy hellii pitää hyvänä UU huu suukkoja pus pus nam

• Anonyymi00027

Se on kyllästynyt muhun ;-)

• Anonyymi00031

Jos nämä aloitukses ei jo itsessään aloittajaäijä ole vastenmielistä luettavaa, niin nämä insertit viimeistään. T naiselta

• Anonyymi00024

Minulla ei ole mitään tarvetta mennä sänkyyn kenenkään kanssa. Ja siksi haluan pelkän ystävyyssuhteen muutaman vuoden ikäerolla olevan miehen kanssa!

• Anonyymi00025

Molemmin puolista kiinnostusta täytyy olla

• Anonyymi00026

Mulla narsistiset tavat tai narsistisen luonteen omaavalle mulla tiukat rajat ja haluaa yrittää edes mun kanssa saman katon alla tekee just niin kuin minä sanon ei toimi narsistin kanssa edes tämän mieliksi tekeminen luulee heti itsestään liikoja mihellä taas jos on taipumusta narsismiin todella erittäin lyhyt talutushihna vaati jo että nainen on narsisti että pystyy moiseen nasse mies taas alistaa ja vie itsetunnon naiselta kuin naiselta voidakseen tätä hallita ja kontrolloida ja sama käy toisinkin päin jos mies on liian vahva luontonen muuten hallittavaksi narsistia kun ei kontrolloida rahalla naista ainakaan nasse miestä helposti jos ei tällä ole itsellä tuloja lähtee suhteesta si taas jos ei pysty naistaan rahalla kontrolloimaan ja narsistin kanssa ei pidä erehtyä luulemaan sitä rakkaudeksi että pitää kokoajan toinen nähdä tai vähintään tästä kuulla johtuu omistushalusta ei missään tapauksessa pidä sotkea rakkauteen mitenkään ja jos et raportoi joka hetki jos/kun tulee muutoksia suunnitelmiin olet k usessa kun kotiin menet ja kellon ajoista on pidettävä kiinni sekunnilleen ei saa myöhästyä eikä olla etuajassa miksi saatat muuten yllättää tämän sängystä toisen kanssa OMASTA KOTOA törkein tapa pettää mitä voi olla jos asiasta naiselta kysytään mä taas pidän sitä törkeimpänä tapana mitä lähempänä puolison sukua se on jonka kanssa pettää naisilla ei rajaa sekään miksi rikkoo välit aina suvun keskenkin jopa ei ymmärretä että oli sitoutumis kyvytön ihminen kyseessä muutenkin sukulaisista en aina ihmettele edes monella suvulla on keskinäisiä kaunoja joita kostavat toisilleen läheisistä en hyväksy mä en sellaista läheistä tarvitse elämääni vaikka olisi oma lapsi sukulaiset ei ole niin tärkeitä mulle luokittelem ennemmän samaksi kuin kaveri jos haluaa vaseten oman elämänsä pilata onnea ja pärjäämisiä lapset on uskonu onneksi kunnisi on varoittanu kielto on ehdoton jos isi joutuu kieltämään osaan kyllä sanoa miksi kiellän välttyy siltä vasta kapinalta jonka olen äitini kanssa käyny kun kaikki kiellettiin ilman että sanottiin miksi

• Anonyymi00034

Ainakin palstan ulkopuolella pitää jotain tapahtua ennen tollaisen suunnittelua edes.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5230
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1686
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1650
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1609
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1305
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1120
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe