En luota siihen

Anonyymi-ap

että minulle maksettaisiin korvauksia, joten niin kauan kuin en niitä saa kuljen korvat suljettuina! Menetin puolet elämänhalustani kosak kukaan ei koskaan selittänyt mistä projektista oli kyse. En olisi koskaan halunnut osallistua siihen!

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen edelleen ahdistunut ja stressaantunut kaikesta kokemastani, kuten olen ollut koko projektin ajan! Olisin vain halunnut tehdä töitä itselle mielekkässä ja minulle hyvin rakkaassa työpaikassa ja pärjätä omillani. Miksi kukaan ei ymmärtänyt kysyä minulta, mikä olisi ollut sellainen asia, joka olisi saanut minut kokemaan olevani tasapainoinen ja onnellinen! En ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta ja niin päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Ystävyys ikäiseni miehen kanssa on sellainen josta olen haaveillut, mutta koska voin yhä huonosti en jaksa sellaistakaan nyt! Rikkinäisyys paranee vasta sitten, kun minun toivettani kunnioitetaan korvauksiin liittyen! En pysty koskaan ymmärtämään sitä, miksi minulle ei selitetty sitä mikä oli projektin tarkoitus. Olin jo silloin väsynyt, koska en ymmärtänyt mitä minulle rakkaat työkaverit esittivät ja keneen se kaikki liittyi! Jo silloin projekti olisi pitänyt keskeyttää, koska se oli ollut menossa jo neljän vuoden ajan minun siitä mitään ymmärtämättä! Kukin voi tahollaan miettiä miltä sellainen elämä tuntuisi kuin olisi elänyt kuin sellaisessa maassa, jonka kielestä ei olisi ymmärtänyt mitään moneen vuoteen! Ja tietystä kauheaa on ollut kauan jatkunut asumisrauhan menetys! Oma koti ei ole tuntunut turvalliselta kaiken sen asumisrauhan menetyksen takia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe