Kuin tuo Lover sarjan mies? En syytä, kysyn vaan.
Oletkohan mies samanlainen
28
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se pitäs nähdä.
- Anonyymi00002
En ole katsonut. Olen pelimies aamusta iltaan kun aikaa on.
- Anonyymi00003
Mun isä oli, ehkä huono ja paha nainen voi minusta saada noita piirteitä esille? Ehkä siinä pelossa, en uskalla seurustellakaan? Tätäkin miettinyt. Olin äitini poika enemmän, kärsin siitä, että näin äitini kärsivän pahasta ja raivoavasta isästä.
- Anonyymi00005
Kuulostaa tutulta. Jännä jos meillä samoja
- Anonyymi00015
Ei se ole naisen vika kuinka mies käyttäytyy. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestä. Kaikista paras valta on sillä joka osaa poistua tilanteesta provosoimatta ja provosoitumatta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei se ole naisen vika kuinka mies käyttäytyy. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestä. Kaikista paras valta on sillä joka osaa poistua tilanteesta provosoimatta ja provosoitumatta.
Joo, tää on niin totta. P*skiaiset syyttelee aina muita omasta huonosta olosta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyl se voi olla, uhriutuva nainen voi olla petollinen. Naisetkin osaavat pelata likaista peliä ja sellainen voi ärsyttää miehen jopa raivostumiseen asti. Aina ei se hyvä käytössään auta, jos nainen on pahantahtoinen. Valehteleva nainen on aina petollinen ja arvaamatonkin.
Lapsena muistan naapurista tapauksen, jossa oli äiti joka oli todella paha miehelleen, sen pahuuden aistin jopa lapsena, meillä oli isä sellainen äidilleni. No tämä naapurin nainen sit yhtenä iltana juoksi soittelemaan meidän ovikelloa, kun hänen miehellä oli tullut mitta täyteen.
Mies oli todella raivona, saivat lopulta sovittua perheriitansa. Alistaminen on huono vaikutin suhteessa. Mut aina näissä riidoissa ei ole sama lopputulos. Monissa tapauksissa ero on vääjäämätön, ei saada sovittua riitoja. Kaikkea ei voi anteeksi antaa, sen on elämä minullekin jo opettanut. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyl se voi olla, uhriutuva nainen voi olla petollinen. Naisetkin osaavat pelata likaista peliä ja sellainen voi ärsyttää miehen jopa raivostumiseen asti. Aina ei se hyvä käytössään auta, jos nainen on pahantahtoinen. Valehteleva nainen on aina petollinen ja arvaamatonkin.
Lapsena muistan naapurista tapauksen, jossa oli äiti joka oli todella paha miehelleen, sen pahuuden aistin jopa lapsena, meillä oli isä sellainen äidilleni. No tämä naapurin nainen sit yhtenä iltana juoksi soittelemaan meidän ovikelloa, kun hänen miehellä oli tullut mitta täyteen.
Mies oli todella raivona, saivat lopulta sovittua perheriitansa. Alistaminen on huono vaikutin suhteessa. Mut aina näissä riidoissa ei ole sama lopputulos. Monissa tapauksissa ero on vääjäämätön, ei saada sovittua riitoja. Kaikkea ei voi anteeksi antaa, sen on elämä minullekin jo opettanut.Tämä todistaa sen, että nainen voi olla yhtä häikäilemätön suhteessa, jossa on alistuva mies?
- Anonyymi00004
Näin narsistin uhrina alko äsken ihan sydän pomppia ja alko taas ahdistaa.
Joskus tuntu kuin se ois tahallaan halunnut tehdäut mustasukkaiseksi. Että saisi omat pisteet ylös ja nostatti itseään sillä kaikella. Se uhka sattumisesta oli koko ajan läsnä. Jatkuva sotiminen ja vääntäminen niiku tossa sarjassa ja se että se sai ton tytön irti töistään on samoja mitä mulle kävi
Kaikki mikä oli mulle tärkeitä asioita. Mun ystävät ja mun perhe lapset ja lopulta se haukku mun vanhemmat. Ihan sekopäitä. - Anonyymi00006
Vaikee kust ton naisen lähteä kun sillä on lapsi. Onneks en erehtyny siihen huh huh
- Anonyymi00007
Kosiminen tapahtuu noin kuukaudessa. Lahjominen. Sitten alkaa muiden naisten kehuminen. Pettäminen yms
- Anonyymi00022
Se meni just näin. Hyi yökötys.
- Anonyymi00008
Haukkuminen. Vähättely. Syyttely. just kaikki mitä toi äijä tekee
- Anonyymi00023
Tämä. Soittelu perään, jos olin kaverin luona. Jatkuvia tarkistussoittoja, vaikka itse oli se joka petti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tämä. Soittelu perään, jos olin kaverin luona. Jatkuvia tarkistussoittoja, vaikka itse oli se joka petti.
Yleensä se on sitä tarkistusta kun on oma muna jonkun toisen suussa tai treffit sovitttuna. Valkeni itselle vasta tosi paljon myöhässä. Koska se oli viettelevää ja seksikkään mustasukkaista. Ihan helvetistä se olikin. sanoinkuvaamaton yllätys mitä touhusi taustalla. 😞😓
- Anonyymi00009
Mä en katto kyseistä sarjaa.
2 edellistä suhteen aloitusta paljastu narsisti miehiksi.
Mua ei vaan huvita katsella oman helämännhelvetilidiä kokemuksia tveestä!
Ja toinen niistä miehistä muistuttaa jonkin verractötö päähenkilö miestä .
Nimikin alkobjiillö ja minä .
Olen kuin brunette nainen ...
Liippaa liian läheltä...
Kirjan josta tämä sarja saanut inpiraation aijon kyllä lukea ...
Mutta ensin minun on kyllä voitava paljon paremmin ...
Narsistin unri ... Moneen kertaan
Naiselta!- Anonyymi00017
Voimia selviytymiseen. Toinen narsistin uhri.
- Anonyymi00010
En tiedä, millainen se on. Toivottavasti se ei oo samanlainen kuin minä. Sanon vaan
- Anonyymi00011
Tuo sarjan mies on pientä.En ole vielä katsonut kaikkia jaksoja.
Tosielämässä on paljon pahempaa. - Anonyymi00012
On se T
- Anonyymi00013
Minulle tuli heti mieleen se, että niin voisi olla!
- Anonyymi00014
Ajattelin niin jo monia vuosia sitten, ettähän ei ole mukava ihminen. Ja tietysti myös ikä sellainen, ettei minulle tulltu mieleenkään ruveta häneen tutustumaan! Omituinen ohittaja!
- Anonyymi00016
Toi eilinen jakson loppu oli se mihin se johtaa. Nainen sekoo kun ajetaan ihan seinää vasten. Sitten se muija on se syyllinen. Helppo uhri nainen jolla on pienet lapset. Noi tommoset miehet pitäs lahtaa. Sanoo sit vaan syyks sen synnytysmasennuksen. Just sen mitä toi äijä kaiken syyksi tossa tuputtaa.
- Anonyymi00018
Just tätä se on. Mies tekee tyhjäksi koetun totuuden. Oot hullu, kuvittelet on yleisintä puhetta
- Anonyymi00020
Tuli tuosta viime jaksosta aika synkät fibat heti alusta. Se alkoi perheterapiasta ja nosti omia muistoja pintaan. Mietin miksi katson tuollaista, kun olen itse joutunut elämään sellaisessa.
- Anonyymi00026
Minä katson koska olen jo aika hyvin tervehtynyt. Kiva kelata ja tajuta.
- Anonyymi00027
En ole samanlainen, miten sinä, senkin pakinoija.
T.minä olen
https://m.youtube.com/watch?v=Adgx9wt63NY&pp=0gcJCUABo7VqN5tD - Anonyymi00028
Vaikia sanoa onko haminassa moisia miehiä kuinka monta osaavat hyvin esittää julkisellapaikalla mutta silti niistä jää aina sellanen limanen vaikutelma kun mielistelevät minkä kerkiävät että edes joltain saisivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867