ei tiedä sitä, etten ole sellainen joka voisi kaivata oman lapseni ikäistä ihmistä. Vaikka olen täälläkin pohtinut hänen tilannettaan paljon, se ei merkitse sitä että haluaisin toteuttaa niitä hänen kanssaan. Se liittyy mielestäni erityispiirteisyyteeni ja asioiden pohtimiseen ylipäätään! Mutta siitä olen todella tarkka kenen kanssa voin ja haluan aikaani jakaa! Jo se ettei henkilö osaa puhua, on ehdottomasti negatiivinen asia ja toiseksi, en ole kiinnostunut korjaamaan kenenkään sellaisen henkilön elämää, jonka elämässä on paljon pielessä, tai jonka persoona herättää epäilyä vaikeista ongelmista! Ja se näkyi jo vuosia sitten, millainen henkilö oli kyseessä! Se että minun liikkumisiani seurattiin on sellainen asia jota en hyväksy keneltäkään! Ja se ei mahdollista tutustumista minuun koskaan! Ja jo pelkkä ikä on este kaiken muun lisäksi!
Jos minua ei tunne
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaiken mitä olen joutunut kokemaan olisi voinut estää se, että olisitte kysyneet minkä ikäsistä miehistä pidän ystävänä! Ajatelkaa miten paljon paremmin olisin voinut, jos se kaikki olisi jäänyt kokematta! On jopa tuntunut siltä, että minun haluttiin voivan huonosti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti135737- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494