ei tiedä sitä, etten ole sellainen joka voisi kaivata oman lapseni ikäistä ihmistä. Vaikka olen täälläkin pohtinut hänen tilannettaan paljon, se ei merkitse sitä että haluaisin toteuttaa niitä hänen kanssaan. Se liittyy mielestäni erityispiirteisyyteeni ja asioiden pohtimiseen ylipäätään! Mutta siitä olen todella tarkka kenen kanssa voin ja haluan aikaani jakaa! Jo se ettei henkilö osaa puhua, on ehdottomasti negatiivinen asia ja toiseksi, en ole kiinnostunut korjaamaan kenenkään sellaisen henkilön elämää, jonka elämässä on paljon pielessä, tai jonka persoona herättää epäilyä vaikeista ongelmista! Ja se näkyi jo vuosia sitten, millainen henkilö oli kyseessä! Se että minun liikkumisiani seurattiin on sellainen asia jota en hyväksy keneltäkään! Ja se ei mahdollista tutustumista minuun koskaan! Ja jo pelkkä ikä on este kaiken muun lisäksi!
Jos minua ei tunne
Anonyymi-ap
1
63
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaiken mitä olen joutunut kokemaan olisi voinut estää se, että olisitte kysyneet minkä ikäsistä miehistä pidän ystävänä! Ajatelkaa miten paljon paremmin olisin voinut, jos se kaikki olisi jäänyt kokematta! On jopa tuntunut siltä, että minun haluttiin voivan huonosti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862