Tuletko tänään illalla sinne missä näin sinut autossa istumassa. Haluaisin puhua kanssasi, lupaathan että puhut ja selität mulle, etkä huuda..
Voidaanko jutella, minä kysyn nyt
17
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
miksi sinä kuvittelet että minä huutaisin sinulle
- Anonyymi00004
Miksi sinä kuvittelet aloittajaäijän satua mukaillen, että olet eilen istunut autossa, josta joku tietty olisi voinut ainut bongata? Moroo
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kuvittelet aloittajaäijän satua mukaillen, että olet eilen istunut autossa, josta joku tietty olisi voinut ainut bongata? Moroo
Missä lukee eilen? -sivu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä lukee eilen? -sivu
No näin tästä palstaäijän sadusta voisi päätellä täällä palstan todellisuudessa, missä etenkin se itse nostelee nimenomaan eilisiä kirjoituksiaan esiin. Et ehkä servannut nyt. TT
- Anonyymi00002
Huh teitä
- Anonyymi00003
Missä näit minut autossa istumassa? Mä en ole nähnyt sinua. Puhutaan vaan jos lähestyt viestillä irl. Miksi huutaisin?!
- Anonyymi00005
Kyseletköhän aloittajaäijä vähän liiankin monta kysymystä itseltäsi nyt
- Anonyymi00006
Älä edes kaipaa miestä, joka ei pysty keskustelemaan huutamatta. Säästyt elämässä paljolta.
- Anonyymi00010
Ja seuraavaksi hän valitsee tällaisen alentuvan setämiesmäisen asenteen palstaäijän höpötysaloitusta kohtaan. Yllätys…
- Anonyymi00014
J
0
0
- Anonyymi00007
"Huutokauppaa taksitolpalla". -sivu
- Anonyymi00011
Liittyykö Keila tämä kiintoisa ilmeisesti itseäsi siteeraava (siis miksi nämä heittomerkit?😏) heitto tähän palstaäijän aloitukseen siihen yhteen taksareista kertovaan provoon, samaisen äijän eri avauksessa? Täältä tämä sinun kuuluisa kuulemma kaikuu, oman onton pääsi kautta. T naiselta terveisiä sinne ja tänne, eli sinnetänne. Kuulemmaaaaaa🥱
- Anonyymi00012
Kilpailua asiakkaista vai?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Liittyykö Keila tämä kiintoisa ilmeisesti itseäsi siteeraava (siis miksi nämä heittomerkit?😏) heitto tähän palstaäijän aloitukseen siihen yhteen taksareista kertovaan provoon, samaisen äijän eri avauksessa? Täältä tämä sinun kuuluisa kuulemma kaikuu, oman onton pääsi kautta. T naiselta terveisiä sinne ja tänne, eli sinnetänne. Kuulemmaaaaaa🥱
Tiina Ti-Ti-Tyy kirjaa vaa ittelleen hoitosuunnitelman. Oot senki velkaa itelles.
- Anonyymi00017
Jostain horostako
🤑
- Anonyymi00015
Uuh
- Anonyymi00016
Laita minun whatsappiin viestiä niin sitten voin harkita.
Marika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954